Gå til innhold

Rånere og raggere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mange der du bor? Møter du på problemer med dem? Hva synes dere om dem? :sprettert:

Har møtt en raggerkæll på tinder og er litt usikker på om det er bra eller dårlig..:phaedra:

Anonymkode: cdb77...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, bor ikke i østfold

Morsomme de, har swappet innom "norske rednecks" iblant og da har jeg fått meg noen gode lattere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er en interesse/hobby, der de som driver med det har fellestrekk og ulikheter som innen alle andre hobbyer. Der er bra og dårlige folk, akkurat som i andre miljøer. 

Mitt inntrykk er at de fleste (noen i overkant) er veldig ærlige og rett frem mennesker. De tar verken seg selv eller livet særlig høytidelig, og er flinke til å leve i nuet og gripe sjanser som byr seg. 

Jeg ser ingen spesiell grunn til å unngå rånere - sånn med unntak av de (ofte i overkant) oppsiktsvekkende bilene.

Anonymkode: 1eacf...76e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg funnet en meg en dame som var råner / ragger ish å hadde hatt utseende, da hadde jeg scoret! Livet er kjedelig fra før, ikke en sjanse i havet jeg ønsker en seriøs kvinne som jobber hverdag på kontor, da ønsker jeg heller en som lever i nuet. 

Anonymkode: fb742...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg informere om at jeg går for det i helga så får vi se hva det blir til 😉👍

Anonymkode: cdb77...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge igjen før am-car klubben her i by`n har vårmønstring, åååhh.....  vårens høydepunkt.  Vi er flere jenter som håper på å få en kjøretur i de tøffe bilene, (og gjerne avslutte med ei runde i baksetet)  hehe.   😉 :fnise:

Anonymkode: a0182...24a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange der du bor? Møter du på problemer med dem? Hva synes dere om dem? :sprettert:

Har møtt en raggerkæll på tinder og er litt usikker på om det er bra eller dårlig..:phaedra:

Anonymkode: cdb77...0fc

Må være Halden eller noe dette 😂😂

Anonymkode: 03d25...626

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke lenge igjen før am-car klubben her i by`n har vårmønstring, åååhh.....  vårens høydepunkt.  Vi er flere jenter som håper på å få en kjøretur i de tøffe bilene, (og gjerne avslutte med ei runde i baksetet)  hehe.   😉 :fnise:

Anonymkode: a0182...24a

Iiiiih! Noe sånt hadde vært utrolig kult å være med på 🙈 Ble litt gira på det her nå kjenner jeg:plystre:

Anonymkode: cdb77...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...