Gå til innhold

Kor mange sms skriv/får du iløpet av ein dag?  

1. 1. Kor mange sms skriv/får du iløpet av ein dag?

• Ingen
      3
    • 1-5
      18
    • 6-10
      8
    • 11-15
      3
    • 16-20
      1
    • 20-30
      0
    • 30-40
      1
    • 40 +
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skriv du mange meldingar iløpet av eit døgn? Og kven skriv du til?

Eg såg en dag at eg hadde fått 48 sms iløpet av det siste døgnet. :o Hadde sikkert skrive omtrent like mange.

Men eg brukar ikkje å ha eit så høgt antall. Det syns eg nemlig var litt ekstremt. Kjem veldig an på om det er helg eller arbeidsveke, kva som skjer, kven som er "heime" osv. Men vil tippe at eg skriv ca.10-15 sms per dag i gjennomsnitt.

Blir mykje vas til tider. Fjasar f.eks med ei venninde på sms kvar fredag fordi vi diskuterar Idol :ler: Sånne ting!

No når eg har type har i alle fall antall sms gått kraftig ned. Rekna ut en gang at eg skreiv i snitt 35 sms per dag før. Hadde jo alltid noko på gang med nokon og sånn før, så då vart det litt sms jaaah! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt, men mellom 1 og 5 i snitt tenker jeg. Før var det mange flere.

Gjest Seleena
Skrevet

Trur ikkje eg kan sjå kor mange eg har fått... Men tippar eg får 8 i snitt kvar dag. Eg skriv mindre, fordi eg ringer som oftast. Er eg forelska kan det fort bli 50 pr dag. Det er heldigvis ikkje så ofte :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det varierer fra 0-10. Bruker ikke mobilen mye, nei.

K

Skrevet

Svarte "ingen", i snitt sender jeg vel en i uka tenker jeg.

Skrevet

1-5 blir nok litt i overkant tror jeg - vanligvis kan det gå dager mellom hver gang jeg sender noe... Og enkelte dager kan det jo hende jeg sender 10-15, men det er ganske spesielt...

Skrevet

Mellom 1 0g 10 i gjennomsnitt!

Kommer helt ann på!:)

Skrevet

Kommer ann på dagene.Enkelte ganger kan det bli 10-20,andre dager mindre.

Ringer i stedet for å sende sms.

Koldbruna

Skrevet

Rundt 8-10 per dag blir det jo, alt avhengig av om det er ukedag eller helg.

Ringer mye og bruker MSN og Mirc, så da blir det ikke så mange mld. alltid gitt!

Gjest lilletroll
Skrevet

Er jo veldig forskjellig, da, for om jeg er i en samtale (Jada, samtaler ofte på sms :-) ) da baller det jo på seg og kan bli 20-30 kanskje, mens enkelte dager blir det bare et par tre stykker, men i gjennomsnitt blir det vel 10-12 pr dag tenker jeg....uten at jeg har regnet eller telt på det....

• 2 uker senere...
Skrevet

Det varierer veldig, noen dager 0, andre dager 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...