Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Til å ikke posere seg slankere er det greit stor forskjell mellom bildet som ble lagt ut for 3 dager siden og det som ble lagt ut for 3 timer siden på IG 😅

Endret av Elisiaflisa
Legge til soMe
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Til å ikke posere seg slankere er det greit stor forskjell mellom bildet som ble lagt ut for 3 dager siden og det som ble lagt ut for 3 timer siden på IG 😅

?? Hun har jo tilogmed hatt et innlegg på bloggen om viktigheten av posering og lysjustering. Har hun nå nylig benektet dette? Skjønner ikke kommentaren din.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Jeg vet ikke jeg altså men om jeg skal ta bilder av kroppen min, så er ikke målet å se så dårlig som overhodet mulig ut. Står ikke å trykker ut magen og kniper sammen rumpa og bøyer meg fremover og lager en stygg grimase......... At man poserer litt er da helt normalt? Flatterende vinkler osv. At hun tilfeldigvis ser slankere ut i den vinkelen er da ingen stor sak. Vi vet jo hvordan hun ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke a æt folk skal ha det til at hun prøver å lure noen🤷🏻‍♀️ Hun poserer noe veldig ja, det skal jeg være enig i, men hun legger også ut videoer og bilder fra "mindre flatterende vinkler" støtt og stadig - så hun lurer jo ingen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Birdo skrev:

Jeg skjønner ikke a æt folk skal ha det til at hun prøver å lure noen🤷🏻‍♀️ Hun poserer noe veldig ja, det skal jeg være enig i, men hun legger også ut videoer og bilder fra "mindre flatterende vinkler" støtt og stadig - så hun lurer jo ingen. 

Nettopp det brukes jo ironisk nok som "bevis" her for at hun lurer.

Dessuten har hun nylig skrevet flere innlegg om posering, med illustrende bilder der hun hhv poserer og ikke. Men det med "manglende troverdighet" ser som jeg flere ganger har skrevet ut til å koke ned til at man argumenterer for at hun innerst inne tenker og ønsker noe annet enn det hun skriver. Og det er virkelig et helt absurd grunnlag å bygge kritikken sin på.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen lenge leve, klager på at utvalget flyttes til H&M nettbutikk men reklamerer villig for Ellos som har vesentlig høyere priser og dårligere returordninger, samt lenger leveringstid... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Skureguri skrev:

Dobbeltmoralen lenge leve, klager på at utvalget flyttes til H&M nettbutikk men reklamerer villig for Ellos som har vesentlig høyere priser og dårligere returordninger, samt lenger leveringstid... 

hahaha ja har tenkt det samme 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
21 minutter siden, Skureguri skrev:

Dobbeltmoralen lenge leve, klager på at utvalget flyttes til H&M nettbutikk men reklamerer villig for Ellos som har vesentlig høyere priser og dårligere returordninger, samt lenger leveringstid... 

Det er jo fordi hun samarbeider med Ellos....hadde garantert gjort det samme hadde samarbeidet vært med H&M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Beatbox skrev:

Det er jo fordi hun samarbeider med Ellos....hadde garantert gjort det samme hadde samarbeidet vært med H&M...

Ellos er jo veldig god på utvalg for større størrelser... det er jo det som er poenget i denne saken, ikke porto? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må hun blande seg borti ting som ikke er relevant for henne( ref. innlegget om russen)? La nå disse umodne russeguttene drite seg ut på egenhånd. Hun trenger ikke å ta alle kamper som handler om kropp. Blir for dumt🙄

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Beatbox skrev:

Det er jo fordi hun samarbeider med Ellos....hadde garantert gjort det samme hadde samarbeidet vært med H&M...

Og dermed blir denne sutringen og bitchingen fra HD lite troverdig . Forøvrig er det lite engasjement . Ingenting om klima/miljø eller andre aktuelle tema. Den 5 for hvalen er jo også bare for å få klikk , all den tid hun er storforbruker av klær og sminke. Klesindustrien er jo en av verstingene , men hun tenker kanskje ikke så langt. Så lenge hun tar 5 for hvalen de gangene hun får frisk luft mer enn bare inn og ut av bil,så kan hun kanskje i eget hode fortsette som før ellers.  Det er egentlig ganske underholdende å følge med av og til.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Pollen skrev:

Hvorfor må hun blande seg borti ting som ikke er relevant for henne( ref. innlegget om russen)? La nå disse umodne russeguttene drite seg ut på egenhånd. Hun trenger ikke å ta alle kamper som handler om kropp. Blir for dumt🙄


Hun kaster seg på enhver mediasak i håp om å få PR og oppmerksomhet. Sparker inn vidåpne dører. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pollen skrev:

Hvorfor må hun blande seg borti ting som ikke er relevant for henne( ref. innlegget om russen)? La nå disse umodne russeguttene drite seg ut på egenhånd. Hun trenger ikke å ta alle kamper som handler om kropp. Blir for dumt🙄

Hvorfor er det dumt å engasjere seg? Selv om hun ikke er russ, kan hun reagere på idiotien som kom fram angående den saken. Heldigvis er vi mange som reagerer og engasjerer oss i saker som ikke nødvendigvis berører oss selv direkte. Det kalles samfunnsengasjement. Og hun tar ikke alle kamper som handler om kropp. Ærlig talt, dette blir kritikk kun for å kritisere, synes jeg. Noe som jo egentlig føyer seg fint inn i rekken av de aller fleste innlegg i denne tråden.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engasjement er ikke dumt, men når det så åpenbart er halvhjertet mister man all troverdighet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare jeg som får slike assosiasjoner, men for meg minner hun innimellom om en dragqueen når det gjelder den kraftige sminken. Smak og behag selvsagt, men hun ser langt eldre ut enn hun gjør med mindre sminke eller usminket.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2020 den 14.12, tutsi123 skrev:

Du har selvsagt rett. MEN forøvrig synes jeg det er en uting og lite sjarmerende å kommentere skrivefeil hos andre . Dette er et uformelt forum,og så lenge du forstår hva som står, så er dette ufint og unødvendig etter min mening.

Men det er sjarmerende å kritisere folks rot og spekulere i psykiske årsaker til hvorfor hun rydder? Og å påstå at hun ser ut som en drag-queen?

Ok.

 

 

:daane:

Endret av pøbelsara
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er så spesielt med denne damen?

Har sett navnet hennes på nett for flere år siden, og nå denne tråden. Hun er jo ikke blant de offentlige kjendisene som er på VG nett og TV. Så hvem er hun, og hva skyldes interessen deres for henne? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pøbelsara skrev:

Men det er sjarmerende å kritisere folks rot og spekulere i psykiske årsaker til hvorfor hun rydder? 

Ok.

Pluss å slå fast at hun ser ut som en drag-queen. 

Hele denne tråden er jo bare en eneste lang sjarmøretappe enkli.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, pøbelsara skrev:

Men det er sjarmerende å kritisere folks rot og spekulere i psykiske årsaker til hvorfor hun rydder? Og å påstå at hun ser ut som en drag-queen?

Ok.

 

 

:daane:

Jeg har IKKE påstått at hun ser slik ut. Les hva jeg skriver, og ikke legg mer i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, tutsi123 skrev:

Sikkert bare jeg som får slike assosiasjoner, men for meg minner hun innimellom om en dragqueen når det gjelder den kraftige sminken. Smak og behag selvsagt, men hun ser langt eldre ut enn hun gjør med mindre sminke eller usminket.

Denne står seg godt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...