AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Var på date i går ! Gikk ganske bra føler jeg . Har hatt ok kontakt på snap i ukene før date i går , fått hjerte osv .men i dag er det nada respons til nå ! Jeg er litt sånn at ,hvis jeg ikke er interessert så gir jeg beskjed . Hva hadde dere gjort ? Spurt om hun/han ikke er interessert, eller latt det bare gå hus forbi ? Takk for svar Anonymkode: 6ce4b...96e
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 De fleste jobber på dagtid og har gjerne ikke tid til å chatte hele dagen. Du er voldsomt utålmodig synes jeg. Anonymkode: daea2...53b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Var på date i går ! Gikk ganske bra føler jeg . Har hatt ok kontakt på snap i ukene før date i går , fått hjerte osv .men i dag er det nada respons til nå ! Jeg er litt sånn at ,hvis jeg ikke er interessert så gir jeg beskjed . Hva hadde dere gjort ? Spurt om hun/han ikke er interessert, eller latt det bare gå hus forbi ? Takk for svar Anonymkode: 6ce4b...96e Har du sendt melding til han da? Anonymkode: b14f0...d9f 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 Nei har ikke sendt noe ennå ! Er vel litt utålmodig av meg . Dårlig egenskap . Men man skjenner vel litt på det om en person er interessert. Anonymkode: 6ce4b...96e
Anim92 Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 Hvorfor sender du ikke bare en melding? Hvis du ikke er interessert så sier du i fra - men hvorfor går det ikke andre veien?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Folk er jo opptatt av og til da Anonymkode: 4a2ad...c37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå