Gå til innhold

Hvordan unngå en psykopat?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er ikke sikker på om mennesket er psykopat eller ikke da jeg er en dårlig menneskekjenner.

Jeg vil imidlertid avslutte vennskapet med dette mennesket da

jeg føler dårlige viberasjoner i dette menneskets nærhet.

Hvordan gjøre dette uten å bli utsatt for en eventuell psykopats vrede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikker på om mennesket er psykopat eller ikke da jeg er en dårlig menneskekjenner.

Jeg vil imidlertid avslutte vennskapet med dette mennesket da

jeg føler dårlige viberasjoner i dette menneskets nærhet.

Hvordan gjøre dette uten å bli utsatt for en eventuell psykopats vrede.

Prøv og finn på all slags unnskyldninger! Det er ikke lett, men det kan vel gå greit likevel. Jeg har vært borti psykopater, og det var et sant helvete. Samme jeg oppdager en som jeg har mistanke om er psykopat så finner jeg på alt mulig for å slippe. Må vel snart være verdensmester i unnskyldninger! Lytt til dine vibrasjoner når du treffer dette mennesket.

Lykke til! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Veldig godt spørsmål! det første du skal gjøre, er å være bevisste på dine egne valg, gi ham litt tid til å bli kjent med ham, hvis du er veldig forelsket i ham, men lov deg selv allerede nå at du stikker så fort det blir ubehagelig å være sammen med ham, at du føler at du blir hjernevasket, slått eller lignende, eller hvis han begynner å snakke nedlatende om alle dine venner og familie, blant annet.

Du må også vise hvor skapet står, hvordan du vil bli behandlet, og at det er ingen som kan bestemme over deg, da vil du fort se hvor det bærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For å unngå i det hele tatt å bli fanget av psykopater bør man ikke være "desperat", kjærlighetshungrig...De slår som regel til når man er svak og trenger noen... Vær sterk og trygg, og stol på din egen magefølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...