Gå til innhold

<3 Ventetiden <3


Safira07

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, dette var trasig å høre... Må du potensielt ligge i fire måneder til? 😣 Hvor mye oppe får du egentlig være? Får du lage middag feks, eller må mannen din gjøre det? Får du sitte å spise måltider eller må du innta de liggende? 😣 Håper du kommer deg forbi uke 24 og mange uker forbi det, sånn at barnet tåler mest mulig når det skal hilse på verden ❤️ 

Godt du kjenner liv i magen daglig og at det spirer og gror inni der ❤️

Jeg må ligge så lenge som mulig, for hvis det blir for mye press så kan vannet gå eller fødselen kan starte. Hvis jeg kommer meg til uke 32, så kan jeg nok gjøre litt mer, men er litt vanskelig å tenke så langt unna. Legene vet ikke når ting kan skje 😕 Skal ligge så lenge som mulig, Kan også stå litt, men helst ikke sitte rett opp og ned, for det gir mest press. Har fått beskjed om at jeg kan gå på toalettet og jeg kan dusje😅 Det blir ikke mye middag laging nei, så denne sommeren blir litt spesiell. Mannen min er kjempeflink da, og gjør veldig mye om dagen, så setter veldig stor pris på han☺️💙

Det er jo ikke sikkert dette fungerer, men utviklingen har ikke blitt verre, så jeg håper det har hatt sin virkning😀❤️ Blir litt smårar å bare ligge og man har mye tid til å tenke, men jeg vet jo at jeg gjør dette for den lille❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg en en stor virklem ❤️ Skal tenke på deg og håpe på at dette kommer til å fungere 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LivetErNå

Åhh, for en historie❤️ Her kommer jeg til å følge med hvertfall! 

Krysser fingre og tær for at lille bebis blir i magen i maaange uker til😍🤞🏻 

Prøv å finn noen gode serier, sudoku, kryssord, strikking, spill på laptop, yatzy, kortspill eller brettspill med mannen, egentlig hva som helst bare du holder hjernen i gang, ellers kan man bli sprø av å ligge😅 Har selv vært senge/sofaliggende pga sykdom, da måtte jeg finne på mye rart for ikke å bli helt tussete i hodet🙈 Så skrik til hvis du trenger tips😄 (podcast er genialt!)

Gratulerer med spiren og lykke til på veien❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskningene❤️

Det har dessverre gått galt allerede😩 Det begynte med at jeg hadde veldig vondt i korsryggen på morgenen lørdag 29.06 og følte meg litt uggen, men det er også veldig vanlig i en vanlig graviditet så tenkte ikke så veldig mye over det. Jeg la meg opp i senga pga madrassen var bedre å ligge på. Jeg sovnet og ryggen ble mye bedre. Så våknet jeg opp å kjente at jeg hadde litt vondt i magen. Minnet egentlig litt om mageknip. Et par timer utover ble det sterkere og sterkere og mer regelmessig. Ringte til sykehuset og jeg skulle komme på sjekk. Da jeg fikk kommet meg til sykehuset var det kraftige smerter og det var ikke tvil om at jeg hadde rier. Ble undersøkt og fikk beskjed ganske fort at det var lite fostervann igjen og vår lille jente hadde dødd i magen😥❤️

Jeg ble innlagt og riene ble kjempesterke og fikk smertestillende. Vannet gikk etter en time, og noen minutter etter det så var jenta vår født. Det var en hard fødsel da det gikk så utrolig fort, og at jeg måtte føde en død baby. Det ble også en utskrapning operasjon dagen etterpå. Det har vært veldig tøft både fysisk og psykisk, og jeg kjenner meg så tom og jeg vet nesten ikke hva jeg skal føle eller hva jeg skal gjøre med meg selv. Akkurat som dagene ikke kan gå videre, og jeg kan ikke tro at jeg må gjennom dette EN GANG TIL! 

Uten mannen min vet ikke ikke hvordan jeg hadde kommet meg opp av sengen og han er så god å ha ved min side, og jeg vet at han også lider av sorg. Føler meg så nummen så tar nesten en time om gangen❤️

Hvil i fred lille Mia jenta vår❤️:smilyblomst: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette var vondt å lese. Lille jenta..🙁 Ta vare på hverandre❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter på deres vegne 😭 Så utrolig trist å lese, safira ❤️ Ta vare på hverandre i tiden fremover ❤️ Jeg kan ikke tenke meg hvilken sorg dere bærer nå 😢❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LivetErNå

Åhh, vet ikke hva jeg skal skrive.. Så utrolig trist...😔 Sender gode tanker og masse klemmer❤️ Godt dere har hverandre i sorgen😔❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var vondt å lese. Jeg kan ikke forestille meg hvordan dette er for deg. Jeg føler med deg og dere, og håper virkelig dere lykkes neste gang ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette var vondt å lese💔 har ingen ord, ingen skulle måtte gå igjennom dette❤ godt dere har hverandre, ta vare på dere!❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! Utrolig trist å høre at dere skulle oppleve dette på ny 😢😔 Ta vare på hverandre i denne tunge prosessen ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for de fine meldingene alle sammen❤️ Jeg har vært litt vekk fra KG da jeg syntes alt var så vanskelig. Nå har det gått 3 uker og det er fremdeles veldig tungt😔 Men jeg prøver å se fremover, selv om det er vanskelig til tider. Jeg håper å bli gravid igjen og oppleve å få et levende barn, men er veldig redd for at dette skal fortsette, da det tar på veldig fysisk og mest psykisk.

Nå blir det til at jeg går over til prøvedagbok igjen, også håper jeg det ikke er altfor lenge til jeg kommer over her igjen. Følge meg gjerne videre på: MIn prøvedagbok ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse for at du har holdt deg unna her en periode. Jeg var jo kort på vei sammenlignet med deg, men jeg følte også et behov for å skåne meg fra ulike ting her inne.

Jeg tror ikke nødvendigvis at tiden leger alle sår, men at sorgen blir lettere å leve med... Jeg håper du får oppleve å bli gravid igjen og at forholdene ligger til rette sånn at du får bli mamma en dag ❤️ Jeg følger deg på veien videre i prøvedagboken, så håper jeg at vi begge to kommer over til graviddagbøkene igjen snart ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...