Gå til innhold

1.april spøk


Anonym2109

Anbefalte innlegg

Hei! Nå trenger jeg hjelp til en helt genial aprilspøk. Det har seg slik at jeg klarte å sende et drøyt bilde på snapchat til en kollega av meg da hele appen klikket. Jeg satte himmel og jord i bevegelse, og klarte heldigvis å få tak i henne før hun åpnet den, så hun ikke så den. Men hun fortalte det til de andre på jobb, og dagen etter når jeg ikke var på jobb, fikk jeg en snap fra en annen kollega av meg. Der det sto, "jeg håper du sendte feil i går". Dette ga meg jo da dødsangst fordi det sto ikke på snapchat at jeg hadde sendt noe til vedkommende. Så jeg tenkte jo at snapchat hadde sendt dette bilde til flere jeg ikke hadde kontroll på. Det tok relativt lang tid før de fortalte meg at de bare tullet, og vedkommende fikk dårlig samvittighet. Jeg synes dette er hysterisk morsomt og dårlig gjort på samme tid haha, så tenker jeg skal ta igjen. Men hvordan? Er det noen kreative sjeler der ute som har noen sinnsykt gode tips? Må selvfølgelig ikke være noe som har med død og alvorlig sykdom eller den slags å gjøre hehe. Må nevne at vi har et veldig godt forhold alle sammen, og vi består av noen veldig humoristiske personligheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...