AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Fakta er; de er styrt av urgamle instinkter når det gjelder valg av partner. Hvorfor skal ellers kvinnen så hardnakket kreve at mannen er mye høyere enn dem? Jo, de har et behov for at mannen skal være sterkere, høyere og ha en større status enn dem selv. Kvinner snakker om at drømmepartneren skal ha de og de egenskapene. Følsom, familieorientert, behandle dem godt osv.. Dette er egenskaper som bare gjelder dersom de viktigste kriteriene er oppfylt, altså; kjekk, høy, høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil. Er man ikke det som står på de siste punktene, så gjelder liksom ikke de personlige egenskapene, egentlig. Man skulle tro at feminisme og likestilling førte til at personlige egenskaper hos en partner var viktige, men det er bare et skalkeskjul. Det er bare å se på hun feministen fra Skam fikk en kjæreste som objektifiserte kvinner og er en hunk av en badboy. Dobbeltmoral. Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser. Anonymkode: 73f1b...d63 13
Gjest SeptemberRose Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 Jenter er forskjellige, alle liker ikke det samme og tenker likt.
Jr.Garcon Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fakta er; de er styrt av urgamle instinkter når det gjelder valg av partner. Hvorfor skal ellers kvinnen så hardnakket kreve at mannen er mye høyere enn dem? Jo, de har et behov for at mannen skal være sterkere, høyere og ha en større status enn dem selv. Kvinner snakker om at drømmepartneren skal ha de og de egenskapene. Følsom, familieorientert, behandle dem godt osv.. Dette er egenskaper som bare gjelder dersom de viktigste kriteriene er oppfylt, altså; kjekk, høy, høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil. Er man ikke det som står på de siste punktene, så gjelder liksom ikke de personlige egenskapene, egentlig. Man skulle tro at feminisme og likestilling førte til at personlige egenskaper hos en partner var viktige, men det er bare et skalkeskjul. Det er bare å se på hun feministen fra Skam fikk en kjæreste som objektifiserte kvinner og er en hunk av en badboy. Dobbeltmoral. Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser. Anonymkode: 73f1b...d63 Det er garantert hundretusenvis av norske damer som ikke er like avvisende/dobbeltmoralske som du skal ha det til.Se deg rundt - lave, høye, skallede, lubne, trente, arbeidsledige og konsernsjefer - har dame/samboere/ektefeller. Hovedproblemet er at hvis du opparbeidet deg en sånn forakt for damer (som undertonen i innlegget ditt kan tilsi) så er det denne - og IKKE høyden din, jobben din eller statusen din - som gjør at damer vil avvise deg. Det skjønner du vel selv? Hvor tiltalende og behagelig er det for en dame med en sånn bitter kar med "jeg hater kvinner" vibber. De vibbene dekker over alt du måtte ha på bunnen av gode og tiltalende egenskaper. 33
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Og alle menn er styrt av pikken hvor den peker............ 👼 Anonymkode: a2472...a5e 11
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 Nå må dere som ikke har draget på damene slutte å pipe! Dette er grunnen til at dere ikke får noen, bitterhet og sutring. Smaken er som baken... Jeg har datet ymse menn i mitt liv, med varierende høyde, omkrets, utseende, yrke, lønn, bil, bolig... Det er de selvsikre og som har sjarm som kommer lengst. Jeg var sammen med en på 171 i et par år, selv er jeg 174. Lengde, bredde etc... Har intet å si. Slutt med sytingen!! Anonymkode: 1c470...59f 23
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #7 Skrevet 14. mars 2019 Må legge til at mannfolka og har masse krav! Hun skal være pen, ei søt ei kan duge...hun skal være lavere, slank, store pupper, være blid, ikke mase, ikke være krevende, ha jobb, være passe selvstendig (gud forby om hun skulle klare alt selv), være god i senga... Ja, jeg har hørt dem alle. Og dette sies av menn med kulemage, hengepupper og hestehale, som går i alt for store jeans og sorte slitte "kule" t-skjorter... Kan være greit å senke kravene litt eller? Se i speilet hva en selv har å by på? Ha litt selvinnsikt? Anonymkode: 1c470...59f 21
herzeleid Skrevet 14. mars 2019 #8 Skrevet 14. mars 2019 Både kvinner og menn er nok i alle fall styrt, eller "dirigert" av en del drifter og preferanser som vi ikke uten videre kan kvitte oss med, selv om en del virker å ønske det. Det medfører at kvinner, også i et likestilt samfunn, foretrekker vellykkede menn med høyere penger og status, og menn foretrekker en viss grad av kyskhet og ungdommelighet hos kvinner. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #9 Skrevet 14. mars 2019 De driftene er kjemi. Er så lei dere sutrende menn! Dere gjør verden en tjeneste med å holde dere single og barnløse. Anonymkode: 1c470...59f 11
Margo Skrevet 14. mars 2019 #10 Skrevet 14. mars 2019 Kilder på dette? Jeg har lest utallige innlegg som er identiske med ditt Ts, men ingen klarer å fremlegge kilder på at dette stemmer. Hvis du åpner øynene dine bittelitt, så ser du at du tar helt feil - smaken er som baken, delt. En ting er dog sikkert, bitterhet og sneversynhet er lite attraktivt. Selvsikkerhet og positivitet er attraktivt. Hvor vil du plassere deg? 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #11 Skrevet 14. mars 2019 Damer er ikke noe mer styrt av instinkter enn hva vi menn er. Det fine med at vi er forholdsvis intelektuelle vesen er at vi kan heve oss over instinktene om vi vil. Enig med samtlige over, slutt å syt og kom deg ut treff folk, i stedet for å sitte foran tastaturet å hate og være bitter. Det er masse flotte damer der ute! Anonymkode: 485b9...56d 8
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #12 Skrevet 14. mars 2019 48 minutter siden, herzeleid skrev: Både kvinner og menn er nok i alle fall styrt, eller "dirigert" av en del drifter og preferanser som vi ikke uten videre kan kvitte oss med, selv om en del virker å ønske det. Det medfører at kvinner, også i et likestilt samfunn, foretrekker vellykkede menn med høyere penger og status, og menn foretrekker en viss grad av kyskhet og ungdommelighet hos kvinner. Tja. Det kommer veldig an på hva legger du i ungdommelighet, men litt livserfaring er et must for min del. Kyskhet høres bare kjedelig ut! Anonymkode: 485b9...56d 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 14. mars 2019 #13 Skrevet 14. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fakta er; de er styrt av urgamle instinkter når det gjelder valg av partner. Hvorfor skal ellers kvinnen så hardnakket kreve at mannen er mye høyere enn dem? Jo, de har et behov for at mannen skal være sterkere, høyere og ha en større status enn dem selv. Kvinner snakker om at drømmepartneren skal ha de og de egenskapene. Følsom, familieorientert, behandle dem godt osv.. Dette er egenskaper som bare gjelder dersom de viktigste kriteriene er oppfylt, altså; kjekk, høy, høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil. Er man ikke det som står på de siste punktene, så gjelder liksom ikke de personlige egenskapene, egentlig. Man skulle tro at feminisme og likestilling førte til at personlige egenskaper hos en partner var viktige, men det er bare et skalkeskjul. Det er bare å se på hun feministen fra Skam fikk en kjæreste som objektifiserte kvinner og er en hunk av en badboy. Dobbeltmoral. Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser. Anonymkode: 73f1b...d63 At kvinner velger bort folk med begrensede perspektiver er nok også en del av den naturlige seleksjonen...
McMary Skrevet 14. mars 2019 #14 Skrevet 14. mars 2019 Hei, TS. Jeg skjønner at du var lei deg i går kveld og følte du måtte bli kvitt litt bitterhet. Men jorden kaller, vi er 7,53 milliarder mennesker her, omtrent halvparten kvinner. Vi er alle unike med hver våre ønsker for en partner, men selv disse ønskene kan vi legge bort når vi møter en vi har god kjemi med. Jeg hadde en 1. date i går med en som var hverken høy i status eller cm, som ser normalt kjekk ut, en helt vanlig mann vil folk si. Men for meg var han spesiell, for han fikk det til å kile i magen min, han hadde dette "noe" som gjorde at jeg fikk lyst til å se han igjen og håpe det skal bli oss. Han lytter, bryr seg, er snill og smart. Dette er egenskaper jeg setter pris på, og som er fullt mulig å inneha for alle menn om de vil. Jeg har møtt flere som han, for det er helt vanlige menn jeg søker og dater, men så er det denne udefinerbare "kjemien" som også må være der. Og det var den altså i går, med gjensidig tiltrekning. Som andre har nevnt er bitterhet avtennende, prøv med en positiv innstilling, vær en god lytter, interesser deg for andre mennesker og lev et liv du er fornøyd med. Da vil du en dag møte en dame som liker akkurat deg litt ekstra, som du også føler noe spesielt for. Lykke til med å bli et lykkelig menneske noen kan forelske seg i. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #15 Skrevet 14. mars 2019 På tide se rundt seg i den virkelige verden i stedet for å basere verdensbildet sitt på Paradise hotel og tilsvarende. Anonymkode: cd243...929 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #16 Skrevet 14. mars 2019 Er du samme fyren som gikk til media om tinder krav?Anonymkode: dd350...b5f 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #17 Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du samme fyren som gikk til media om tinder krav? Anonymkode: dd350...b5f Fortell 😄 Anonymkode: 1c470...59f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #18 Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fortell 😄 Anonymkode: 1c470...59f https://www.tv2.no/a/10449835/ Anonymkode: dd350...b5f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #19 Skrevet 14. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner snakker om at drømmepartneren skal ha de og de egenskapene. Følsom, familieorientert, behandle dem godt osv.. Dette er egenskaper som bare gjelder dersom de viktigste kriteriene er oppfylt, altså; kjekk, høy, høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil. Er man ikke det som står på de siste punktene, så gjelder liksom ikke de personlige egenskapene, egentlig. Anonymkode: 73f1b...d63 Jeg lurer litt på hvor du bor og hvem du omgås - siden ditt verdensbilde er helt ulikt fra mitt. Jeg ser nemlig menn av alle slag som er i forhold. Lave menn, menn med middelmådig utseende, menn med lav sosial status, menn som er arbeidsledige, uføre eller har en såkalt lavstatusjobb og menn som ikke kan tilby en materialistisk livsstil. Så din påstand om at personlige egenskaper ikke teller før disse tingene er oppfylt (utseende, penger og status) - det teller jo bare ikke. Mine venninner og kvinnelige bekjente er ikke sammen med «perfekte» menn med millioner i banken, modellutseende og høy status i samfunnet. De fleste er sammen med helt vanlige menn - alle har gode egenskaper, og alle har dårlige. Så din påstand faller på sin egen urimelighet, siden det finnes masse menn med disse «feilene» som likevel er i et forhold. Anonymkode: 7d131...31e 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #20 Skrevet 14. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på hvor du bor og hvem du omgås - siden ditt verdensbilde er helt ulikt fra mitt. Jeg ser nemlig menn av alle slag som er i forhold. Lave menn, menn med middelmådig utseende, menn med lav sosial status, menn som er arbeidsledige, uføre eller har en såkalt lavstatusjobb og menn som ikke kan tilby en materialistisk livsstil. Så din påstand om at personlige egenskaper ikke teller før disse tingene er oppfylt (utseende, penger og status) - det teller jo bare ikke. Mine venninner og kvinnelige bekjente er ikke sammen med «perfekte» menn med millioner i banken, modellutseende og høy status i samfunnet. De fleste er sammen med helt vanlige menn - alle har gode egenskaper, og alle har dårlige. Så din påstand faller på sin egen urimelighet, siden det finnes masse menn med disse «feilene» som likevel er i et forhold. Anonymkode: 7d131...31e Han omgås sikkert KG og tinder Anonymkode: dd350...b5f 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå