AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har vært daglig leder i et firma i 3 år, og har utviklet selskapet godt i denne perioden. Nå er jeg uenig med eieren, og ønsker å si opp jobben. Jeg orker rett og slett ikke mer. Kan jeg ha rett på noe mer enn lønn i oppsigelsestiden (3mnd iflg kontrakt)? Anonymkode: 002d8...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Del Skrevet 14. mars 2019 Kommer an på hva som står i kontrakten din det. Vanligvis er det ikke sånn at man har krav på noe ut over oppsigelsestid når man sier opp. Hva er det du tenker det kan være? Anonymkode: 3cce0...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 14. mars 2019 #3 Del Skrevet 14. mars 2019 Hva skulle du ha rett på mener du, og hvorfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Del Skrevet 15. mars 2019 Hvorfor skulle du ha krav på noe mer enn lønn? Anonymkode: 99f2b...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå