lillehammeren Skrevet 1. februar 2023 #16241 Del Skrevet 1. februar 2023 Ny pute-tv reel. 🤩😂 Hun bare gir og gir. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16242 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) lillehammeren skrev (16 minutter siden): Ny pute-tv reel. 🤩😂 Hun bare gir og gir. Hvorfor må du latterliggjøre HD pga reels? Skader hun noen på noen måte? Endret 1. februar 2023 av Luka_S 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1. februar 2023 #16243 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (15 minutter siden): Hvorfor må du latterliggjøre HD pga reels? Skader hun noen på noen måte? Skader det deg på noen måte at vi sier vår mening om HD's elendige reels 🤔 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16244 Del Skrevet 1. februar 2023 Beatbox skrev (7 minutter siden): Skader det deg på noen måte at vi sier vår mening om HD's elendige reels 🤔 Jeg skjønner ikke poenget med å kritisere noe som ikke gjør noen fortred. Kritiser det som er kritikkverdig, at reelsen er flau er bare usaklig. May Britt Andersens "Folk er rare" er en fin sang, just sayin. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. februar 2023 #16245 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (28 minutter siden): May Britt Andersens "Folk er rare" er en fin sang, just sayin. "Men det gjør itte noe at folk er litt rare Og gjør dem no' rart itte du kan forklare, så læt dom få vara i fre' Og sett deg å sjå på og le" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16246 Del Skrevet 1. februar 2023 2 hours ago, Luka_S said: Jeg skjønner ikke poenget med å kritisere noe som ikke gjør noen fortred. Kritiser det som er kritikkverdig, at reelsen er flau er bare usaklig. May Britt Andersens "Folk er rare" er en fin sang, just sayin. Forskjell på kritikk og mening/oppfatning. Må være lov å si at noe er flaut/kleint? Hvis nei, hvorfor ikke? Tipper det hadde ikke kommet kommentar hvis noen skrev : så fantastisk bra den siste reelen var.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16247 Del Skrevet 1. februar 2023 Lileep skrev (1 time siden): Forskjell på kritikk og mening/oppfatning. Må være lov å si at noe er flaut/kleint? Hvis nei, hvorfor ikke? Tipper det hadde ikke kommet kommentar hvis noen skrev : så fantastisk bra den siste reelen var.. Min mening er at det er flaut å se at folk må hånle av alt Helene Drage gjør. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. februar 2023 #16248 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (2 timer siden): Min mening er at det er flaut å se at folk må hånle av alt Helene Drage gjør. Alt hun gjør? Er du klar over hvor mange reels som ligger på den kontoen? Ikke det nei. Og den er dårlig, minste man kan forvente er at man klarer å være i sync med stemmen man hermer etter. Er det skadelig? Nei det er det ikke, bare kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16249 Del Skrevet 1. februar 2023 32 minutter siden, Lill said: Alt hun gjør? Er du klar over hvor mange reels som ligger på den kontoen? Ikke det nei. Og den er dårlig, minste man kan forvente er at man klarer å være i sync med stemmen man hermer etter. Er det skadelig? Nei det er det ikke, bare kleint. Og det er heller ikke angrep på hverken utseende, klær osv.. kun en deling av inntrykket man sitter igjen med. Hvis ikke det er lov, så lurer jeg på hvorfor.. men det får vi vel ikke svar på. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16250 Del Skrevet 1. februar 2023 Jeg synes det er kleint å sitte å forsvare at man må ile inn på et forum for å utbasunere at man synes en reel er klein, men det er vel bare meg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16251 Del Skrevet 1. februar 2023 (endret) 21 minutter siden, Luka_S said: Jeg synes det er kleint å sitte å forsvare at man må ile inn på et forum for å utbasunere at man synes en reel er klein, men det er vel bare meg. Jeg syns det er enda kleinere i ile inn i en tråd om HD, kun for å fortelle hvor kleint det er at noen skriver at reelen er klein.. Og før noen sier det for meg.. ja, det er like kleint å gidde å svare på sånne innlegg, men nå sank jeg til det nivået 🫣 Endret 1. februar 2023 av Lileep 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1. februar 2023 #16252 Del Skrevet 1. februar 2023 Luka_S skrev (19 minutter siden): Jeg synes det er kleint å sitte å forsvare at man må ile inn på et forum for å utbasunere at man synes en reel er klein, men det er vel bare meg. Og minst like kleint er det når enkelte påberoper seg rollen som forumspoliti. Når det med all tydelighet plaget deg at folk sier sin mening her i tråden, hvorfor bruker du tid her da? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 1. februar 2023 #16253 Del Skrevet 1. februar 2023 Beatbox skrev (8 minutter siden): Og minst like kleint er det når enkelte påberoper seg rollen som forumspoliti. Når det med all tydelighet plaget deg at folk sier sin mening her i tråden, hvorfor bruker du tid her da? Like kleint som alle de som må være Helene Drage-politi. Hva jeg bruker tiden min på er vel helt likegyldig. Jeg kan stille det samme spørsmålet tilbake: Hvorfor følge Helene Drage hvis hun er så klein hele tiden? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 1. februar 2023 #16254 Del Skrevet 1. februar 2023 5 minutter siden, Luka_S said: Like kleint som alle de som må være Helene Drage-politi. Hva jeg bruker tiden min på er vel helt likegyldig. Jeg kan stille det samme spørsmålet tilbake: Hvorfor følge Helene Drage hvis hun er så klein hele tiden? Så hvis du vil være bedre enn oss andre, hvorfor driver du på med dette kleine greiene? Er jo ikke akkurat så mye bedre? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 1. februar 2023 #16255 Del Skrevet 1. februar 2023 Greit å rapportere, fremfor å avspore tråden ytterligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. februar 2023 #16256 Del Skrevet 1. februar 2023 1 hour ago, Luka_S said: Like kleint som alle de som må være Helene Drage-politi. Hva jeg bruker tiden min på er vel helt likegyldig. Jeg kan stille det samme spørsmålet tilbake: Hvorfor følge Helene Drage hvis hun er så klein hele tiden? Akkurat det lurer jeg også på. Hvis så mye av det hun legger ut bare er uinspirerende, kleint, teit og dårlig, hvorfor følger man? Det er en fascinerende fenomen synes jeg, på sosiale medier kan man jo aktivt velge bort det man misliker, men i stedet velger man å aktivt følge det. Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 1. februar 2023 #16257 Del Skrevet 1. februar 2023 Det er som å se på en togulykke i sakte film, klarer ikke la være. 🤷♀️😃 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. februar 2023 #16258 Del Skrevet 1. februar 2023 Albbas skrev (33 minutter siden): Akkurat det lurer jeg også på. Hvis så mye av det hun legger ut bare er uinspirerende, kleint, teit og dårlig, hvorfor følger man? Det er en fascinerende fenomen synes jeg, på sosiale medier kan man jo aktivt velge bort det man misliker, men i stedet velger man å aktivt følge det. Hvorfor? Det kan være mange grunner til å følge noen, uten nødvendigvis å like. Eller mislike. Man kan fascineres på en eller annen måte. Noen gir en god latter, andre driver med så mye rart at man bare blir nysgjerrig. Noen få er interessante. Man trenger heller ikke nødvendigvis å være en følger, ofte holder det i massevis å følge med her inne, og på Jodel. Det er lett og gratis underholdning😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 1. februar 2023 #16259 Del Skrevet 1. februar 2023 Finlay skrev (5 minutter siden): Det kan være mange grunner til å følge noen, uten nødvendigvis å like. Eller mislike. Man kan fascineres på en eller annen måte. Noen gir en god latter, andre driver med så mye rart at man bare blir nysgjerrig. Noen få er interessante. Man trenger heller ikke nødvendigvis å være en følger, ofte holder det i massevis å følge med her inne, og på Jodel. Det er lett og gratis underholdning😂 Bare interessant at de som med all tydelighet misliker tråden er her inne og gir uttrykk for det. De kan jo bare la være å stikke innom tråden🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 1. februar 2023 #16260 Del Skrevet 1. februar 2023 Beatbox skrev (1 time siden): Bare interessant at de som med all tydelighet misliker tråden er her inne og gir uttrykk for det. De kan jo bare la være å stikke innom tråden🙄 Å dere kan bare la være å se innom insta til HD, når dere så tydelig misliker henne .🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå