Gå til innhold

trening - hvor ofte


Gjest sola

Anbefalte innlegg

hei :)

hvor mange ganger i uka trener dere, hvor lenge om gangen og hva trener dere?

jeg prøver å trene 3 ganger i uka ,men har liksom ikke kommet otrdentlig i gang etter ferien...., så kanskje variasjon er tingen ? har blitt mest styrketrening i det siste, så nå vil jeg gjerne høre hva dere varierer med og hvor dere får motivasjonen fra !

sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener alt i fra 2- 5 ganger i uken. Kommer an på tid og motivasjon. :roll:

Jeg er medlem i SATS, går derfor mye på spinning og body pump samt styrkeøvelser på apparater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest murstein...

mandag: 1 time fotball, 1 tima handball

tirsdag: 1 time styrke, 1 tima fotball,1 tima handball

onsdag: 1 time fotball,1 time handball

torsdag: 1 tima styrke,1 tima fotball,1 time handball

fredag: 1 time jogging/styrke

lørdag: 1 time jogging

søndag: FRI !! =)

that`s my week...enjoy =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spinningsykkel hjemme som jeg sykler på 20-45 min (kommer litt an på dagsformen..) ca 4-5 ganger i uka. I tillegg trener jeg litt styrketrening når jeg har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener fast 3 ganger i uken.

Trener 1 time aerobics el. spinning med påfølgende styrke hver gang.

De faste timene mine MÅ jeg trene ellers er jeg redd for å komme ut av det. (Lat av natur.. :wink: ) I tillegg blir det ofte en spinningstime eller to ekstra og svømming i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 0 til 4-5 ganger i uka. Har vært slapp med å komme meg på treningssenteret i sommer, men har syklet til jobb hver dag (ca 50 minuter hver dag) Det store målet for høsten er 3 ganger i uka, ca 1 time hver gang. Vil prøve med en aerobictime, en spinningtime og en time styrke hver uke for å få litt variasjon. Men, kjenner meg selv så godt at det blir vel 3 aerobictimer isteden. Lettest å komme seg avgårde til trenings som er gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har etter sommeren komt igang med dette opplegget:

Går til og fra jobb (30 minutter hver vei) 4 dager i uka, trener 1-3 ganger på treningssenter (aerobics, styrke, step).

Når været blir dårligere går jeg over til kun trening på treningssenteret. Målet er 3 ganger i uka, 1 time hver gang.

Vil prøve å trene styrke 1 gang i uka, syns den treninga gjør godt!

Har nå gått på jobb i 3 uker og merker stor forskjell! Det blir lettere for hver gang og kroppen kommer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 4-5 ganger i uka.Hvis du skal starte med trening,så start med noe du synes er gøy.Jeg startet med aerobik,men har etterhvert gått over til step,styrke og kondisjon. Det er viktig med litt trening som er gøy også :D Hvis det er dager da du gjerne skulle bare sittet foran tv'en istedet for å svette og slite får du bare tenke på hvor godt det er etter treningen.

Lykke til!

Hilsen fra choop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...