AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg og noen veninner skulle spleise på bursdagsgave til en annen veninne. Siden jeg også ville gi noe selv så kjøpte jeg en gave selv også. Da sa den ene veninna at vi ble vel enige om at vi skulle spleise og ikke gi noe annet ekstra. Hun ble faktisk sur for at jeg gjorde dette. Kan ikke huske vi ble enige om å ikke gi noe selv, og jeg ble jo med å spleiset uansett. Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Var dette et problem? Anonymkode: fdb33...88a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Drit i henne da. Kvinnfolk! Dere lager så mye greier ut av ting heletiden. Problemer ut av alt. Anonymkode: 33f70...1de
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Det der er et ikkeproblem. Drama.... Anonymkode: c07ac...cb9
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Man får jo de andre til å fremstå som litt smålige, da. Eller man fremhever seg selv som rausere enn andre. Personlig ville jeg synes det var ganske snålt hvis jeg hadde deltatt på en spleis, og så hadde den/de andre som spleiset også gitt en «privat» gave. Tror ikke jeg hadde sagt noe, men jeg hadde ikke giddet å spleise med dem en annen gang. Anonymkode: 392d6...4fd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå