Gå til innhold

When calls the heart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Både hater og liker serien. Har hvertfall sett alle episodene som ligger ute på Netflix. Syns egentlig de som spiller hovedrollene ikke er så veldig flinke. Også er de alltid perfekt sminket og mye detaljer på tøyet som virker litt usannsynlig om det var rundt 1900-tallet.  Det skal jo i utgangspunktet være en fattig liten landsby ute i gokk. Ville tro det hadde vørt mer primitivt. Kvinnelig ordfører også? 

Men, jeg satt faktisk å funderte på om Elisabeth var gravid når vi fikk vite at Jack døde

Anonymkode: 0d4f1...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, samme her. 

 

Syns egentlig serien er skikkelig dårlig med akkurat de tankene du hadde, men jammen har jeg ikke sett dem alle🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien!

Nå er jo neste episode stoppet i USA inntil videre etter at Lori Loughlin er tiltalt for opptakjuks til college for sine døtre sammen med blant annet Felicity Huffman ( Frustrerte fruer). Liker Lori (eller Aunt Becky) veldig godt, så veldig synd situasjon. Støtter absolutt ikke handlingen, men det er jo ikke snakk om drap heller. Lori er sparket fra Hallmark (som serien går på) og får heller ikke blitt med videre i siste sesong av Fuller House. Ryktene sier at de skal klippe ut Lori's karaktert fra When Calls The Heart eller finne andre måter å fortsette serien på. De har allerede sendt tre episode av 10 i sesong 6. 

Syke tilstander i USA om dagen..

Anonymkode: 31f09...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? De får jo like streng straff som blant annet han presten i 7th heaven? USA er syk. Det er jo ikke noe drap som du sier...

Liker serien jeg. Den er sånn koselig og lett å se på!

 

Anonymkode: ac482...e58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alle episoden selv om den egentlig er veldig banal 🙈Men, man trenger noen slike serier innimellom, den er veldig avslappende og krever lite hjerneaktivitet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst? De får jo like streng straff som blant annet han presten i 7th heaven? USA er syk. Det er jo ikke noe drap som du sier...

Hun og ektemannen kan få opp til 5 års fengsel, de betalte nesten 9 millioner hver for kausjon.. Lest mye i kommentarfelt de siste dagene og det er utrolig mye hat. Får skikkelig vondt!! 

Anonymkode: 31f09...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var rart Jack forsvant så fort ut av serien. At det ikke ble filmet noe rundt døden hans osv. Kanskje han sa opp jobben eller ble sparket? 

Anonymkode: 0d4f1...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var rart Jack forsvant så fort ut av serien. At det ikke ble filmet noe rundt døden hans osv. Kanskje han sa opp jobben eller ble sparket? 

Han sa opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 16.3.2019 den 9.19, AnonymBruker skrev:

Syns det var rart Jack forsvant så fort ut av serien. At det ikke ble filmet noe rundt døden hans osv. Kanskje han sa opp jobben eller ble sparket? 

Anonymkode: 0d4f1...be5

Har fått med meg at han som spilte Jack fikk seg en kjæreste i virkeligheten, men vet ikke om det skjedde før eller etter ha sa opp. Kan jo hende det handlet om at dama hans ikke likte at han spilte ektemann i en serie med en kvinne han hadde vært venn med i flere år. Men det kan være så mange andre grunner også. Kanskje han bare gikk lei av å spille samme karakter år etter år. Ble veldig lei meg over at han døde, så jeg hadde faktisk foretrukket at de bare hadde avsluttet serien med en lykkelig slutt istedenfor. Men de tjener jo penger på å fortsette serien, så jeg skjønner at de ikke bare kunne avslutte serien heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...