Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du datet noen som har omtalt seg selv som alfa. Hadde du ghostet en fyr som sa han var en alfa?

Anonymkode: 0d337...c9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri, i mitt lange liv, opplevd at noen har kalt seg alfa. Er det forholdsvis nytt?

Anonymkode: 87122...c04

• Liker 1
Skrevet

Ingen alfamenn sier de er det. De viser det. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Trudde sånt var noe man sa om bikkjer...

Anonymkode: 4f08a...590

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn som bruker utrykk som alfa er bere usexy og kleine.. 

Anonymkode: 0815c...160

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk hørt fra noen godt voksne menn kalle seg alfa, ikke på ironisk måte engang.. Prøver å få napp, men er single og har rett og slett ikke draget. Flaut. 

Anonymkode: 11847...e06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, hadde daua om noen hadde kalt seg alfa 😂 Pinligere enn det får man det ikke 😂😂😂

Anonymkode: fe564...768

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha, hadde daua om noen hadde kalt seg alfa 😂 Pinligere enn det får man det ikke 😂😂😂

Anonymkode: fe564...768

signerer. 

Anonymkode: a4ebc...90a

Skrevet

Til info: Det finnes ikke alfa og beta i menneskerasen. Det er en myte.

Men ordet alfa brukes ofte om utadvendte menn som tar veldig stor plass i det sosiale. Så ordet har bare endret betydning.

Skrevet

"Jeg mener, jeg er en alfahann. Og jeg må få lov til å være med å bestemme littegrann jeg også. Noen ganger." Er det en sånn du mener, TS?

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Det er nok neppe lurt å kalle seg for en alfa mye fordi da blir man assosiert med pua-bevegelsen, eller usexye og "kleine" menn som Ab'en over skriver. Det var tross alt de som populariserte begrepet.

Ideen går vel ut på at menn som er på toppen av hierarkiet i ulike grupper er mest attraktive for damer? Derfor burde menn streve etter å være "alfa". Hvordan forklarer man da at menn som ikke er på toppen av hierarkiet tiltrekker seg damer? :ler: Jeg synes uansett det er to ting som kan være greit å trekke ut av dette temaet. Det ene er å ha klare grenser (ikke være en dørmatte/tøffel), og det andre er at man som mann kommer mye lengre om man har evnen til å lede an i diverse situasjoner. For eksempel når det kommer til å gå for første kyss. 

Endret av Minesveiper
Gjest BearMama
Skrevet

Nei, jeg dater ikke hunder. Kun menn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...