Gå til innhold

Vi har bare sex...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes jo forsåvidt at det er koselig det, men det er vel ikke noe å bygge et forhold på? Jeg liker sexen og liker at vi ligger og koser etterpå og prater, men i et forhold skal man jo helst gjøre andre ting også? Vi har kjent hverandre i ca. 2 måneder og den siste måneden har vi stort sett hatt sex, ikke gjort så veldig mye annet. Jeg liker han, men vet ikke helt om han liker meg på samme måte, eller om han bare ønsker et seksuelt forhold...

Hva skal jeg gjøre? Føler nå at han forventer sex hver gang.

Anonymkode: 1dc01...c2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten må du akseptere at dette kun er seksuelt, eller så må du finne en annen.

Jeg tror ikke du kan forvente at dette skal endre seg. Men det er jo alltid greit å snakke sammen? Du får nok svar hvis du spør.

• Liker 5
Skrevet

Sånn er det. Helt vanlig de første månedene det. Sex hver gang dere møtes er jo en selvfølge mener da jeg... 

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo prøve prate med han? 
I ett forhold så gjør man mer enn sex ja, man kommuniserer, man spør om man lurer på noe, man snakker om ting. 
Om du er usikker på om dere kun er fuckbuddies eller om det er noe mer, så må du enten spørre han, eller så får du fortsette som dere gjør og vente til han tar opp temaet, hvilket ikke nødvendigvis kommer til å skje... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At du vil gjøre noe annet i tillegg til sex er noe annet enn at du vil gjøre noe annet i stedet for sex. Sex hver gang man møtes er en selvfølge også for meg i starten av forhold, men selvfølgelig gjør man andre ting også. 

Anonymkode: d0ac9...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes jo forsåvidt at det er koselig det, men det er vel ikke noe å bygge et forhold på? Jeg liker sexen og liker at vi ligger og koser etterpå og prater, men i et forhold skal man jo helst gjøre andre ting også? Vi har kjent hverandre i ca. 2 måneder og den siste måneden har vi stort sett hatt sex, ikke gjort så veldig mye annet. Jeg liker han, men vet ikke helt om han liker meg på samme måte, eller om han bare ønsker et seksuelt forhold...

Hva skal jeg gjøre? Føler nå at han forventer sex hver gang.

Anonymkode: 1dc01...c2f

Allerede her viser du at forhold og menn ikke er noe for deg.

Anonymkode: df172...0f0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Allerede her viser du at forhold og menn ikke er noe for deg.

Hvorfor gjør hun det?

Anonymkode: 5f286...17f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør hun det?

Anonymkode: 5f286...17f

Fordi hun ikke klarer å snakke med et menneske.

• Liker 7
Skrevet

Kan du ikke invitere ham med ut på noe da? Og så ser du hva han sier. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten spør han om han legger noe mer i det, eller gjør som foreslått over: be han med ut på noe. Middag, tur, whatever

Anonymkode: 4d88a...8f0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en i en måned, og når vi møtes har vi sex 3 ganger i døgnet, men går også turer, på kafe, restaurant, lager mat sammen, møter venner for brettspill eller annet. Vi er begge typen til å si det vi tenker på, og bekrefter hele tiden for hverandre at det vi holder på å bygge er så fint og gjør oss glade. Det er jeg som er den som tar initiativ til de forskjellige aktivitetene vi gjør, om vi ligger nakne etter en runde kan jeg si "skal vi ta en tur på pizzabakeren" f.eks. Han sier alltid ja. 

Så ta på deg stor jente-støvlene og sett i gang de forandringene du selv ønsker. Det er din rett å bestemme minst 50% av hvordan forholdet deres skal gå. Man ser mye bedre om man passer sammen når man er ute og sammen med andre, god sex kan man ha med mange, men å være på bølgelengde og passe sammen i hverdagen er det mindre sjanse for.

Anonymkode: 7b637...311

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...