Gå til innhold

"Utdrikningslag" med kun forlover


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal arrangere en hyggelig kveld, en form for "utdrikningslag" men med kun meg og bruden. Har dere forslag til noe hyggelig vi kan finne på? 

Har vurdert spa men bruden er ukomfortabel med å være lettkledd, gå i bikini etc så jeg tror det er utelukket. 

Det må være på Østlandet, kan også kjøre litt inn i Sverige hvis det er noe å anbefale den veien. Med eller uten en overnatting. 

Anonymkode: 79b25...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Istedenfor full pakke på spa; hva med ansiktsbehandling eller sminking? Eller neglestudio? 
En konsert, et show eller noe hun kan like, og middag på et hyggelig sted etterpå? 
En eller annen aktivitet som hun drømmer om, men ikke unner seg selv? F.eks tandemhopp i fallskjerm, klatring med instruktør, matkurs, vinsmaking +++

Jeg mener ikke at dere skal gjøre alt dette, men kanskje kan forslagene mine gi deg noen ideer å spinne videre på? 

Endret av Ullvott
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ullvott skrev:

Istedenfor full pakke på spa; hva med ansiktsbehandling eller sminking? Eller neglestudio? 
En konsert, et show eller noe hun kan like, og middag på et hyggelig sted etterpå? 
En eller annen aktivitet som hun drømmer om, men ikke unner seg selv? F.eks tandemhopp i fallskjerm, klatring med instruktør, matkurs, vinsmaking +++

Jeg mener ikke at dere skal gjøre alt dette, men kanskje kan forslagene mine gi deg noen ideer å spinne videre på? 

Tusen takk for svar og fine forslag 😊

Anonymkode: 79b25...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på hyttetur, lag god mat, gå noen fine turer, ha det gøy med å lage noen drinker på kvelden. Kanskje har "hyttestrøket" noen aktiviteter som hundekjøring, bob-kjelke, guidet tur, vinsmaking eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt drømmeutdrikningslag - bare meg og min forlover/bestevenninne.

Ville synes det var helt perfekt å tilbringe en helg sammen, med god mat, spa/ansiktsbehandling/neglebehandling/etc, overnatting på hotell eller fin hytte, lange rusleturer i byen/fjellet/skogen, champagne og gode samtaler. 

Anonymkode: b25f9...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville vært mine drømmeutdrikningslag med bestevenninna mi:

1: Reist til en annen by og overnattet på hotell. Gått på en konsert, et show eller i operaen. Middag på en god restaurant, helst tapas eller italiensk. Brun pub der de har godt utvalg av skotsk maltwhisky tilslutt. Ikke noe spa, skjønnhetspleie eller noe sånt. Det synes jeg er kjedelig 

2: Pakket ned telt, turutstyr, fiskestenger og god drikke. Labbet opp et fjell til et fjellvann og slått leir. Fisket og forhåpentligvis fått fisk. Gjort opp bål, laget mat (helst fersk fisk), og bare sittet foran bålet til langt på kveld med god drikke og skravling. Våkne tidlig neste morgen, tenne opp bålet og koke bålkaffe, ta en morgendukkert. 

Scenario 2 ville jeg hatt mest lyst til 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, jeg har gjort det samme. Bruden elsket det. 

Jeg booket rom på Grand Hotel, spiste middag på Grand Cafe, ruslet litt rundt i finværet, og sendte henne på Artesia spa, på Grand Hotel. Inne på rommet stod en stor fruktkurv. 

Jeg pyntet rommet, hadde med meg alt på forhånd, og gjorde det til en skikkelig fin rolig kveld for den kommende bruden. Spiste hotelfrokosten, badet litt i badebassenget på Artesia spa, solet  oss, og dro hver til vårt. 

Null stress og fin feiring. 

 

8B1A079B-B409-4BA6-B4F7-54636D49B18A.jpeg

Endret av GjestSiden2006
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...