AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Hei! Noen som har erfaring med bedside cribs? Er det noen vits å kjøpe nå som baby er 8 uker? Vi prøver å la baby sove i egen seng, men hver kveld må vi henge over sengekanten for å holde på smokk! Tungt! I tillegg er det tungt å løfte han opp fra sprinkelsenga når han skal ha mat (2-3 ganger i løpet av natta). Ofte ender det med at jeg legger han ved siden av meg i senga med egen dyne. VI har tenkt å prøve å innføre leggetid når han blir 3 måneder (i egen seng). Er det da bortkastet med bedside crib nå? I tillegg er baby blitt lang, ca 61 cm. Hvor lenge passer slike senger til babyen? Kan dere som har hatt slik seng dele erfaringer, og gjerne hvor lenge dere brukte de. Anonymkode: da651...dd3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Jeg er veldig fornøyd med å ha baby i bed side crib, spesielt når det kommer til amming på natta. De kommer i litt ulike størrelser, så det kan være greit å undersøke litt størrelse på ulike modeller, så babyen din ikke vokser ut av den med en gang 😊 Min baby er 5 måneder, og er 64 cm lang. Fortsatt passer bed side criben i lengden, men i bredden begynner den å bli litt smal. Nå sover min med armene ut og oppover, skal sies. Men så lenge den ene siden er nede når hun sover er det ikke noe problem. Anonymkode: cefd3...d0a
Tuti Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 babyen er 4 måneder og sover fortsatt i bed side crib. jeg er veldig fornøyd med den. kjøpte en brukt på finn og da sparte jeg penger. bare kjøp ny madrass
Sandie Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 Veldig fornøyd med bedside crib, har brukt den frem til 12-måneders alder.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 Brukte bedside crib fram til ca. 8 måneders alder med eldste. Yngste sov der litt men endte raskt opp i senga vår Men jeg ville absolutt anbefalt bedside crib, ja! Har du undersøkt om du kan ta av den ene siden på sprinkelsenga deres og stripse den fast til deres seng? For da gjør den jo samme nytten, og brukstiden blir lenger Anonymkode: 5f352...a0a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Vi bare tok av den ene siden på sprinkelsenga og borra et par nye hull til bunnen slik at den passet høydemessig med vår seng. Like greit. Anonymkode: eb27c...e74
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #7 Skrevet 13. mars 2019 Ville bare tatt av ene siden:) Anonymkode: 56453...8b9
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #8 Skrevet 13. mars 2019 Som flere sier, ta av den ene siden. Så slipper dere å kjøpe noe nytt. Og brukstiden forlenges. Anonymkode: 5be7e...695
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #9 Skrevet 13. mars 2019 Vi brukte også sprinkelsenga, der vi tok av ene siden. Det var først når baby var tre mnd vi fikk behov for å ta av siden og sette senga inntil vår. Sånn ble det ganske lenge, helt til baby ble stor nok til å krype rundt og dyner ikke hjalp som hinder.. Anonymkode: 85c3d...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå