AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Jeg har snakket med en fra tinder en stund, og han har spurt flere ganger om å møtes. Jeg liker han ganske godt, men han er ikke en jeg vil være kjæreste med, fordi jeg vet at vi ikke passer sammen og han virker som en fuckboy. Vi ble enige om å møtes forrige uke. Vi hadde en koselig førstedate og det endte med sex. Jeg tenkte at jeg ikke kom til å møte ham igjen, og at begge tenkte at dette kun handlet om sex. Etter vi hadde kledd på oss spurte han om han meg med ut på middag. Jeg ble litt overrasket og tenkte kanskje jeg hadde tatt feil av ham, så jeg sa ja og vi ble enige om dag. Før han skulle gå kysset han meg, og sendte melding etterpå og sa han hadde kost seg. De neste dagene snakket vi lite sammen, sendte bare fellessnapper. Når dagen vi hadde avtalt kom, hørte jeg ikke noe fra ham, så jeg sendte ham melding å spurte om vi skulle ut å spise, og han svarte at det hadde kommet opp noe viktig men at han skulle gi beskjed i løpet av dagen. Jeg ventet i flere timer og han sa ingenting, så jeg spurte hva som skjer, og han sa at vi måtte ta det en annen dag. Jeg tenkte at han ikke var interessert mer og lot det gå. Senere på kvelden sendte han melding og sa at jeg trenge ikke å slutte å snakke med ham selv om vi lå sammen, og at jeg hadde snakket med ham veldig lite de siste dagene. Jeg fikk dårlig samvittighet og sa at det ikke var meningen å ikke snakke med ham. Etter noen dager spurte jeg om han ville finne på noe igjen til helga, og han sa at vi kan sikkert det. Jeg har sendt han snapper etter det, men han svarte ikke i flere dager. Dagen vi hadde avtalt å finne på noe sendte han melding seint og sa at han ikke kunne den dagen men at han kan i helgen. Så nå skjønner jeg ingenting. Han virker jo overhodet ikke interessert, avlyser planene og svarer ikke på snappene mine. Samtidig sier han at han synes det er dumt at jeg ikke snakker med han etter daten, slik at jeg får dårlig samvittighet og prøver å få i gang noe. Planer om å møte han i helga, men har en følelse av at han kommer til å avlyse igjen. Er dette bare et sykt spill fra hans side, eller hva er dette?? Anonymkode: f3292...45c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 For en guttunge.. Hva i hele dette er det du vil? Du vil vel ikke starte med noe bare fordi han virket sur eller fordi han virket seriøs?? Anonymkode: 1c01f...e60 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Jeg er usikker på hva jeg vil med ham. Jeg liker han jo veldig godt, og hvis han også er interessert og ute etter noe seriøst vil jeg fortsatte å være med han.. Men orker ikke sånn spill Anonymkode: f3292...45c
candykiss Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 Han har ditchet deg to ganger på så kort tid, han der hadde jeg lett dumpet og ignorert. Virker som han kanskje treffer andre samtidig som han holder deg på gress. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Du skriver jo at du ikke vil være kjæreste med han uansett, så hvorfor bruker du energi og tid på å tenke på om han spiller spill? I tillegg skriver du at han virker som en fuckboy, og oppførselen hans tilsier jo at det er nettopp det han er, mer komplisert er det kanskje ikke? Anonymkode: a85cf...ce3 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 Han spiller spill, og melker deg for bekreftelse. Du er nok en del av alle de andre damene han sender snap til. Anonymkode: 75b67...64d 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skriver jo at du ikke vil være kjæreste med han uansett, så hvorfor bruker du energi og tid på å tenke på om han spiller spill? I tillegg skriver du at han virker som en fuckboy, og oppførselen hans tilsier jo at det er nettopp det han er, mer komplisert er det kanskje ikke? Anonymkode: a85cf...ce3 Enig i dette. Denne tråden henger jo ikke på greip? Hvorfor stresser du rundt hva en kar som helt åpenbart bare er ute etter casual sex vil, når du selv sier du bare er ute etter sex med han og at han er «fuckboy»?? Anonymkode: 01c14...362 1
Gjest BearMama Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Det der hadde ikke jeg giddet. Er han interessert så tar han kontakt og svarer på en melding. De jeg har vært sammen med har vært på og ville snakke med meg og finne på ting. Gidder ikke det der spillet og det har jeg vært krystallklar på fra date en. Enten synes du er jeg interessant å bli kjent med og viser normal høflighet eller så kan du finne deg en annen. Har funket hittil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå