Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre menn som jeg har hatt kontakt med, og nå er jeg i et forhold med en av dem. Han har lite penger og utdanning, men er smart og utrolig flott å se på 🥰. Og da han er med ungene, så smelter jeg helt. Han er snill og omsorgsfull. 

Han ene av de har master og god jobb, men han er for pågående. Vi ble kjent på dansegulvet... Men har hatt fin og seriøs kontakt etterpå, men han er skalla og litt for overvektig etter min smak. Tuller med idiotiske ting og har noen utvekster i nakken som jeg blir kvalm av å tenke på. 

Nummer tre tar en master nå, og vi snakker om alt, og vi ler mye. Han er veldig empatisk, men er helt enig med meg ift mange ting..., og han er veldig av og på ift kontakt. For ustabilt. 

Så jeg valgte snill, god med barna og flott å se på, denne gangen. Han er også aktiv i samme aktivitet som meg. Leser en del, opptatt av nyheter og er sosial og omgjengelig. 

Hvilke kriterier har dere? 

Anonymkode: b873a...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer.

Til neste gang; Den gang da, hver gang når.

• Liker 4
Skrevet

Har ikke noe kriterier om de må ha master eller ikke. For meg handler det mer om følelsen jeg får med å være med han. Husker med x'en det kjentes godt og riktig å være med han. 

Nå var riktignok x'en litt surrehode økonomisk, litt mer "levde fra dag til dag". Det kjenner jeg ikke for å gå inn i nå. 

Det må rett og slett være en jeg har det godt med, en veldig god venn i tillegg til tiltrekning så klart. En som jeg gjør godt og en som gjør godt for meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som ei med prinsessesyndrom som velger kjoler.

Anonymkode: f9aa9...a28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at han har pikk, tid til å bruke den og en kropp som er god å ta på.

Anonymkode: 75229...c67

Skrevet

Har aldri trengt å sette tre menn opp mot hverandre. Høres jo veldig kaldt ut dette når du vurderer utvekster og mastere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff flere en periode, der en av de var mer seriøs enn de andre. Plutselig møtte jeg en tilfeldig i byen sammen med barnet mitt, som tok oss begge med storm. Viste seg at vi matchet både mentalt, verdimessig og fysisk.. Var vanskelig å avvise den andre jeg hadde truffet en del, men vi ble begge litt blåst bort av kontakten vi hadde og følte oss «hjemme» i hverandres selskap med en gang.

Anonymkode: 949ab...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...