AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #41 Del Skrevet 14. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kilden hans er visst en av karakterene i Skam. Anonymkode: 58439...fdd Nei, kilden er hun som spiller i Skam sitt virkelige kjærlighetsliv. Følg litt med..😒 Anonymkode: 73f1b...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mars 2019 #42 Del Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ulrikke Falch er en ekte person. Snakker ikke om karakteren i serien, så klart😂 Anonymkode: 73f1b...d63 Ååååja 😂😂 Jeg tolket det som karakteren i Skam..jeg hadde ikke blitt overrasket om det faktisk var det heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #43 Del Skrevet 14. mars 2019 4 minutter siden, Vera skrev: Selvfølgelig er en pubertal fantasi-figur representativ for hele den kvinnelige befolkningen i Norge. Det skjønner da alle! *hvitt flagg Du prøver å latterligjøre han. Men fakta er at du vil parre deg med en høystatus mann. Anonymkode: 247e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #44 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, kilden er hun som spiller i Skam sitt virkelige kjærlighetsliv. Følg litt med..😒 Anonymkode: 73f1b...d63 Uansett! Det er én person. Betyr jo ikke at hun representerer alle kvinner. Anonymkode: 4b258...b36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #45 Del Skrevet 14. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ulrikke Falch er en ekte person. Snakker ikke om karakteren i serien, så klart😂 Anonymkode: 73f1b...d63 Åja, så du har lest om en som passer inn i teorien din? 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du prøver å latterligjøre han. Men fakta er at du vil parre deg med en høystatus mann. Anonymkode: 247e9...8a5 Oh, please...... Anonymkode: 58439...fdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #46 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oh, please...... Anonymkode: 58439...fdd Tåler du ikke sannheten om hvem du vil parre deg med? Anonymkode: 247e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mars 2019 #47 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du prøver å latterligjøre han. Men fakta er at du vil parre deg med en høystatus mann. Anonymkode: 247e9...8a5 Eh nei. Jeg har valgt min mann jeg. Han er langt fra de idealene Ts prøver å presse på meg. Jeg prøver ikke å latterliggjøre han, jeg prøver å få han til å forstå at verden ikke er så aller verst om han stiger ut fra bitterhetsbobla si..det kan veldig godt hende at drømmedama er rett rundt hjørnet, men hun tør ikke gjøre fremstøt fordi han virker så sint og bitter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #48 Del Skrevet 14. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tåler du ikke sannheten om hvem du vil parre deg med? Anonymkode: 247e9...8a5 Hvilken sannhet? Anonymkode: 58439...fdd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mars 2019 #49 Del Skrevet 14. mars 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du prøver å latterligjøre han. Men fakta er at du vil parre deg med en høystatus mann. Anonymkode: 247e9...8a5 Forresten, vil du vite hva som gjorde at jeg falt pladask for min bedre halvdel? Endret 14. mars 2019 av Vera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #50 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken sannhet? Anonymkode: 58439...fdd Du ønsker å parre deg med en mann som har høy sosial status! Anonymkode: 247e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #51 Del Skrevet 14. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du ønsker å parre deg med en mann som har høy sosial status! Anonymkode: 247e9...8a5 Skal ikke pare meg med flere jeg nå. Har både mann, barn og barnebarn. Anonymkode: 58439...fdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #52 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal ikke pare meg med flere jeg nå. Har både mann, barn og barnebarn. Anonymkode: 58439...fdd Men da du parret deg med mannen din så var det fordi du syntes han hadde høy sosial status. Anonymkode: 247e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #53 Del Skrevet 14. mars 2019 Det er forskjell på preferanser for hvem man vil ha sex med, og hvem man vil ha et varig forhold med.. Anonymkode: bf81a...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #54 Del Skrevet 14. mars 2019 7 minutter siden, Vera skrev: Eh nei. Jeg har valgt min mann jeg. Han er langt fra de idealene Ts prøver å presse på meg. Jeg prøver ikke å latterliggjøre han, jeg prøver å få han til å forstå at verden ikke er så aller verst om han stiger ut fra bitterhetsbobla si..det kan veldig godt hende at drømmedama er rett rundt hjørnet, men hun tør ikke gjøre fremstøt fordi han virker så sint og bitter. Der tar du nok feil. Hva jeg skriver her, som er mine innerste tanker og følelser, representerer ikke hvordan jeg oppfører meg i den virkelige verden. Anonymkode: 73f1b...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. mars 2019 #55 Del Skrevet 14. mars 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser. Anonymkode: 73f1b...d63 Ok, pointdexter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mars 2019 #56 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Der tar du nok feil. Hva jeg skriver her, som er mine innerste tanker og følelser, representerer ikke hvordan jeg oppfører meg i den virkelige verden. Anonymkode: 73f1b...d63 Jeg har vanskelig for å forstå denne trangen til å putte kvinner i boks? Hvorfor er det så vanskelig å se for seg hver enkelt kvinne som et individ - med egne tanker og meninger? Jeg blir provosert når du ilegger meg meninger og holdninger jeg ikke har. Det samme gjør de fleste i denne tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #57 Del Skrevet 14. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Men da du parret deg med mannen din så var det fordi du syntes han hadde høy sosial status. Anonymkode: 247e9...8a5 Det er litt morsomt at du mener å vite så mye om meg. Og kvinner generelt. Anonymkode: 58439...fdd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #58 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er litt morsomt at du mener å vite så mye om meg. Og kvinner generelt. Anonymkode: 58439...fdd Morsomt er det kanskje for deg. Men det er uansett fakta at parringen din var styrt av instinkter! Anonymkode: 247e9...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 14. mars 2019 #59 Del Skrevet 14. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt på hvor du bor og hvem du omgås - siden ditt verdensbilde er helt ulikt fra mitt. Jeg ser nemlig menn av alle slag som er i forhold. Lave menn, menn med middelmådig utseende, menn med lav sosial status, menn som er arbeidsledige, uføre eller har en såkalt lavstatusjobb og menn som ikke kan tilby en materialistisk livsstil. Så din påstand om at personlige egenskaper ikke teller før disse tingene er oppfylt (utseende, penger og status) - det teller jo bare ikke. Mine venninner og kvinnelige bekjente er ikke sammen med «perfekte» menn med millioner i banken, modellutseende og høy status i samfunnet. De fleste er sammen med helt vanlige menn - alle har gode egenskaper, og alle har dårlige. Så din påstand faller på sin egen urimelighet, siden det finnes masse menn med disse «feilene» som likevel er i et forhold. Anonymkode: 7d131...31e Selvsagt ser man menn av alle slag som er i forhold. Men disse mennene er jo også sammen med kvinner av alle slag, ikke med slike kvinner som ts vil ha... Tipper ts også har en del krav til hvordan "drømmekvinnen" skal være. Menn som er bitre på at "kvinner" ikke vil ha dem fordi de har så høye krav, og så har de minst like høye krav selv. Dobbeltmoral. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #60 Del Skrevet 14. mars 2019 8 minutter siden, Thyra said: Selvsagt ser man menn av alle slag som er i forhold. Men disse mennene er jo også sammen med kvinner av alle slag, ikke med slike kvinner som ts vil ha... Tipper ts også har en del krav til hvordan "drømmekvinnen" skal være. Menn som er bitre på at "kvinner" ikke vil ha dem fordi de har så høye krav, og så har de minst like høye krav selv. Dobbeltmoral. Nei nei! Det er ikke dobbeltmoral, men sunn fornuft - som er det TS og lignende styres av. Anonymkode: c09ed...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå