Gå til innhold

Liten når slapp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig så tror jeg ikke det er så mange damer som vurderer penis i slapp tilstand. Jeg syns mannen min er fin naken, i slapp eller stiv tilstand.

Kjønnsleppene mine er litt skukkete og brystvortene er ganske store når jeg ikke er kåt. Men har aldri opplevd en mann som har hatt ett problem med det. Det er kun en selv som vurderer seg selv med ett så kritisk øye. Noen som er glad i deg kommer ikke til å gjøre det samme. 

Anonymkode: ea4af...051

Takk for greit svar!  TS her. 

Anonymkode: 67810...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, megda skrev:

jeg kan være enig i tiltakene som positive, men å tenke at det har innvirkning på penis i slapp tilstand har faktisk ingen effekt. Å tenke at penis er liten som slapp og forbinde det med testosteron og kortisol er for meg også ikke riktig. Det virker som du blander sammen ulike oppskrifter her og kaster det inn i en og samme gryte

Begrunn svaret ditt. Det holder ikke å bare svare som du gjør. Har du artikler som avviser mine argumenter? For eksempel kan du jo svare på hvordan testosteron påvirker blodet, væskebalanse og mengde PDE5 i blodet? Hvis du umiddelbart ikke kan svare på disse sammenhenger, men må slå opp, da bør du vurdere om din avvisning av mine argumenter var noe forhastet. 

Anonymkode: 1d62b...d87

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begrunn svaret ditt. Det holder ikke å bare svare som du gjør. Har du artikler som avviser mine argumenter? For eksempel kan du jo svare på hvordan testosteron påvirker blodet, væskebalanse og mengde PDE5 i blodet? Hvis du umiddelbart ikke kan svare på disse sammenhenger, men må slå opp, da bør du vurdere om din avvisning av mine argumenter var noe forhastet. 

TS her: håpet med tråden var å få reaksjoner  fra kvinner. Noen har jeg fått og takket for. Når det gjelder kverulerende ytringer som disse over, interesserer det meg overhodet ikke.  😯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her: håpet med tråden var å få reaksjoner  fra kvinner. Noen har jeg fått og takket for. Når det gjelder kverulerende ytringer som disse over, interesserer det meg overhodet ikke.  😯

Forskjell på kverrulering og argumentering. Jeg gav deg et svar som ble gitt et svada tilsvar. Da er det ikke kverrulering. TS, det er greit at du ikke liker svarene, men det får stå for din egen ignorans. Kvinner på KG, vil dere ha slappe menn med liten penis, eller spreke menn med liten penis? TS, tipper du får svaret nå.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjell på kverrulering og argumentering. Jeg gav deg et svar som ble gitt et svada tilsvar. Da er det ikke kverrulering. TS, det er greit at du ikke liker svarene, men det får stå for din egen ignorans. Kvinner på KG, vil dere ha slappe menn med liten penis, eller spreke menn med liten penis? TS, tipper du får svaret nå.

Her er det ikke snakk  slappe menn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...