Gå til innhold

Er vi kjipe venninner???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei vi er 19 år, også er vi en gjeng på 3 men hun ene har nettopp komt inn i "gjengen" liksom vi startet med å inkludere henne ogsånn så ble vi en gjeng

men greia er at hun er helt gal etter å få seg kjæreste. sånn hun er på tinder hele tiden (ja hennes valg ofc) MEN hver gang det er en gutt i livet hennes glemmer hun oss å prioriterer gutten. En gang så hadde vi planlagt pizzakveld å hun satt bare på tlf så kom det plutselig opp en gutt som ville møte henne å da stakk hun bare fra pizza kvelden for å overnatte hos han... også nå er det slik at hun har en greie med en annen som hun er helt sykt betatt av, jeg er glad på hennes vegne men hun har ikke snakket med oss eller kontaktet oss på 3 uker nå. også er hun med han hver dag, før pleide vi å skrive ofte å sende snapper i gruppa vår osv men det virker helt ut som hun har glemt oss eller ikke gidder å bry seg om andre ting så lenge hun har en gutt i livet

vet ikke er vi kjipe som blir sur å ikke unner henne forelskelse eller er det faktisk dårlig gjort av henne å bare sette oss til sides på denne måten?

Anonymkode: 7df67...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er det. Skal aldri glemme sine venner selv om man møter en gutt. I begynnelsen så er det riktignok normalt å være noe fraværende fordi man er så forelsket. Men at hun dicher dere hver gang en gutt vil treffe henne er dårlig av henne.  Dere kan si ifra til henne hva dere mener om dette og at dere kommer til å slutte å invitere henne hvis hun kun skal være på tinder hver gang dere møtes. Hun tar dere jo for gitt da, ihverfall må deg føles slik ut for dere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Dere bør kanskje snakke med henne før dere gjør noe stor greie ut av det. 

Anonymkode: c6751...845

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtt henne og spør hvordan det går med kjærligheten vel?? Vennskap handler om å gi og ta, og det går i perioder hvem som tar mest initiativ 😊

Anonymkode: 26f31...784

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke i det hele tatt har kontaktet dere på tre uker, er det veldig drøyt fra hennes side, og jeg skjønner godt at dere er skuffet. Greit nok at venninner får litt lavere prioritet når man er nyforelsket, at man ikke treffes og meldes like ofte, men å kutte kontakten helt er ikke greit. Venner må prioriteres om man ønsker å beholde dem. 

Anonymkode: 3c8f7...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det når man er forelsket, man blir fraværende en periode i starten, inn henne dette. . Eneste er at hun kunne ventet med tinder og daten til jentekvelden var slutt.  Dere er bare 19. Helt normalt.  

Anonymkode: 4ac68...8eb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ikke ha kontakt på tre små uker er virkelig ikke det samme som å kutte kontakten, ab1c2! 

Anonymkode: ccfec...9eb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei vi er 19 år, også er vi en gjeng på 3 men hun ene har nettopp komt inn i "gjengen" liksom vi startet med å inkludere henne ogsånn så ble vi en gjeng

men greia er at hun er helt gal etter å få seg kjæreste. sånn hun er på tinder hele tiden (ja hennes valg ofc) MEN hver gang det er en gutt i livet hennes glemmer hun oss å prioriterer gutten. En gang så hadde vi planlagt pizzakveld å hun satt bare på tlf så kom det plutselig opp en gutt som ville møte henne å da stakk hun bare fra pizza kvelden for å overnatte hos han... også nå er det slik at hun har en greie med en annen som hun er helt sykt betatt av, jeg er glad på hennes vegne men hun har ikke snakket med oss eller kontaktet oss på 3 uker nå. også er hun med han hver dag, før pleide vi å skrive ofte å sende snapper i gruppa vår osv men det virker helt ut som hun har glemt oss eller ikke gidder å bry seg om andre ting så lenge hun har en gutt i livet

vet ikke er vi kjipe som blir sur å ikke unner henne forelskelse eller er det faktisk dårlig gjort av henne å bare sette oss til sides på denne måten?

Anonymkode: 7df67...1c6

Det er hun som er en kjip venninne. Man dropper ikke venner for en gutt. Går fint an å være en god venninne og ha kjæreste samtidig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det når man er forelsket, man blir fraværende en periode i starten, inn henne dette. . Eneste er at hun kunne ventet med tinder og daten til jentekvelden var slutt.  Dere er bare 19. Helt normalt.  

Anonymkode: 4ac68...8eb

Nåja forelsket og forelsket. Høres ut som hun holder på med flere på en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om hun sliter med noe. Hør med henne om hun har et godt forhold til sin pappa. Om hun ikke har det vil det forklare mye, og da kan dere være der og støtte og henne slik at hun kommer seg ut av denne destruktive tilværelsen.

Anonymkode: f8a67...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert full av hormoner. Ville snakket med henne, vært overbærende og raus. 

Drøyt ja, men dere har hverandre. Ikke bruk tid på å være sur 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne får meg til å savne ungdomstida med intriger, forelskelser og drama

Anonymkode: 8b357...cc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overser glatt "venninner" som bare er på finmålet når hun er mellom kjæresteri, men ikke ellers. Hun kan finne en annen fyr å la livet sitt revolvere rundt, ikke mase på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke greit at dere hele tiden blir tilsidesatt på grunn av en random fyr som er av interesse for øyeblikket. Vennskap skal gå begge veier, og det er ikke greit å stikke fra en pizzakveld fordi noe "bedre" dukker opp. 

Anonymkode: 4bdd3...8b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne får meg til å savne ungdomstida med intriger, forelskelser og drama

Anonymkode: 8b357...cc4

Jeg tenkte helt motsatt, herregud så glad jeg er voksen.. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Maleficenta skrev:

Nåja forelsket og forelsket. Høres ut som hun holder på med flere på en gang. 

Ja akkurat. En random gutt nå og da over en venninnekveld. Ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...