Gå til innhold

Kjole i sommerbryllup (gjest)


spegel

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om å bruke denne kjolen som gjest i bryllup? Er den for sort? 🤔 Syns den er så nydelig! Og hvordan er det å handle hos denne nettbutikken? 

https://www.bubbleroom.no/nn/klær/dame/ax-paris/maxikjoler/floral-waterfall-dress-black?intProductItemId=3164542&tm=58&gclid=EAIaIQobChMIx8DMhuSE4QIVmIeaCh39TQm6EAEYASAEEgLxyfD_BwE

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den var for mørk ja. 

Anonymkode: 27cf8...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen sørgekjole selv om den har sort grunnfarge. Det kommer selvsagt an på kleskoden, men etter min mening passer kjolen både til mørk dress og smoking. 

Jeg har aldri prøvd denne nettbutikken. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 19.44, Ullvott skrev:

Det er jo ingen sørgekjole selv om den har sort grunnfarge. Det kommer selvsagt an på kleskoden, men etter min mening passer kjolen både til mørk dress og smoking. 

Jeg har aldri prøvd denne nettbutikken. 

Helt enig.

"Forbudet" mot sort kjole handler om at man ikke skal gå i bryllup i sørgeklær. Dette er ikke sørgeklær, hverken i fasong eller mønster, og passer helt fint til bryllup.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra utseende og snitt se jeg ingen grunn til at den ikke skal være passende i bryllup . Derimot er jeg generelt skeptisk til kjoler i 100% polyester...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin nå som vi ikke helt har beveget oss ut av vinter & mørke. Om den føles like fin og fresh til sommeren gjenstår å se. En fin kjole å ha hengende i skapet uansett, så jeg hadde kjøpt den...! 

Anonymkode: 6f077...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den synes jeg går fint! Med de blomstene og snittet ser det jo ikke ut som en sørgekjole. 

Anonymkode: 93178...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen er fin. Men her kommer det an på stylingen ellers. Bruker du f.eks sort strømpebukse, sorte sko og sort veske til blir det feil i mine øyne. Bruker du den med sko og veske i en av de lyse fargene i blomstermotivet på kjolen, synes jeg den er helt grei til et sommerbryllup. 

Anonymkode: b16a0...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spørreundersøkelse og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole men er ikke sikker på om jeg ville bruke den i et sommerbryllup.  Tror jeg hadde valgt noe litt lysere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...