AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #81 Del Skrevet 14. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Har du kilder? Hvis ikke tror vi ikke på fjaset ditt. Anonymkode: 69671...e3e Hvordan kan du kalle misbruk av barn for fjas? Anonymkode: c09ed...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #82 Del Skrevet 14. mars 2019 Når man oppretter bordeller under krig, for at soldatene skal ha seg i tillegg til voldtekt. Eller når man i u-land har bordeller hvor tilbudet til menn er spedbarn, hva sier det om menn og deres instinkter? Det er ikke pent. Anonymkode: d6b6e...f5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #83 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når man oppretter bordeller under krig, for at soldatene skal ha seg i tillegg til voldtekt. Eller når man i u-land har bordeller hvor tilbudet til menn er spedbarn, hva sier det om menn og deres instinkter? Det er ikke pent. Anonymkode: d6b6e...f5a Satt på spissen vel og merke.. Anonymkode: d6b6e...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #84 Del Skrevet 14. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå må dere som ikke har draget på damene slutte å pipe! Dette er grunnen til at dere ikke får noen, bitterhet og sutring. Smaken er som baken... Jeg har datet ymse menn i mitt liv, med varierende høyde, omkrets, utseende, yrke, lønn, bil, bolig... Det er de selvsikre og som har sjarm som kommer lengst. Jeg var sammen med en på 171 i et par år, selv er jeg 174. Lengde, bredde etc... Har intet å si. Slutt med sytingen!! Anonymkode: 1c470...59f hvorfor gjorde du det slutt med samtlige? var det ikke godt nok med en og var det ikke kjærlighet med første blikk? Anonymkode: 9e86c...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. mars 2019 #85 Del Skrevet 14. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du kilder? Hvis ikke tror vi ikke på fjaset ditt. Anonymkode: 69671...e3e Jeg tror du bør sette deg ned og google..... rett og slett. Eller fortsette og leve i din egen boble. Dette har det stått om i media i mange, mange år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #86 Del Skrevet 14. mars 2019 norske kvinner er en egen sjanger, kan ikke sammenlignes med kvinner fra andre land. De er sære og puler rundt som at det ikke gjelder, og skal fremstå som ekte og troverdig selv vi alle kan se det falske smilet deres. Hun vil fremstå som perfekt, men også på det området blir hun lett avslørt. Anonymkode: 9e86c...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #87 Del Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du har noen positive relasjoner til kvinner, men klager likevel. Kan du svare på hva det er som styrer deg? Anonymkode: c09ed...81b Hva mener du konkret med styrer? Ingen av relasjonene har jo endt godt, med tanke på at jeg ønsker et forhold. 1 time siden, AnonymBruker skrev: I tillegg lurer jeg på hvor gammel du er, og hva slags erfaringer du har hatt med kvinner generelt i løpet av livet ditt. Etter det du forteller, er det ikke utelukkende negativt, så hvorfor dømmer du alle kvinner nord og ned? Anonymkode: c09ed...81b Er en ung voksen, har hatt tre sexpartnere i livet hvor kun en av dem var en kjæreste. Kjæresten dumpet meg, og jeg gikk inn i det man nesten kan kalle en psykotisk tilstand som varte noen dager. Har en ulykkelig historie fra videregående, hvor jeg ble hodestups forelska i ei to år yngre jente. Den gang var jeg jo skråsikker på at det var riktig for begge, siden jeg hadde disse følelsene for henne. Det var jo så klart naivt, og endte med avvisning. Så var det denne forrige jenta jeg var forelsket i (ikke hun jeg datet i fjor) og fremdeles har kontakt med via facebook osv. Anonymkode: 73f1b...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #88 Del Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du konkret med styrer? Ingen av relasjonene har jo endt godt, med tanke på at jeg ønsker et forhold. Er en ung voksen, har hatt tre sexpartnere i livet hvor kun en av dem var en kjæreste. Kjæresten dumpet meg, og jeg gikk inn i det man nesten kan kalle en psykotisk tilstand som varte noen dager. Har en ulykkelig historie fra videregående, hvor jeg ble hodestups forelska i ei to år yngre jente. Den gang var jeg jo skråsikker på at det var riktig for begge, siden jeg hadde disse følelsene for henne. Det var jo så klart naivt, og endte med avvisning. Så var det denne forrige jenta jeg var forelsket i (ikke hun jeg datet i fjor) og fremdeles har kontakt med via facebook osv. Anonymkode: 73f1b...d63 Har du historie med psykatri? Anonymkode: d6b6e...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #89 Del Skrevet 14. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du historie med psykatri? Anonymkode: d6b6e...f5a Nei Anonymkode: 73f1b...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #90 Del Skrevet 15. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer med årets selvmotsigelse. Anonymkode: 69671...e3e Hæ? Anonymkode: 1c470...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #91 Del Skrevet 15. mars 2019 Når mannfolka startet daten med "jeg er nok ikke en for deg, du er over min liga...". Ehh... Javel? Da har vi chattet noen dager, fått god kontakt, vi har likt hverandres bilder. En god start i mine øyne. Men så undergraver de seg selv med en gang. Hva forventet de da? At jeg tok dem av medlidenhet? Tatt meg mange år, og småforhold, å finne den jeg vil dele livet med. Og enkelte av disse, samt enkelte dater over 5-6 dates, kunne jeg klart meg fint uten. Noen har prøvd å psyke meg ned, andre vært utro, jeg har lånt vekk penger jeg aldri vil få igjen. Dyre lærepenger. Det har vært mye smerte, våkennetter og tårer. Kjærlighetssorg gjør utrolig vondt. Men bitter over uærlige menn, det har jeg heldigvis ikke blitt. Og jeg har visst at der ute et sted er en mann for meg. For de aller fleste menn er snille og gode. Jeg har valgt feil menn, uflaks... Har likevel valgt å ikke gi opp, og stukket hodet mitt frem, gang på gang. At jeg skulle bikke 40 før jeg fant ham får så være, men nå er jeg trygt i havn. Men det har kostet. En av de bitre mennene jeg datet tok kontakt, og ble enda mer bitter da han hørte at jeg nå hadde skaffet meg en familie. Han mente det kunne vært oss to om jeg hadde latt ham... Men som jeg sa til ham, kjemien var jo ikke-eksisterende! Ikke hadde vi noe til felles, ingen interesser... Og det skulle man ha startet et liv sammen på? Det hadde funket mente han, hadde jeg bare gitt det tid og latt han få sjansen 🙈 Anonymkode: 1c470...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #92 Del Skrevet 15. mars 2019 Kvinner er også styrt av menneskelige instinkter som anerkjennelse, hvilket man kan trigge ved å sjarmere . lage en tråd om?Anonymkode: dd350...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #93 Del Skrevet 15. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor gjorde du det slutt med samtlige? var det ikke godt nok med en og var det ikke kjærlighet med første blikk? Anonymkode: 9e86c...94b OMG😂 Anonymkode: dd350...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #94 Del Skrevet 15. mars 2019 17 hours ago, Million said: ???? Er du seriøst nå? Smurfelogikken din er jo helt på jordet. Det er MILLIONER av menn verden over som misbruker småbarn uten at det noengang når avisene! I land der sånt ikke snakkes om, der menn bestemmer og der menn gifter seg med 14 årige jenter, for eksempel. Det jeg ramset opp i forrige innlegg er jo bare toppen av isfjellet, det som når media. Fedre som voldtar sine egne døtre fordi de har oppført seg usømmelig, påstår de, så da kan de like gjerne ta jomfrudommen hennes selv. Har du noen konkrete kilder på dine påstander, eller lever du i et ekkokammer hvor du faktisk bare finner på slike tall og påstander? 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er et faktum at altfor mange lar seg styre av lyster og instinkter som må sies å være syke og dysfunksjonelle. @Million påstår ikke at det gjelder alle. Vedkommendes innlegg er et motsvar til TS' påstand om at alle kvinner lar seg styre av instinkter, og hvilken kommentar har du til den påstanden? Anonymkode: c09ed...81b Jeg er ikke uenig at det finnes menn der ute som er syke, men omfanget derimot er jeg uenig i, og den feilen å anta at den lille promillen med menn er nok til å generalisere menn. Kvinner er faktisk mer styrt av instinkter. Selv rent seksuelt er det bevist at kvinner går etter annerledes typer menn enn de dem vanligvis velger som partnere. Det er bevist at kvinner syns menn med mørke personlighetstrekk er mer attraktive. Så kommer de instinktene som slår inn når hun føler frykt eller føler seg hjelpesløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mars 2019 #95 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 31 minutter siden, ThotSlayer skrev: Har du noen konkrete kilder på dine påstander, eller lever du i et ekkokammer hvor du faktisk bare finner på slike tall og påstander? Jeg er egentlig ferdig med denne tråden, men svarer nå for siste gang. Jeg synes du skal google det litt selv. Det er lett tilgjengelig og finnes overalt der ute. Jeg kan legge ut en tilfeldig artikkel fra en amerikansk avis. Overskrift "Amerika har et incestproblem". Amerika er vestlig, er stort sett kristne, og kan sammenlignes med oss i Europa og Skandinavia mht familieform osv. Her er det snakk om bare EN av de mange mulige arenaene der pedofili og overgrep mot barn forekommer. Jeg listet opp mange andre i mitt første innlegg. Her er det pedofil incest, og det er et samfunnsproblem, kan du lese overalt. Som her: https://www.theatlantic.com/national/archive/2013/01/america-has-an-incest-problem/272459/ "Here are some statistics that should be familiar to us all, but aren't, either because they're too mind-boggling to be absorbed easily, or because they're not publicized enough. One in three-to-four girls, and one in five-to-seven boys are sexually abused before they turn 18, an overwhelming incidence of which happens within the family. These statistics are well known among industry professionals, who are often quick to add, "and this is a notoriouslyunderreported crime." Endret 15. mars 2019 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #96 Del Skrevet 15. mars 2019 13 minutter siden, Million said: Jeg er egentlig ferdig med denne tråden, men svarer nå for siste gang. Jeg synes du skal google det litt selv. Det er lett tilgjengelig og finnes overalt der ute. Jeg kan legge ut en tilfeldig artikkel fra en amerikansk avis. Overskrift "Amerika har et incestproblem". Amerika er vestlig, er stort sett kristne, og kan sammenlignes med oss i Europa og Skandinavia mht familieform osv. Her er det snakk om bare EN av de mange mulige arenaene der pedofili og overgrep mot barn forekommer. Jeg listet opp mange andre i mitt første innlegg. Her er det pedofil incest, og det er et samfunnsproblem, kan du lese overalt. Som her: https://www.theatlantic.com/national/archive/2013/01/america-has-an-incest-problem/272459/ "Here are some statistics that should be familiar to us all, but aren't, either because they're too mind-boggling to be absorbed easily, or because they're not publicized enough. One in three-to-four girls, and one in five-to-seven boys are sexually abused before they turn 18, an overwhelming incidence of which happens within the family. These statistics are well known among industry professionals, who are often quick to add, "and this is a notoriouslyunderreported crime." Imponerende at du klarte å henvise til en kilde som ikke inneholdt noen av de tallene du hevdet var så åpenbare. Videre lurer jeg på om det du hevder er like gyldig i nyere tider, i og med at menns seksualitet har vært på dagsordenen de siste årene og blit heksejaktet på så det holder. Your sources are bad and you should feel bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mars 2019 #97 Del Skrevet 15. mars 2019 (endret) 43 minutter siden, ThotSlayer skrev: Imponerende at du klarte å henvise til en kilde som ikke inneholdt noen av de tallene du hevdet var så åpenbare. Videre lurer jeg på om det du hevder er like gyldig i nyere tider, i og med at menns seksualitet har vært på dagsordenen de siste årene og blit heksejaktet på så det holder.Your sources are bad and you should feel bad Øh....hvor gammel er du? Diskuterer jeg med en fjortiss? 🙄 Snakk norsk, for svingende. Ikke sleng om deg med engelsk og tro du er så kul av den grunn. Les deg opp selv. Du tror ikke meg, helt greit, men det er rimelig rart at du ikke har snappet opp hvor stort dette problemet faktisk er i media i løpet av de siste årene. Veldig rart. Men det er vel det at du er ganske enkelt bare ikke interessert, så du scroller forbi alt som har med temaet pedofili og barnemisbruk og gjøre. Så ingenting av det som står i media fester seg hos deg, antar jeg. 10.000 Thailandske barn, hvor størsteparten er seksuelt misbrukt, i så stor grad at de måtte på sykehus, blir behandlet hvert år i Thailand. Og dette er bare de som havner på sykehus. Det er selvfølgelig tusener og tusener av andre seksuelt misbrukte barn som aldri kommer til sykehus. De aller fleste ser aldri innsiden av et sykehus en gang. Er UNICEF grei nok kilde for deg? "More than 10,000 children are treated in hospitals each year due to violence, mostly sexual abuse." Endret 15. mars 2019 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 15. mars 2019 #98 Del Skrevet 15. mars 2019 44 minutter siden, Million said: Øh....hvor gammel er du? Diskuterer jeg med en fjortiss? 🙄 Snakk norsk, for svingende. Ikke sleng om deg med engelsk og tro du er så kul av den grunn. Les deg opp selv. Du tror ikke meg, helt greit, men det er rimelig rart at du ikke har snappet opp hvor stort dette problemet faktisk er i media i løpet av de siste årene. Veldig rart. Men det er vel det at du er ganske enkelt bare ikke interessert, så du scroller forbi alt som har med temaet pedofili og barnemisbruk og gjøre. Så ingenting av det som står i media fester seg hos deg, antar jeg. 10.000 Thailandske barn, hvor størsteparten er seksuelt misbrukt, i så stor grad at de måtte på sykehus, blir behandlet hvert år i Thailand. Og dette er bare de som havner på sykehus. Det er selvfølgelig tusener og tusener av andre seksuelt misbrukte barn som aldri kommer til sykehus. De aller fleste ser aldri innsiden av et sykehus en gang. Er UNICEF grei nok kilde for deg? "More than 10,000 children are treated in hospitals each year due to violence, mostly sexual abuse." Og på bakgrunn av det noen hundretusener gjør, så generaliserer du og sier at menn som gruppe ikke klarer styre sine instinkter. Du er klar over at det er 3.7 milliarder hankjønn der ute? Hvis man fjerner 1.5 milliarder (de under 25), så har man fortsatt 2.2 milliarder menn som du da mener ikke klarer styre seg. For å si det sånn: hvis det virkelig var slik at menn ikke klarer styre sine instinkter, så hadde disse problemene du snakker om vært betraktelig større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2019 #99 Del Skrevet 15. mars 2019 På 14.3.2019 den 0.47, AnonymBruker skrev: Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser. Anonymkode: 73f1b...d63 Vel, menn velger partner med pikken, aner ikke om det er likere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #100 Del Skrevet 15. mars 2019 6 timer siden, ThotSlayer skrev: Har du noen konkrete kilder på dine påstander, eller lever du i et ekkokammer hvor du faktisk bare finner på slike tall og påstander? Jeg er ikke uenig at det finnes menn der ute som er syke, men omfanget derimot er jeg uenig i, og den feilen å anta at den lille promillen med menn er nok til å generalisere menn. Kvinner er faktisk mer styrt av instinkter. Selv rent seksuelt er det bevist at kvinner går etter annerledes typer menn enn de dem vanligvis velger som partnere. Det er bevist at kvinner syns menn med mørke personlighetstrekk er mer attraktive. Så kommer de instinktene som slår inn når hun føler frykt eller føler seg hjelpesløs. Lille promillen? Du vet at det ikke er en liten promille. Det er mange menn som er sånn. Menn som voldtar over lav sko. Pedofilringer avsløres i Norge omtrent årlig osv. Det er ikke få menn som gjør slik,det er mange. Anonymkode: 2e3e9...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå