Gå til innhold

Betatt etter èn date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har opplevd det?

Blir helt tullerusk 😅 Hatt èn date med fyren, og jeg klarer ikke slutte tenke på han. Får "sommerfugler" i magen bare jeg tenker på han, og får jeg snap så går jeg rundt og gliser som en idiot. Jeg følte kjemien bare satt 100%, det var lett å prate med han og vi hadde det kjempegøy sammen. Men etter ett møte bare🤔Aldri opplevd det slik før, gjør meg bare enda mer forvirret...

Anonymkode: c08f0...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det sånn med én jeg også, han var virkelig drømmemannen! Desverre ganske useriøs, har garantert fått hundre andre damer til å føle det samme som meg. Tenker fremdeles på han, hver eneste dag. Nå dater jeg en ny en. En helt annen enn jeg er vant med, ganske sjenert, men jeg håper sommerfuglene kommer etterhvert. Nyt det, sier jeg bare!

Anonymkode: c2bcf...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det slik etter første date med han som nå er samboeren min. Ble forvandlet til en fjortenåring, og jeg klarte ikke gjøre annet enn å glede meg til å høre fra han! Det er så deilig når kjemien stemmer 😃

Anonymkode: d3b75...987

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri falt for noen første date, jeg er en som bruker veldig lang tid. Og de utålmodige mannfolka som var klar for et fast forhold etter noen få dates, de forsvant siden jeg var så lite interessert i dem. For hos dem hadde det sagt bang med en gang. Jeg har aldri virket uinteressert hvis jeg liker en fyr, men jeg har ikke hoppet opp og ned av glede fordi jeg gledet meg til date nr 2.

Heldigvis har jeg møtt en som var like treeeg som meg. Vi tok det rolig, ble godt kjent, og heldigvis fikk vi begge de rette følelsene. 

Har sett på med misunnelse på venninner som har kommet fra dates med roser i kinnene, stjerner i blikket og verdens største smil. 

Anonymkode: d6e0d...184

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg datet kjæresten min, opplevde jeg det samme som deg. Vi visste om hverandre lenge, men allerede etter første date var jeg veldig forelsket. Vi har så god kjemi! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noensommegher?

Jeg må le når jeg leser disse trådene. 😀Dere går på limpinnen etter de kjekkeste drittsekkene hver gang. Naturen ordner opp! Hender vel det blir en unge av det iblant? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjedd meg. Som godt voksen. Det bare sa pang. Vi er sammen fortsatt, åtte år etter, og vi har det så bra sammen. Kjemi er viktig. 

Anonymkode: 9ca14...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Noensommegher? skrev:

Jeg må le når jeg leser disse trådene. 😀Dere går på limpinnen etter de kjekkeste drittsekkene hver gang. Naturen ordner opp! Hender vel det blir en unge av det iblant? 😂

Menn er vel strengt tatt ikke noe bedre.

Anonymkode: c2bcf...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som har opplevd det?

Blir helt tullerusk 😅 Hatt èn date med fyren, og jeg klarer ikke slutte tenke på han. Får "sommerfugler" i magen bare jeg tenker på han, og får jeg snap så går jeg rundt og gliser som en idiot. Jeg følte kjemien bare satt 100%, det var lett å prate med han og vi hadde det kjempegøy sammen. Men etter ett møte bare🤔Aldri opplevd det slik før, gjør meg bare enda mer forvirret...

Anonymkode: c08f0...fc6

Absolutt! Nå har vi vært sammen i fire år og venter vårt første barn ❤️

Anonymkode: f1f80...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstremt betatt og fikk følelser jeg ALDRI har hatt før i hele mitt liv når jeg så bildet hans på Tinder! Haha! Det ble selvfølgelig match, og alt jeg tenkte på var han. Vi møttes fort, og sommerfuglene i magen var der med én gang. At jeg var forelska, ja! 😍 vi er samboere på 5 året og har barn sammen. Jeg vet at han er the one og mannen jeg skal dele hele mitt liv med.

Anonymkode: 92f94...c06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg opplever det nå. :) På første date kjente jeg at jeg ville ta på han hele tiden, men kunne jo ikke akkurat det da han var en litt tilbaketrukken type. Før daten hadde han ikke gitt meg et eneste kompliment eller hint om flørt, så jeg var jo litt usikker på hva han syns om meg egentlig. Dagen etter chattet vi mye og han foreslo vi skulle møtes igjen samme kveld, noe vi gjorde, så er ikke bare meg heldigvis. Ikke noe manko på flørt nå forresten. ;) Date nr tre er alt satt og jeg er utrolig spent på fortsettelsen!  😍

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja...Er litt skeptisk til det egentlig fordi jeg har ofte opplevd at de utgir seg for å være bedre enn de er og at den sanne personen kommer frem etterhvert.

Mange kvinner blir så forelska at de rett og slett overser negative ting med fyren og bare nesten forguder han og han er under huden hennes på et blunk.

Men at det har skjedd og kan skje vet jeg. Hadde jeg opplevd en sånn følelse så hadde jeg vel "flytet"med litt, men fortsatt hatt i bakhodet at folk forandrer seg og er ikke perfekte.

Endret av SunnivaOslo
Autocorrect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig betatt på første måte! Og de neste møtene også! Men så begynte jeg å se at alt ikke var helt perfekt. Så det er ikke så dumt å holde igjen hodet sitt litt, for man mister faktisk gangsynet når man blir hodestups forelsket! Gi deg tid, og vær klar over at alle medaljer har en bakside som du blir kjent med før eller siden.

Anonymkode: ff643...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I feel you! Bare at jeg ble betatt ute på byen av en fyr og ble han han på hotell I to dager som han bodde på I forbindelse med jobben. Skulle ikke ha annet enn ons, men vi falt for hverandre pladask og sammen idag 😁.  Dessverre litt avstand, men vi reiser mye så d går fint ☺. 

Anonymkode: c6f88...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har opplevd det, men det var ikke gjensidig 😥

Anonymkode: 0c1a4...2bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke datet noen jeg ikke var betatt av, jeg. 

Anonymkode: c5026...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts her.

Takk for svar 😊Må bare si at vi begge er godt voksne, og begge er ferdige med barn. Har tidligere vært i et destruktivt forhold, så er veldig skeptisk til hvem jeg åpner meg opp for. Har datet litt etter han, truffet et par flotte menn. Men ingen der kjemien bare var så perfekt som med han her. Ble vel bare litt satt ut egentlig. 

Har absolutt ingen planer om giftermål eller barn, er godt etablert med egen bolig og akter å ha det slik (til dere som snakker om barn etc )😅

Men at han skulle sette meg så ut etter èn date! Blir helt varm inni meg bare jeg tenker på han 🙈

Anonymkode: c08f0...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble skikkelig betatt på første måte! Og de neste møtene også! Men så begynte jeg å se at alt ikke var helt perfekt. Så det er ikke så dumt å holde igjen hodet sitt litt, for man mister faktisk gangsynet når man blir hodestups forelsket! Gi deg tid, og vær klar over at alle medaljer har en bakside som du blir kjent med før eller siden.

Anonymkode: ff643...e30

Ta her. Joda, jeg er har fått en del livserfaring etter hvert og hopper ikke inn i noe uten å tenke meg godt om. Jeg er en skeptiker, og spesielt etter å ha opplevd et destruktivt forhold tidligere (der fasaden ikke viste seg å stemme). Er vel heller redd for at det til syvende og sist blir å gjøre at jeg velger å ikke treffe han her igjen... dessverre 🙄

Anonymkode: c08f0...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. Joda, jeg er har fått en del livserfaring etter hvert og hopper ikke inn i noe uten å tenke meg godt om. Jeg er en skeptiker, og spesielt etter å ha opplevd et destruktivt forhold tidligere (der fasaden ikke viste seg å stemme). Er vel heller redd for at det til syvende og sist blir å gjøre at jeg velger å ikke treffe han her igjen... dessverre 🙄

Anonymkode: c08f0...fc6

«Velger å ikke treffe han igjen»..??! Klart du må treffe han igjen! Man har ingen garantier for noe her i livet, ei heller at den man faller for føler det samme, men man må jo bare forsøke! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...