Gå til innhold

Kvinner er styrt av instinkter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fakta er; de er styrt av urgamle instinkter når det gjelder valg av partner.

Hvorfor skal ellers kvinnen så hardnakket kreve at mannen er mye høyere enn dem? Jo, de har et behov for at mannen skal være sterkere, høyere og ha en større status enn dem selv.

Kvinner snakker om at drømmepartneren skal ha de og de egenskapene. Følsom, familieorientert, behandle dem godt osv.. Dette er egenskaper som bare gjelder dersom de viktigste kriteriene er oppfylt, altså; kjekk, høy, høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil. Er man ikke det som står på de siste punktene, så gjelder liksom ikke de personlige egenskapene, egentlig.

Man skulle tro at feminisme og likestilling førte til at personlige egenskaper hos en partner var viktige, men det er bare et skalkeskjul. Det er bare å se på hun feministen fra Skam fikk en kjæreste som objektifiserte kvinner og er en hunk av en badboy. Dobbeltmoral.

Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser.

Anonymkode: 73f1b...d63

Du har selvsagt helt rett. Kunne ikke sagt det bedre selv. Ser at du får noen "sure" svar, men det er slik disse "debattantene" er. Hvis de ikke beskylder deg for å være "kvinnehater" (Lol), så er det andre idiotiske argumenter de kommer med. 

Men fakta er nettopp det du påpeker. Problemet er at altfor mange menn har latt seg overtale til å følge "feminist" veien, og skjønner ikke nå at de er blitt totalt overkjørt av kvinner. Det er rimelig å stille spm tegn til disse mennene om det var dette de "signed up for" i sin tid da de begynte å støtte den radikale delen av "kvinnemakt" - nemlig å la seg overkjøre av feminismen på alle samfunnsarenaene; enten det gjelder studier eller jobb og situasjonen på disse arenaene går som regel hånd-i-hånd med situasjonen i livet når man prøver å finne en fast partner. 

Her på forumet ser vi syt fra kvinner hver eneste dag der de griner over at enda en "hunk" har "lurt" dem nok en gang. I tillegg så spør de hvor er "alle menn"? Vel, mange gode menn er dessverre blitt utkonkurrert og "degradert" nedover i samfunnet og blir nå betegnet for å være "tapere". 

Du har selvsagt også helt rett i når du påpeker dette med holdninger i et feministisk samfunn. Menn ble nesten hjernevasket til å tro at hvis de støttet den radikale delen av "kvinnemakt", så kom menn til å bli vinnere de også. Ingen fortalte disse mennene at de må "lage plass" for ekstreme kvinnelige skikkelser som kjører "sortering" blant menn som bare Hitler kunne ha vært stolt av.

Synes ellers alltid det er "morsomt" når disse kravstore kvinnene ellers forteller hvem drømmemannen deres er, samtidig som de har blitt brukt av ca 20 bad boy hunks i tenårene og i 20-årene, før de går over til å søke etter den perfekte "prinsen" som også har penger og makt, og ikke kun utseende med seg.

Vi er i ferd med å bli et totalt disfunksjonelt samfunn. Og dette her kommer bare til å bli enda verre med tiden til det smeller til slutt. På bakgrunn av historiske fakta, har samfunn som har mange frustrerte menn alltid begynt å destabiliseres, og ettersom det brutale sorteringssamfunnet under kvinners makt fortsetter for full styrke, så vil det også avsettes til "side" flere og flere "tapere", noe som kommer til å gjøre at ikke bare demografien og reproduksjonen er blitt destabilisert, men også politisk sett, fordi folk som ikke har noe å tape lenger pleier å stemme på mer ekstreme partier. Dette har vi begynt å se i en rekke europeiske land allerede og ikke minst i USA. 

Anonymkode: 7d0c5...373

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 hours ago, AnonymBruker said:

Og alle menn er styrt av pikken hvor den peker............ 👼

Anonymkode: a2472...a5e

Ja? Hvor skulle man ellers styre, i vikingtiden? Før man hadde kompass? Nå var det riktignok noen som brukte høne også. Man styrte skuta etter der høna sparket, men de gode resultatene uteble!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har selvsagt helt rett. Kunne ikke sagt det bedre selv. Ser at du får noen "sure" svar, men det er slik disse "debattantene" er. Hvis de ikke beskylder deg for å være "kvinnehater" (Lol), så er det andre idiotiske argumenter de kommer med. 

Men fakta er nettopp det du påpeker. Problemet er at altfor mange menn har latt seg overtale til å følge "feminist" veien, og skjønner ikke nå at de er blitt totalt overkjørt av kvinner. Det er rimelig å stille spm tegn til disse mennene om det var dette de "signed up for" i sin tid da de begynte å støtte den radikale delen av "kvinnemakt" - nemlig å la seg overkjøre av feminismen på alle samfunnsarenaene; enten det gjelder studier eller jobb og situasjonen på disse arenaene går som regel hånd-i-hånd med situasjonen i livet når man prøver å finne en fast partner. 

Her på forumet ser vi syt fra kvinner hver eneste dag der de griner over at enda en "hunk" har "lurt" dem nok en gang. I tillegg så spør de hvor er "alle menn"? Vel, mange gode menn er dessverre blitt utkonkurrert og "degradert" nedover i samfunnet og blir nå betegnet for å være "tapere". 

Du har selvsagt også helt rett i når du påpeker dette med holdninger i et feministisk samfunn. Menn ble nesten hjernevasket til å tro at hvis de støttet den radikale delen av "kvinnemakt", så kom menn til å bli vinnere de også. Ingen fortalte disse mennene at de må "lage plass" for ekstreme kvinnelige skikkelser som kjører "sortering" blant menn som bare Hitler kunne ha vært stolt av.

Synes ellers alltid det er "morsomt" når disse kravstore kvinnene ellers forteller hvem drømmemannen deres er, samtidig som de har blitt brukt av ca 20 bad boy hunks i tenårene og i 20-årene, før de går over til å søke etter den perfekte "prinsen" som også har penger og makt, og ikke kun utseende med seg.

Vi er i ferd med å bli et totalt disfunksjonelt samfunn. Og dette her kommer bare til å bli enda verre med tiden til det smeller til slutt. På bakgrunn av historiske fakta, har samfunn som har mange frustrerte menn alltid begynt å destabiliseres, og ettersom det brutale sorteringssamfunnet under kvinners makt fortsetter for full styrke, så vil det også avsettes til "side" flere og flere "tapere", noe som kommer til å gjøre at ikke bare demografien og reproduksjonen er blitt destabilisert, men også politisk sett, fordi folk som ikke har noe å tape lenger pleier å stemme på mer ekstreme partier. Dette har vi begynt å se i en rekke europeiske land allerede og ikke minst i USA. 

Anonymkode: 7d0c5...373

Litt artig, ser utover i 'bekjentskap kretsen' ( nei, nei, jeg kjenner dem ikke) Noen totalt håpeløse individer har gjerne 4 - 5 barn, gjerne med 4 - 5 partnere. Den med orden og høyere utdannelse har 1 - 2... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er delvis styrt av instinkter. Menn. Kvinner. Barn. Alle. Ikke prøv nekt, Mr.  Du ser en smal midje og en halv pupp, og vips er alle gode tanker om en flott personlighet mindre viktig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Glad jeg har møtt drømmemannen min og stiftet bo, ferdig med å date surpomper som gjemmer seg bak statistikker og andre skriverier. Det å se på egen personlighet er visst ikke greia nei. Alltid damenes feil for at de går for "feil" menn. 

Klart det finnes overfladiske kvinner og menn, men det får jo være opp til enhver enkelt. 

Men det ha litt selvinnsikt er jo også på sin plass. 

For dere går jo selv etter de pene, som har utdannelse, er smart og kvikk. Dere hadde ikke sett to ganger på ei på 100 kg, kviser og dårlig betalt jobb selv om hun hadde vært lynende intelligent, snill og hjemmekjær. 

Anonymkode: 1c470...59f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg har møtt drømmemannen min og stiftet bo, ferdig med å date surpomper som gjemmer seg bak statistikker og andre skriverier. Det å se på egen personlighet er visst ikke greia nei. Alltid damenes feil for at de går for "feil" menn. 

Klart det finnes overfladiske kvinner og menn, men det får jo være opp til enhver enkelt. 

Men det ha litt selvinnsikt er jo også på sin plass. 

For dere går jo selv etter de pene, som har utdannelse, er smart og kvikk. Dere hadde ikke sett to ganger på ei på 100 kg, kviser og dårlig betalt jobb selv om hun hadde vært lynende intelligent, snill og hjemmekjær. 

Du tar feil. Bryr meg null, niks og nada om jobb og utdannelse på jentene. Ufør er også helt ok.

Man går ikke etter de "pene" bare man ikke er interessert i de som er veldig overvektige. De er nok like uaktuelle partnere for både kvinner og menn, iallefall hos mange. Jeg går for de jeg finner interessante, og det er et veldig bredt spekter av av jenter jeg kan like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Traff en fyr som har truffet meg rett i hjernen, kunne å pratet med ham i timesvis. Det er ille det! 

Anonymkode: d6b6e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff en fyr som har truffet meg rett i hjernen, kunne å pratet med ham i timesvis. Det er ille det! 

Tror det faktisk er verre  enn å være seksuelt tiltrukket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begge kjønn er styrt av instinkter.

Anonymkode: e45f7...318

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere som ikke har draget på damene slutte å pipe! Dette er grunnen til at dere ikke får noen, bitterhet og sutring. 

Smaken er som baken... 

Jeg har datet ymse menn i mitt liv, med varierende høyde, omkrets, utseende, yrke, lønn, bil, bolig... 

Det er de selvsikre og som har sjarm som kommer lengst. Jeg var sammen med en på 171 i et par år, selv er jeg 174. Lengde, bredde etc... Har intet å si. 

Slutt med sytingen!!

Du vet neppe noe om hvordan det er å ikke få oppmerksomhet, anerkjennelse eller kjærlighet fra noen. Ikke fra noen hold. Hvordan skal jeg da klare å fortsette å være positiv?

Du har datet "ymse menn", sier du. Da har du trolig ikke mangel på oppmerksomhet fra den kanten iallefall. Kanskje har du kjæreste nå også, og attpåtil barn? Kanskje har du også en stabil familie fra før med foreldre og søsken? Kanskje mange venner også? Da har du isåfall en del mer enn hva jeg har, og har lite grunnlag for å forstå min "sutring".

Har jeg sagt noe om hvordan jeg fremstår utad? Jeg går ikke rundt og er sur eller bitter på alt og alle. Jeg oppfører meg som de fleste andre, på normalt vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar feil. Bryr meg null, niks og nada om jobb og utdannelse på jentene. Ufør er også helt ok.

Man går ikke etter de "pene" bare man ikke er interessert i de som er veldig overvektige. De er nok like uaktuelle partnere for både kvinner og menn, iallefall hos mange. Jeg går for de jeg finner interessante, og det er et veldig bredt spekter av av jenter jeg kan like.

Idioti dette. Dere mener vi er overfladiske, hjernedøde vesner, mens dere selv er jordnære og fornuftige. 

Vel vel... 

Vi går etter instinkt... Så hvis enkelte menn ikke får napp noen gang så er det for at instinktet vårt skriker LØØØP! Ikke mer avansert enn det, faktisk... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet neppe noe om hvordan det er å ikke få oppmerksomhet, anerkjennelse eller kjærlighet fra noen. Ikke fra noen hold. Hvordan skal jeg da klare å fortsette å være positiv?

Du har datet "ymse menn", sier du. Da har du trolig ikke mangel på oppmerksomhet fra den kanten iallefall. Kanskje har du kjæreste nå også, og attpåtil barn? Kanskje har du også en stabil familie fra før med foreldre og søsken? Kanskje mange venner også? Da har du isåfall en del mer enn hva jeg har, og har lite grunnlag for å forstå min "sutring".

Har jeg sagt noe om hvordan jeg fremstår utad? Jeg går ikke rundt og er sur eller bitter på alt og alle. Jeg oppfører meg som de fleste andre, på normalt vis.

Ja, jeg er en av de heldige sånn sett. Jeg får min dose oppmerksomhet, har mann og barn, nær familie etc. 

Og mange av de mennene jeg har datet hadde vært et varp hadde det ikke vært for at de satt der og var bitre på kvinner. 

Jeg skjønner godt at man mister mot og lyst når man får avslag på avslag. Men det å legge skylden på kvinnene, og ikke ta seg selv en ekstra titt i speilet, det skjønner ikke jeg. 

Ja, jeg har fått ønske om forhold fra flere, men når kjemien ikke er der, det lille ekstra, da er det dødfødt. For det å være sammen med noen bare for å være sammen med noen, det blir feil. 

Flest kvinner er ikke opptatt av fasade og penger. Hvis du bare møter slike så bør du vurdere å utvide horisonten litt. 

Mannen jeg endte opp med er en rolig kar, kjekk i mine øyne, snill og omtenksom, har en midt på treet-jobb, samme humor som meg, glimt i øyet, romantisk, ølmage og grå i håret. Helt perfekt. 

Jeg ble oppgitt under år med dating, ja, jeg har holdt på i mange år, før jeg fant den som passet meg. Hatt noen småforhold, men de har som regel vært utroe da de har trodd at gresset var grønnere på den andre siden. Dette har vært menn sykelig opptatt av kropp. Den type mann som nesten har fått nakken ut av ledd bare fordi ei ung berte gikk forbi. 

Jeg har vært singel i mange år, og det har faktisk ikke vært så dumt, men man må trives i sitt eget selskap, noe jeg gjør. 

Men vi kvinner ser etter andre ting enn det dere menn ofte tror. De fleste av oss er ikke overfladiske. Vi er jordnære som vil finne den rette å stifte familie med. Og det er ikke med Barbie-Ken eller Røkke... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Og mange av de mennene jeg har datet hadde vært et varp hadde det ikke vært for at de satt der og var bitre på kvinner. 

Jeg skjønner godt at man mister mot og lyst når man får avslag på avslag. Men det å legge skylden på kvinnene, og ikke ta seg selv en ekstra titt i speilet, det skjønner ikke jeg. 

Svarer på dette jeg.

Jeg mener at du har riktig i at mange menn ødelegger for seg selv i den forstand at når de møter en dame som er villig til å gi dem en reell sjanse, så ødelegger bitterheten de har bygget opp muligheten for både en seksuell og romantisk relasjon. Det mange kvinner likevel ikke forstår er at selv en veldig kjekk mann opplever å bli avvist relativt hyppig gitt at han tar initiativ til damer han finner attraktive. Det å ta initiativ som mann innebærer mye avvisning selv om man er god til å presentere seg selv. Det er klin umulig å ikke bli avvist fordi det er så mange variabler man bare ikke har kontroll over som kan være "rigget" i mot deg. For eksempel kan damen være opptatt, eller man er ikke hennes type personlighetsmessig og eller utseendemessig osv. De fleste tenker at de har mer kontroll over disse tingene enn hva de faktisk har, noe som ikke hjelper dem i det hele tatt. 

En av grunnene til at andelen menn med mange damer etter seg er lav, er blant annet fordi de fleste menn har ikke sterk nok psyke til å tåle avvisningene. Det er derfor man ofte ser at mennene som ligger med mange kvinner samtidig, er noe følelsessmessig avskrudd. Selv om mennene ikke sier det høyt, blir de ofte avvist. Andre menn blir bitre av avvisningene, og gir opp. Hadde de tatt 5-6 flere initiativ uten å bli bitre hadde de kanskje fått den gode erfaringen de hadde trengt. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg er en av de heldige sånn sett. Jeg får min dose oppmerksomhet, har mann og barn, nær familie etc. 

Ja, jeg har fått ønske om forhold fra flere, men når kjemien ikke er der, det lille ekstra, da er det dødfødt. For det å være sammen med noen bare for å være sammen med noen, det blir feil. 

Flest kvinner er ikke opptatt av fasade og penger. Hvis du bare møter slike så bør du vurdere å utvide horisonten litt. 

Mannen jeg endte opp med er en rolig kar, kjekk i mine øyne, snill og omtenksom, har en midt på treet-jobb, samme humor som meg, glimt i øyet, romantisk, ølmage og grå i håret. Helt perfekt. 

Jeg ble oppgitt under år med dating, ja, jeg har holdt på i mange år, før jeg fant den som passet meg. Hatt noen småforhold, men de har som regel vært utroe da de har trodd at gresset var grønnere på den andre siden. Dette har vært menn sykelig opptatt av kropp. Den type mann som nesten har fått nakken ut av ledd bare fordi ei ung berte gikk forbi. 

Jeg har vært singel i mange år, og det har faktisk ikke vært så dumt, men man må trives i sitt eget selskap, noe jeg gjør. 

Men vi kvinner ser etter andre ting enn det dere menn ofte tror. De fleste av oss er ikke overfladiske. Vi er jordnære som vil finne den rette å stifte familie med. Og det er ikke med Barbie-Ken eller Røkke... 

Gratulerer med årets selvmotsigelse.

Anonymkode: 69671...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Gratulerer med årets selvmotsigelse.

Anonymkode: 69671...e3e

Det kan ikke jeg se at det var.

Anonymkode: 58439...fdd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
17 hours ago, AnonymBruker said:

Man skulle tro at feminisme og likestilling førte til at personlige egenskaper hos en partner var viktige, men det er bare et skalkeskjul. Det er bare å se på hun feministen fra Skam fikk en kjæreste som objektifiserte kvinner og er en hunk av en badboy. Dobbeltmoral.

Naturlig nok fikk forholdet en brå slutt, men slik ender gjerne eventyrene for dobbeltmoralske prinsesser.

Dette med å overfokusere på det overfladiske eller det materialistiske er jo en feil mange gjør, spesielt når man er ung. Hvor mange menn har ikke valgt feil dame pga av utseende for eksempel? Det har vært mange kloke kvinner på forumet opp gjennom årene, og en av løsningene som har blitt foreslått er å screene for moral og karakter. Dette er noe man som mann også lærer at man må gjøre etter hvert nettopp fordi man møter på damer med dårlig moral, og karakter. Når man ønsker å finne en dame man vil være sammen med lenge burde man virkelig se hvordan hun ligger an på disse punktene, og det burde skam skuespilleren også gjort. 

Jeg er ikke enig i at kvinner utelukkende er styrt av instinkter. Har sett så mange kvinner ikke velge partner basert på ting som at han er "høy, har høy sosial status, god jobb, materialistisk livsstil". 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
10 hours ago, Vera said:

Kilder på dette? 

Kilden hans er visst en av karakterene i Skam. :rolleyes:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Du har rett.

Kvinnelig oppførsel ga ikke mening før jeg la inn ting som frykt, behov for trygghet, status, ego, konformitet og selvpreservasjon inn i likningen.

Nå er kvinner mye, mye mer forutsigbare og de aller fleste er kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kilden hans er visst en av karakterene i Skam. :rolleyes:

:skratte:

Selvfølgelig er en pubertal fantasi-figur representativ for hele den kvinnelige befolkningen i Norge. Det skjønner da alle! 

*hvitt flagg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Vera skrev:

:skratte:

Selvfølgelig er en pubertal fantasi-figur representativ for hele den kvinnelige befolkningen i Norge. Det skjønner da alle! 

*hvitt flagg

Ulrikke Falch er en ekte person. Snakker ikke om karakteren i serien, så klart😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...