Gå til innhold

Melding når han er full

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk ei melding om å møtes mår han hadde drukket. Jeg avviste, da jeg ikke ville da . 

Ikke fått melding edru, vil det si at han kun er ute etter sex? 

Vi kjenner ikke hverandre godt. 

Anonymkode: 93111...496

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var et for spinkelt grunnlag til å synse/tro noe som helst.

Anonymkode: 00bff...aa7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kan bety det, men det er ikke nødt heller.

Mine erfaringer fra tenårene med gutter som bare tok kontakt når de hadde drukket, er at de er veldig ukomfortable og usikre på seg selv og jenter. Når vi omsider møttes edru var de veldig sjenerte og kjedelige, mens i fylla så er de sykt pratsomme og "elsker deg". 

Ikke stress, send gjerne en melding og si at han heller kan invitere deg når han ikke har drukket, hvis du har lyst å møte han.

Anonymkode: 4f640...b54

Skrevet

Det kan være så mye. Kanskje ville han bare ha sex. Det kan også hende at det først var når han var full at han turte å sende melding. Det er umulig å vite.

Gjest BearMama
Skrevet

Noen blir modigere når de er beruset. Om du like han så hadde jeg skrevet takk for invitasjonen, men om om du vil ha en date med meg må du være edru. Om du fremdeles vil invitere meg ut når du er edru så send meg en melding 😉

Skrevet

Han husker sikkert ikke at han sendte melding engang. Om han virkelig hun vil ha sex så hadde han også hatt lyst til sex i edru tilstand..

Skrevet

Har en sånn person i livet mitt. Hører aldri fra han når han er edru,men når han er full ringer han hele tiden. Tar det ikke seriøst og orker ikke forholde meg til det.

ganske sikker på at han liker meg veldig godt,men er for feig til å si det når han er edru.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ei melding om å møtes mår han hadde drukket. Jeg avviste, da jeg ikke ville da . 

Ikke fått melding edru, vil det si at han kun er ute etter sex? 

Vi kjenner ikke hverandre godt. 

Anonymkode: 93111...496

Jeg ville tolket det sånn og jeg ville ikke gått og truffet en full fyr, eller sluppet ham inn i leiligheten.

AnonymBruker
Skrevet

Er helt umulig å si. Jeg tror heller ikke det er sånn at menn alltid tenker enten forhold eller baaare sex. Kanskje er han sjenert og tør å ta kontakt når han har drukket litt. Du kan si det hadde vært hyggelig men ønsker å treffe han edru.

Anonymkode: 18530...419

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...