Gå til innhold

Tine påskekrim 2019


Devilheart

Anbefalte innlegg

Fant ikke den andre tråden som omhandler Tine påskekrim, så lager bare nytt ett. Også usikker om den hører her eller under "Sosial prat og humor", men påskekrim er jo en del av norsk kultur, så why not.

Ja... igjen pryder melkekartongene med ny krim, 1 måned i forveien til påske. Må si forfatterne har skjerpet seg, en real hard nøtt denne gangen, og for fleste blir det nok vill gjetning enn logisk beslutning. For meg iallfall er det ingen klare hint.

Historien kan leses her: https://www.tine.no/påske/påskekrim

Og for å ikke spoile for mye, er det viktig å bruke spoiler-tagg når vi diskuterer de mistenksomme tegnene vi ser, og hvem vi tror tyven er. Ellers er det bare å kjøre generelle diskusjonen åpent.

Som sagt, er det veldig vanskelig å oppdage mistenkelig oppførsel. Etter å ha lest historien og studert bildene noen ganger, syns jeg er den eneste mistenkelige personen er Lotte Lom, som er verken å se i par ruter og holder seg veldig nærme skrinet. Så når de andre redder detektiven, benytter hun anledningen til å stjele skrinet. Det er min gjetning iallfall.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Lotte Lom, er nok svaret. Da sekken hennes blir større, kjelke for fart bak henne og står veldig nær kisten da den forsvinner

Ganske sikker på svaret

 

Endret av Simonstodle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...