Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et lite spørsmål om babybæsj som jeg håper noen kan dele sine erfaringer med. For ca to uker siden hadde plutselig babyen to bleier der det var bittelitt blod i bæsjen (små flekker). I går skjedde det på nytt to ganger og samme i dag (han har hatt normal avføring mellom disse bleiene). Nå har det vært mer tynne streker. Det er ikke snakk om store mengder heldigvis, men blir jo likevel bekymret. Er det noen som har opplevd det samme og vet hva det kan komme av? Han har også ofte hatt grønnaktig bæsj, noen ganger har den vært veldig tynn. Andre ganger har det også vært litt slimaktig avføring. Mistenker at jeg har overproduksjon av melk, så jeg jobber med å få den ned (brukt metoden som står på ammehjelpen). Har bestilt time hos fastlegen, men var ikke ledig time før slutten av neste uke.

Anonymkode: e883f...cd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som svaret over. Men det er også veldig relevant å få med seg alderen til baby. 

Anonymkode: 3d305...246

AnonymBruker
Skrevet

En av mine fikk blod i avføringen dersom jeg spiste/drakk noe som hadde den minste antydning til melk i seg.

Anonymkode: f075f...881

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som svaret over. Men det er også veldig relevant å få med seg alderen til baby. 

Anonymkode: 3d305...246

Mener hu begynte med grønne bleier rundt 3 mnd alder, slutta rundt 5 med sånne bleier 😎 men 

Skrevet (endret)

Babyen er ca 3 mnd.

TS

Endret av Kahean
AnonymBruker
Skrevet

slim i avføring var vist ikke farlig i følge min lege, heller ikke grønn avføring. Så lenge det ikke skjer hver gang :) 

fikk beskjed om at babyen kan bæsje i alle mulige farger uten at det er farlig i seg selv. Så se litt på hva du spiste de dagene det skjedde.

Det med blod er vel noe du bør sjekke uansett. Kan jo bare være en liten rift hvor babyen slet litt med å få avføringen ut. Men ring helsestasjonen om du ikke får time tidligere.

Anonymkode: 567d4...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...