Gå til innhold
AnonymBruker

Rånere og raggere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det mange der du bor? Møter du på problemer med dem? Hva synes dere om dem? :sprettert:

Har møtt en raggerkæll på tinder og er litt usikker på om det er bra eller dårlig..:phaedra:

Anonymkode: cdb77...0fc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

SM30

Nei, bor ikke i østfold

Morsomme de, har swappet innom "norske rednecks" iblant og da har jeg fått meg noen gode lattere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Altså, det er en interesse/hobby, der de som driver med det har fellestrekk og ulikheter som innen alle andre hobbyer. Der er bra og dårlige folk, akkurat som i andre miljøer. 

Mitt inntrykk er at de fleste (noen i overkant) er veldig ærlige og rett frem mennesker. De tar verken seg selv eller livet særlig høytidelig, og er flinke til å leve i nuet og gripe sjanser som byr seg. 

Jeg ser ingen spesiell grunn til å unngå rånere - sånn med unntak av de (ofte i overkant) oppsiktsvekkende bilene.

Anonymkode: 1eacf...76e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hadde jeg funnet en meg en dame som var råner / ragger ish å hadde hatt utseende, da hadde jeg scoret! Livet er kjedelig fra før, ikke en sjanse i havet jeg ønsker en seriøs kvinne som jobber hverdag på kontor, da ønsker jeg heller en som lever i nuet. 

Anonymkode: fb742...2c7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Da kan jeg informere om at jeg går for det i helga så får vi se hva det blir til 😉👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

No thanks. 

Anonymkode: 0afbc...7d0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nå er det ikke lenge igjen før am-car klubben her i by`n har vårmønstring, åååhh.....  vårens høydepunkt.  Vi er flere jenter som håper på å få en kjøretur i de tøffe bilene, (og gjerne avslutte med ei runde i baksetet)  hehe.   😉 :fnise:

Anonymkode: a0182...24a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange der du bor? Møter du på problemer med dem? Hva synes dere om dem? :sprettert:

Har møtt en raggerkæll på tinder og er litt usikker på om det er bra eller dårlig..:phaedra:

Må være Halden eller noe dette 😂😂

Anonymkode: 03d25...626

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke lenge igjen før am-car klubben her i by`n har vårmønstring, åååhh.....  vårens høydepunkt.  Vi er flere jenter som håper på å få en kjøretur i de tøffe bilene, (og gjerne avslutte med ei runde i baksetet)  hehe.   😉 :fnise:

Anonymkode: a0182...24a

Iiiiih! Noe sånt hadde vært utrolig kult å være med på 🙈 Ble litt gira på det her nå kjenner jeg:plystre:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden