Gå til innhold

Den seksuelle lavalder er for lav


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AndreasBR said:

Jeg ville nok ønsket at hun skulle være lykkelig, uansett med hvem det måtte være.. Selvfølgelig, man ville jo antagelig vært litt undrende til hva slags baktanker vedkommende eventuelt har, men det gjelder ALLE... Gutter på 16 har også baktanker med å godsnakke med jenter...

Fordømmer du forhold uansett alder dersom forskjellen er 9 år? Nei fysj! Så ekkelt at ei på 50 er sammen med en på 59..
Funker ikke sånn vettu.. 

Det tror jeg ikke på hvis du noen gang skulle komme i den situasjonen. Men tenker du er ganske ung så det er vanskelig å forestille seg det. Enhver normal far/mor ville tatt kraftig affære.

Å sammenligne med noen på 50 og 59 er utrolig tåpelig.

Anonymkode: e8dbe...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke på hvis du noen gang skulle komme i den situasjonen. Men tenker du er ganske ung så det er vanskelig å forestille seg det. Enhver normal far/mor ville tatt kraftig affære.

Å sammenligne med noen på 50 og 59 er utrolig tåpelig.

Anonymkode: e8dbe...cf2

9 års forskjell der også.. 
Og hvis en på 16 liker en på 25 så er det HELT GREIT! Vedkommende skal FÅ LOV å like en på 25! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AndreasBR skrev:

Nei, hvor tar du dette fra? 

Aldri sagt eller påstått i noen som helst form at man skal beskytte "seksuelle predatorer". Du virker til å ha et veldig snevert syn.. 
For deg så virker det nesten som at enhver (for å fortsette på eksempel som allerede er gjort) på 25 som er interessert i en på 16 (eller omvendt) er en predator.. Det er så feil tankegang.. 

Voldtekt og overgrep vil alltid være galt. Ikke alt som i dagens samfunn som blir feilaktig kalt "overgrep" er overgrep. Det er ikke et overgrep at en på 25 liker en på 16.. Ikke er det "predatorisk" heller.. 

Og nei, jeg nekter ikke for at det finnes folk der ute som vil yngre vondt.. Se til eksempel til han fyren som ga seg ut for å være jente osv på nettet.. Det er forkastelig til de grader å lure andre folk på den måten.. Der er vi nok enige.. 

Men å fordømme hver eneste person som tilfeldigvis liker en person under 18, det nekter jeg å være med på.. Noen liker mora, noen liker dattera, noen liker faren og noen liker sønnen..

En mellom 16 og 18 er i sin FULLE rett (per dags dato) å like akkurat hvem de vil enten personen er 16, 18, 20, 50, 70, eller 80... Og det har ikke du en DRITT du skulle sagt noe om.. Hold dine negative tanker for deg selv.. Vedkommende kan ha så kinky sex de bare vil.. (Rent juridisk sett)  

Og hvem noen liker har du faen ikke noe med, for det går ikke utover deg.
Foreldre har noen med det men KUN i den utstrekning i å passe på at ingen vil ungen sin noe vondt...

GUD Forby at en på 16 liker en som er eldre, og at vedkommende ender opp med å like den på 16... Oi nei, så farlig.. Verden går under fordi en på 16 likte en over 18.. Verden er ikke så sort-hvit som du skal ha den til.

Ja, og det står jeg ved.. Folk som deg som har en slik intoleranse mot alt du ikke liker er det som skaper krig! 

EDIT: men nå skal jeg se videre på tv-serien jeg så på, ha en fin kveld. 

Tror du også blir intolerant mot at voksne skal ha sex med tenåringer den dagen tenåringsdatteren din trekker med seg en gubbe på 50 hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Tror du også blir intolerant mot at voksne skal ha sex med tenåringer den dagen tenåringsdatteren din trekker med seg en gubbe på 50 hjem.

Det gjenstår å se, men jeg betviler -meget- sterkt at det skjer :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mann1979 skrev:

Jeg antar åpningsinnlegget er skrevet av noen på venstresiden politisk.

Der tar du feil.

Anonymkode: 31735...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AndreasBR said:

9 års forskjell der også.. 
Og hvis en på 16 liker en på 25 så er det HELT GREIT! Vedkommende skal FÅ LOV å like en på 25! 

Det jeg svarte deg på var det du skrev her.

26 minutter siden, AndreasBR said:


En på 16 kan ha sex med en/ei på 70 så langt jeg bryr meg.. Fordi det går ikke utover meg.. 
 

 

Anonymkode: e8dbe...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AndreasBR said:

Det gjenstår å se, men jeg betviler -meget- sterkt at det skjer :)  

Jeg håper du aldri får en datter.

Anonymkode: e8dbe...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg svarte deg på var det du skrev her.

 

Anonymkode: e8dbe...cf2

Javel, det er fullt lovlig det også.. 
Om (betviler sterkt at det skjer) en på 16 liker en/ei på 90 så er det opp til dem.. Ikke meg.. Går ikke utover meg, bryr meg ikke.. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du aldri får en datter.

Anonymkode: e8dbe...cf2

Jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...