Gå til innhold

Drikke proteinshake kl 00 om natta, sunt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet? Å drikke en Whey proteinshake kl 00-01 om natta, 1t før leggetid. Er det farlig på noen som helst måte? Eller bør det inntas tidligere om dagen?

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt ufarlig, bare drikk. Selv hadde jeg drukket i forbindelse med trening, men du kan drikke shakes når som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ufarlig, men det at vi trenger så mye protein er en myte.

Anonymkode: bbdcd...d14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ufarlig, men det at vi trenger så mye protein er en myte.

Anonymkode: bbdcd...d14

Hva vet du om TS sitt kosthold ellers? 

 

Nattshake er bra, men da bør man heller velge et langsomt protein som kasein som kan frigjøre aminosyrer gjennom hele natta. Jeg tror ikke folk vet hvor fort myseprotein fordøyes. Det er egentlig "proteinets hvite sukker". 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke verre enn å spise kylling eløer annet rent kjøtt mitt på natta :)

Anonymkode: f4fa0...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i himmelens navn skulle det være farlig? 🤔

Anonymkode: 817bd...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Wawi skrev:

Absolutt ikke farlig. Bare å drikke den når du vil.

Ok :)

Har nemlig hørt at Whey kan skade hjertet, mulig det er feil.

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Supernova17 skrev:

Det er helt ufarlig, bare drikk. Selv hadde jeg drukket i forbindelse med trening, men du kan drikke shakes når som helst. 

Experts believe that consuming too much whey protein can have dangerous effects on people who suffer from heart disease. It can cause cardiac arrest, heart rhythms that are abnormal, and as well as complete loss of heart functionalities.

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvorfor i all verden skulle det være farlig?

Experts believe that consuming too much whey protein can have dangerous effects on people who suffer from heart disease. It can cause cardiac arrest, heart rhythms that are abnormal, and as well as complete loss of heart functionalities.

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Experts believe that consuming too much whey protein can have dangerous effects on people who suffer from heart disease. It can cause cardiac arrest, heart rhythms that are abnormal, and as well as complete loss of heart functionalities.

Anonymkode: 0677d...2bd

For friske folk er det ikke farlig, syke mennesker må passe seg mer, men mitt svar er for friske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

For friske folk er det ikke farlig, syke mennesker må passe seg mer, men mitt svar er for friske 

Har du noe som backer det up? 

For ifølge det studiet jeg delte ovenfor så er det like farlig for friske som normale.

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe som backer det up? 

For ifølge det studiet jeg delte ovenfor så er det like farlig for friske som normale.

Anonymkode: 0677d...2bd

Jeg kan finne kilder på at for mye vann gir deg kreft. Bruk sunn fornuft fremfor å skremme deg selv med alt som står på nettet 

Anonymkode: 817bd...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe som backer det up? 

For ifølge det studiet jeg delte ovenfor så er det like farlig for friske som normale.

Anonymkode: 0677d...2bd

Jeg som et friskt menneske kan drikke meg dritings uten noen særlig risiko, mens de syke ikke kan det på samme måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan finne kilder på at for mye vann gir deg kreft. Bruk sunn fornuft fremfor å skremme deg selv med alt som står på nettet 

Anonymkode: 817bd...6cb

Bra sammenligning.

At Whey er farlig skyldes stoffene dem blander med, og som kan skade hjertet. Les ;) 

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra sammenligning.

At Whey er farlig skyldes stoffene dem blander med, og som kan skade hjertet. Les ;) 

Anonymkode: 0677d...2bd

Du må lære deg å filtrere alt du leser. Hadde det vært livsfarlig så ville det ikke blitt solgt, som et friskt menneske må du drikke sinnssyke mengder for å ta skade av det. Samme som med aspartam i brus som folk har fått for seg at er livsfarlig, igjen må man drikke hinsides mye for å ta noen form for skade av det, man dør av drukning før man klarer å drikke så mye. 

Anonymkode: 817bd...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

like farlig for friske som normale.

:klo:

Anonymkode: 69570...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må lære deg å filtrere alt du leser. Hadde det vært livsfarlig så ville det ikke blitt solgt, som et friskt menneske må du drikke sinnssyke mengder for å ta skade av det. Samme som med aspartam i brus som folk har fått for seg at er livsfarlig, igjen må man drikke hinsides mye for å ta noen form for skade av det, man dør av drukning før man klarer å drikke så mye. 

Anonymkode: 817bd...6cb

Hvorfor selges røyk? Er vel farlig også.

Anonymkode: 0677d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor selges røyk? Er vel farlig også.

Anonymkode: 0677d...2bd

Staten tjener for mye på det til at de slutter å selge det på grunn av helsefare 

Anonymkode: 817bd...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...