Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hebi skrev (5 minutter siden):

Så hun slettet det fordi så mange missforstod? 

0FC1407B-B87D-4EC3-8018-0EAA25B20728.png

Intensjonen hennes var vel noe annet enn det som kom frem, og når mange ikke deler hennes oppfatning forsto hun at her er det noe med fremstillingen som er feil. 

Slik tolker jeg dette. 

• Liker 2
Gjest Hottentått
Skrevet
*blueberry* skrev (1 time siden):

Innlegget er enda bedre synes jeg og også svarene i kommentarfeltet. All forbedring er forbedring og jeg heier på det 🙌🏻

Jeg har ikke tilgang til innlegget, så jeg får bare sett hva folk legger ut her inne 😄 men ja, all forbedring er bra 🙏 

Skrevet
Hottentått skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke tilgang til innlegget, så jeg får bare sett hva folk legger ut her inne 😄 men ja, all forbedring er bra 🙏 

Sånn ☺️

5708BD49-1446-4E21-9AD7-E22C1A46669A.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Puppen detter nesten ut på de nye snapstoryene.. ser hun det ikke selv?😒

• Liker 2
Skrevet
Hebi skrev (7 minutter siden):

Så hun slettet det fordi så mange missforstod? 

0FC1407B-B87D-4EC3-8018-0EAA25B20728.png

Når veldig mange  MISFORSTÅR - altså oppfattet budskapet feil - ja, da bør man ikke bare "reflektere litt" over hvordan man uttrykker seg. Da tar man en full gjennomgang. 

Fint at HD tar tilbakemeldingene på en god måte, men fra hennes perspektiv ligger åpenbart noe av feilen hos følgerne, som altså misforstår det hun sier🤣

Skrevet (endret)
Finlay skrev (3 minutter siden):

Når veldig mange  MISFORSTÅR - altså oppfattet budskapet feil - ja, da bør man ikke bare "reflektere litt" over hvordan man uttrykker seg. Da tar man en full gjennomgang. 

Fint at HD tar tilbakemeldingene på en god måte, men fra hennes perspektiv ligger åpenbart noe av feilen hos følgerne, som altså misforstår det hun sier🤣

Har du sett resten? Denne storyen er mest myntet på de som misforsto det nye innlegget og at hun burde latt gårsdagens stå og være fornøyd og stolt av sin vektnedgang. 

Ulike mennesker vil alltid tolke budskap ulikt. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nok veldig kritisk til HD nå, men jeg sitter med en følelse av at hun skriver det som folk vil høre. Jeg håper hun tar til seg tilbakemeldinger og gjør nødvendige endringer. Men ut fra det jeg leser så synes jeg det er litt for mye av det gode. Litt påsmurt. Og det fremstår for meg som noe overflatisk fordi det er det hun tror folk nå vil lese.

Men jeg håper jeg tar feil.

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Snublefot62 skrev (4 minutter siden):

Jeg er nok veldig kritisk til HD nå, men jeg sitter med en følelse av at hun skriver det som folk vil høre. Jeg håper hun tar til seg tilbakemeldinger og gjør nødvendige endringer. Men ut fra det jeg leser så synes jeg det er litt for mye av det gode. Litt påsmurt. Og det fremstår for meg som noe overflatisk fordi det er det hun tror folk nå vil lese.

Men jeg håper jeg tar feil.

Helt enig, og jeg reagerer også på bruken av ordene* massiv kritikk*....Hvor mange kritiserte? 3-4 stk? Er det massiv kritikk når man har 26000+ følgere?? Nope!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Innlegget hun la ut synes jeg var så bra. Men på story nå vinkles det til at alle som kritiserer tolker feil og misforstår, mens hun igjen deler før og etter bildet..

• Liker 3
Skrevet
net0ty skrev (1 minutt siden):

Innlegget hun la ut synes jeg var så bra. Men på story nå vinkles det til at alle som kritiserer tolker feil og misforstår, mens hun igjen deler før og etter bildet..

Men det er jo slik det alltid har vært?! Alle misforstår og tolker feil🙄 borte er det faktum at hun taler med to tunger ..og snur kappen etter vinden...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det er vel ingen som har vært i tvil om at hun er stolt og fornøyd med endringene.. hvor får hun det fra? Kritikken gikk jo ikke på dette, men fokuset hennes oppgjennom. Hvorfor poster hun igjen før og etterbildet med nesten samme tekst som i går? Det formidler igjen KUN endringer i utseende? Forsto hun ingenting? 

4DBDF2A0-2645-48C2-8368-5C403BC40C95.jpeg

Endret av Lileep
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
net0ty skrev (23 minutter siden):

Det siste på story er jo et forsvar av de som kritiserte gårsdagen, for i det nyeste innlegget er det mange som ikke forsto hvorfor hun synes det var riktig å fjerne før/etter bildet. At det er lagt ut i story med forklaring gjør jo at det forsvinner, innlegget som tar til seg kritikk vil ikke forsvinne så sant hun ikke sletter det med vilje. 
@Lileep hun henvender seg til de som forsvarte vektnedgangen i gårsdagens bilde. Hun ser at kritikerne misforsto hennes intensjon i går og andre følgere misforsto innlegget i dag. 

Det er nok ikke lett å føle at man må bli forstått av alle hele tiden. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, *blueberry* said:

Det siste på story er jo et forsvar av de som kritiserte gårsdagen, for i det nyeste innlegget er det mange som ikke forsto hvorfor hun synes det var riktig å fjerne før/etter bildet. At det er lagt ut i story med forklaring gjør jo at det forsvinner, innlegget som tar til seg kritikk vil ikke forsvinne så sant hun ikke sletter det med vilje. 
@Lileep hun kritiserer de som forsvarte vektnedgangen i dagens bilde. Hun ser at kritikerne misforsto hennes intensjon i går og andre følgere misforsto innlegget i dag. 

Det er nok ikke lett å føle at man må bli forstått av alle hele tiden. 

Jaok, men hva er poenget med å igjen poste bildet med samme tekst ang endringene, som fikk så mye kritikk igår pga budskapet oste vektnedgang og fokus på utseende? Budskapet i bildet er fortsatt «se hvor mye vekt jeg har gått ned», er det ikke dette hun vil vekk ifra? Fokusere på mentale endringer, utfordringer, helseforbedringer osv istedenfor? Eller misforsto jeg veldig? 

• Liker 5
Skrevet
Lileep skrev (4 minutter siden):

Jaok, men hva er poenget med å igjen poste bildet med samme tekst ang endringene, som fikk så mye kritikk igår pga budskapet oste vektnedgang og fokus på utseende? Budskapet i bildet er fortsatt «se hvor mye vekt jeg har gått ned», er det ikke dette hun vil vekk ifra? Fokusere på mentale endringer, utfordringer, helseforbedringer osv istedenfor? Eller misforsto jeg veldig? 

Syns hun bare bekrefter det mange av oss tenker; hun benytter enhver anledning til å vise seg frem... uansett...

• Liker 5
Skrevet
Just now, Beatbox said:

Syns hun bare bekrefter det mange av oss tenker; hun benytter enhver anledning til å vise seg frem... uansett...

Jeg skulle ønske hun kunne finne andre måter å skryte av seg selv på, som kritikken gikk ut på. Før og etterbilder kan hun ha som motivasjon selv på kjøleskapet.. følgerene vil jo se etterhvert at hun minker i størrelse.. hun kan få like mye bekreftelse på innlegg om alle andre endringer enn utseende og vekt, det er jeg nesten 100% sikker på. Kjenner jeg ble helt matt når jeg så bilde dukke opp igjen, akkurat som hun enten ikke forstår, eller ikke bryr seg.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Lileep skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor bildet deles på nytt, men tenker kanskje at Helene ønsker å blidgjøre begge parter. Det kan jo bli utfordrende. Hun sier selv at hun håper de som likte før/ etter bildet vil like den forandringen hun skal gå for fremover. 

Noen følgere følte seg kanskje truffet av at vektnedgang ikke bør deles? Ikke vet jeg. Man får ikke alltid blidgjort alle uansett hvor hardt man prøver. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, *blueberry* said:

Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor bildet deles på nytt, men tenker kanskje at Helene ønsker å blidgjøre begge parter. Det kan jo bli utfordrende. Hun sier selv at hun håper de som likte før/ etter bildet vil like den forandringen hun skal gå for fremover. 

Noen følgere følte seg kanskje truffet av at vektnedgang ikke bør deles? Ikke vet jeg. Man får ikke alltid blidgjort alle uansett hvor hardt man prøver. 

Men hvilke endringer gjorde hun mtp bilde igår og idag? Ingen.. er det som skurrer.. 

Får bare håpe videre at det skjer en endring, men må innrømme at jeg mista håpet allerede nå. Men skal fortsette å være optimistisk 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Lileep skrev (4 minutter siden):

Men hvilke endringer gjorde hun mtp bilde igår og idag? Ingen.. er det som skurrer.. 

Får bare håpe videre at det skjer en endring, men må innrømme at jeg mista håpet allerede nå. Men skal fortsette å være optimistisk 😊

Jo jeg synes det er endringer hvis man ser alle storyene i sammenheng. Hun forklarer hvorfor hun fikk kritikk og hvorfor hun mener den er berettiget og at den ikke betyr at hun ikke skal være stolt over sin vektnedgang. Hun vil gå en annen vei fremover og håper de vil like den, men selvfølgelig er hun stolt over vektnedgangen også (det er jo faktisk mye jobb det også). Det ble jo litt krangling i det nye kommentarfeltet mellom kritikere og forsvarere så jeg tror dette skulle være en måte å finne felles forståelse selv om det ble litt tullete. 

Kommentarfeltet hennes nå minner litt om den tråden under sosiale medier faktisk. God tråd hvor man kan få litt innsikt i hvor lett det er å trå feil både som kritiker og forsvarer. 

Endret av *blueberry*
Skrevet
Lileep skrev (2 minutter siden):

Klarer ikke å shake følelsen av at hun egt ikke er enig i kritikken...hun skylder på at alt og alle misforstår, bruker begrepet massiv kritikk når det var 3-4 som kritiserte .....det skurrer bigtime..

• Liker 3
Skrevet

Noen må forsure kommentarfeltet og tror de forsvarer HD.. velger følgerene å misforstå med vilje? Skjønner det er vanskelig å blidgjøre alle når noen misforstår budskapet hennes noe så voldsomt 

DD00A122-C400-46B4-A96F-222EB2F550FF.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...