Gå til innhold

Hva har du handlet i dag?

mia83

Anbefalte innlegg

Agurk, tomat, risengrynsgrøt, boller, baguetter, ciabatta, melk, iste, egg, sminkefjerningsservietter, sjokolade, iskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AthenaRavenLuna

Brød, melk, potetsalat med hvitløk, laks, bananer, druer, cola, rom, vin, rømme, nypoteter, tannkrem og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 liter melk, cheez balls (ostepop i kuleform), brus, 2 is, hermetisk skinke og kokt skinke, truseinnlegg, nescafe latte, en boks cider, fransk dressing, rømmedressing, sukkererter, agurk, brød, tomater og mitt faste lørdagsritualet: Monster Mango Locco som jeg drikker mens jeg hører på Are og Odin på P1 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Diverse kjøtt produkter, pålegg, kaffe, cola, is, potetgull, grønnsaker, vannmelon, nøkkelost, sjokolade, knekkebrød, taco, gulkiwi, flytevest, sauser, norvegia, iskaffe, pomfri og makrell i tomat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en dritt, som Jerry ville ha sagt. Og jeg er helt enig. Det er svært sjelden jeg kjøper dritt. Meeen når jeg først gjør det, så holder det ikke med én. Da vil jeg ha en hel sekk. … jeg sa ikke drittsekk, det var det du som tenkte.  En halv gang i året kjøper jeg en sekk hønsegjødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverpostei, melk, iste, juice, farris, instant kaffe, loff, brød, pølsebrød, kyllingfilet, strimlet svinekjøtt, ostepølser, frossenpizza, kaviar, kvikklunsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotetfries, brød, rundstykker, bogskinke, knekkebrød, pasta carbonnara-boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melon, firkløver is, nonstop is og nude strawberry is, karbonadedeig, tortilla chips, agurk, chili, avocado. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jordbær, et grovbrød, kaffe, spaghetti og kjøttdeig, stratos, 2 l melk, makrell i tomat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt, to kiwi på Kiwi. Imsdal med smak, matpakke i kantinen, 3 pakk sorte strømper, såpe, ibux og lipcreme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...