koldbruna Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Jeg har fått ett kjempe problem med epost leseren min. Får en feilmelding når jeg skal åpne eposten,og dette er det som står Det oppstod et tidsavbrudd under kommunikasjon med serveren. Konto:,'koldbruna' Server: 'online.no', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC19 Er det noen som vet hva jeg kan gjøre uten å legge inn windows på nytt.Har Outlook Express 6.0 Er det andre epostlesere som er like bra??? Håper på svar Koldbruna
Gjest Lea Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 http://www.internet-noerderne.dk/oelos.asp...kode=0x800CCC19
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Fant ingen fil som het dette POP3UIDL.DBX og nå begynner situasjonen og bli ganske fortvilet her Koldbruna
Gjest Lea Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Du kan jo lese mailen din på www.online.no så lenge. 2. Der ligger måske en korrupt email, eller en email med en meget stor vedhæftet fil, på serveren. Slet denne. 3. Dette problem kan skyldes en antivirusprogram eller en firewall, der ligger og forstyre kommunikationen. Prøv at deaktivere eller afinstallere sådanne programmer. Har du sett på disse to da? Et stort vedlegg eller en brannmur eller antivirusprogram? Prøv f.eks å deaktivere antivirus og brannmur n liten stund og se om det hjelper.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Jeg har slettet de fleste epostene på maskina. Ingen brannmur,deakitvert antivirusprogramet også- Skjønner ingen ting....blir en aldri så liten Re-installing av windows i helga.... :evil: Koldbruna
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Stusset litt på denne. POP3 bruker ikke port 110 med SSL. Ta enten bort SSL(ikke egentlig å anbefale) eller bruk port 995 med POP3 over SSL.
koldbruna Skrevet 15. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2005 Stusset litt på denne. POP3 bruker ikke port 110 med SSL. Ta enten bort SSL(ikke egentlig å anbefale) eller bruk port 995 med POP3 over SSL. Nå står den og søker etter vert. Hva nå?? Gjort alt som er blitt anbefalt jeg nå.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 Nå vet jeg ikke hva du har gjort, men hvis du valgte å bruke port 995 med pop3 over SSL, kan det være at online ikke støtter SSL. En annen årsak kan også være at mail-serveren til online er nede for øyeblikket. Kommer du inn på webmail?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. april 2005 #9 Skrevet 15. april 2005 Nå vet jeg ikke hva du har gjort, men hvis du valgte å bruke port 995 med pop3 over SSL, kan det være at online ikke støtter SSL. En annen årsak kan også være at mail-serveren til online er nede for øyeblikket. Kommer du inn på webmail?
koldbruna Skrevet 15. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 15. april 2005 Jeg kommer greit inn på Webmail... Jeg prøvde det du skrev,men heller ikke det hjalp noe. Tenker det blir reinnstall av windows i helga.... Koldbruna
finnslarken Skrevet 16. april 2005 #11 Skrevet 16. april 2005 POP3 på Online-server'n skal ha serverport 110, men du må fjerne alle avkryssninger for bruk av kryptert tilkobling (SSL). For utgående server bruker du port 25, heller ikke her SSL. Du skal heller ikke bruke "sikker godkjenning av passord (SPA).
koldbruna Skrevet 16. april 2005 Forfatter #12 Skrevet 16. april 2005 Jeg får ikke til å bruke outlook express,men da vi la inn Microsoft office Outlook ble alt greit. En kompis av meg som la inn den,og han mente den var sikrere enn outlook express. Det ordnet seg til slutt,og jeg liker faktisk Office outlooken bedre. Koldbruna
finnslarken Skrevet 16. april 2005 #13 Skrevet 16. april 2005 Jeg for min del har aldri likt Outlook Express, og har brukt Outlook i mange mange år.
Cronos Skrevet 18. april 2005 #14 Skrevet 18. april 2005 Sikker på at det ikke bare var mailserveren som var nede. Lignet på det. Bruk Mozilla Thunderbird http://www.mozilla.org/products/thunderbird/ istedet for Outlook. Bare en anbefaling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå