Gå til innhold

Kalkgrå på veggen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vegger som er malt I kalkgrå. Hvilke farger passer best til denne fargen synes dere? Tenker på alt fra sofa,gardiner osv..

Anonymkode: d29b8...c19

AnonymBruker
Skrevet

Varme mørke blå som deco blue feks 💙

Anonymkode: 8c3da...af3

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig mange farger som passer til kalkgrå. Hvilken farge har du på tilsetninger/lister? Hvilken farge har du på gulv?

Anonymkode: 2cf59...c45

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eik mattlakk på gulvet. Litt usikker på listene. Det er nybygg,så sikkert noe standard? Har sett på en lys grå sofa. Ellers glad I blått og hvitt. 

Skrevet

Har du kalkgrå vegger ikke kjøp lysegrå sofa.  Ta en farge på sofaen som skaper mer kontrast, gjerne mørkere farger..

Skrevet (endret)

Er det denne fargen du har?

https://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/2930004006701791_Interior.aspx

Den er jo mer beige enn grå, så da kan du absolutt ha grå sofa til. Men tror jeg hadde ment mer mot mørk grå enn lys grå. Ellers tror jeg pastellfarger hadde vært fint til, lys gul, mint grønn, lys rosa, men det spørs hvor komfortabel du hadde vært med det på møbler. Kunne blitt stilig! Kremhvitt hadde også vært veldig fint til. Hadde unngått kritthvitt. 

Endret av netpuppy
AnonymBruker
Skrevet

Ja,det er den fargen jeg har. Så mørk grå blir bedre tror dere? Ikke lett det her,så mye forskjellige gråfarger også..

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo legge til at stua ikke er så stor,så er litt redd for at en veldig mørk sofa tar mye fokus I rommet?

AnonymBruker
Skrevet

Stue%2Bsofa.jpgHer er Kalkgrå vegger med lys grå sofa.

Synes ikke det ser galt ut. Men det kommer jo an om du vil ha mer monokromt inntrykk eller liker kontraster i interiøret. 

Anonymkode: 82c29...17c

AnonymBruker
Skrevet

Ja,her ser veggen veldig grå ut så det ser ut som det går I ett med sofaen. Hos meg så ser den mer beige ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...