Beatbox Skrevet 12. september 2022 #14421 Skrevet 12. september 2022 Lill skrev (5 minutter siden): Det er jo bare en hobby Er ikke så nøye om det er seriøst eller ikke. 😂😂 4 1
Sjooffen Skrevet 12. september 2022 #14422 Skrevet 12. september 2022 Hun kjøpte antagelig ikke produktene heller.. hun tok bilde og linka til lyko for å tjene på affiliatelenker, ikke fordi hun kjøper/bruker det hun knipsa bilde av. Dummeste jeg har sett hittils🫣 17 2
Beatbox Skrevet 12. september 2022 #14423 Skrevet 12. september 2022 ....hva gjør man ikke for noen skarve kroner🙄 Årets lavmål!! 6 1
Vaati Skrevet 12. september 2022 #14424 Skrevet 12. september 2022 (endret) Jeg elsker Lyko og har brukt å handle hos dem flere ganger i året, men dette drar ned ryktet deres i mine øyne. Man står ikke inne i en butikk og tar bilder hvor man linker til en annen nettbutikk. Og om hun elsker de produktene, hvorfor hadde hun dem ikke tilgjengelig hjemme? Dette er første gang jeg har sett en influenser som viser frem produkter på en slik måte isteden for i eget hjem eller i butikken de har samarbeid med. Edit: pleier ikke influensere å få tilsendt produkter fra nettbutikker de har samarbeid med? Hvorfor står hun da inne på Normal? Endret 12. september 2022 av Girahim 16
hvalstad45 Skrevet 12. september 2022 #14425 Skrevet 12. september 2022 6 hours ago, Lill said: Hva med å starte kritikken til rett person? HD fremstår som en løgnaktig og lite oppegående påvirker, det er ikke stort å hente på den kontoen av inspirasjon. I tillegg så skorter det vel på selvinnsikten også? Nei, du kan ikke drive med IG på fulltid HD, du har ikke det som trengs. Og nei, det er vel ikke en hobby å drive denne IG kontoen? Du blir både sponset/driver med annonsering og tjener penger på denne? Selv om du ikke merker reklame, så vet de fleste at kontoen din ikke er hobbyrelatert. Hvis man ikke ønsker kritikk så vær i det minste sannferdig, det er et minimum av hva man kan forvente. Har sjelden sett sterkere illustrasjon av det å leve på en livsløgn! Stakkar, hun kunne hatt det så mye bedre om hun fikk prioriteringene i orden. 11
lama13 Skrevet 13. september 2022 #14426 Skrevet 13. september 2022 Girahim skrev (4 timer siden): Jeg elsker Lyko og har brukt å handle hos dem flere ganger i året, men dette drar ned ryktet deres i mine øyne. Man står ikke inne i en butikk og tar bilder hvor man linker til en annen nettbutikk. Og om hun elsker de produktene, hvorfor hadde hun dem ikke tilgjengelig hjemme? Dette er første gang jeg har sett en influenser som viser frem produkter på en slik måte isteden for i eget hjem eller i butikken de har samarbeid med. Edit: pleier ikke influensere å få tilsendt produkter fra nettbutikker de har samarbeid med? Hvorfor står hun da inne på Normal? Hun har nok ikke direkte samarbeid med dem. Jeg antar det er noe slikt hun gjør, følgere er tross alt venner. Hun får ikke kjøpt produktene før hun får de 50 kronene i gavekort, derfor står hun inne på Normal. 10
Gjest Albbas Skrevet 13. september 2022 #14427 Skrevet 13. september 2022 Det er annonselenker, så kjøperen får ikke rabatt, men HD får en lav prosent av salget. Det er ikke den vennekampanjen. Annonselenker kan opprettes uten direkte samarbeid med Lyko, så lenge de har åpnet for generell bruk av slike lenker. Lyko kan ikke lastes for dette.
Gladidagogså Skrevet 13. september 2022 #14428 Skrevet 13. september 2022 Roadrunner skrev (12 timer siden): Den "reklamen" for Lyko er noe av det mest useriøse jeg har sett på lenge i influenser-verdenen. Og DET sier ikke så rent lite. Man står da ikke midt i en butikk (Normal) og tar bilde av produktene for å legge ut annonselinker til en annen butikk? Alvorlig talt? Om produktene er SÅ fantastiske så har man de sannsynligvis hjemme i baderomshylla allerede, eller man kan legge inn en bestilling og lage reklame når man har de i hus. SERIØST! Altså ...den der reklamen var jo helt bak mål..Lurer på hva NORMAL syns om det? Og LYKO? Ingen tar vel HD seriøst lenger? 😮 12
Sjooffen Skrevet 13. september 2022 #14429 Skrevet 13. september 2022 Gladidagogså skrev (3 minutter siden): Altså ...den der reklamen var jo helt bak mål..Lurer på hva NORMAL syns om det? Og LYKO? Ingen tar vel HD seriøst lenger? 😮 Normal tenker woohoo, hun viser fram varer hos oss…billigere enn lyko😎 Lyko tenker, faen….🤣 Kjøper vel ikke på lyko til en dyrere pris enn hun viser fram på normal..altså snakk om å bæsje i egne annonselenker🫣 10 4
lama13 Skrevet 13. september 2022 #14430 Skrevet 13. september 2022 Gladidagogså skrev (42 minutter siden): Altså ...den der reklamen var jo helt bak mål..Lurer på hva NORMAL syns om det? Og LYKO? Ingen tar vel HD seriøst lenger? 😮 Jeg synes det er morsomt å tenke på at dette var en helt bevisst og planlagt handling fra henne. Hvordan kan hun tro at folk kommer til å følge linken og handle på Lyko, når hun selv så tydelig sier at det lønner seg og kjøpe det på Normal? 6
Jolanda Skrevet 13. september 2022 #14431 Skrevet 13. september 2022 Det er mest uproffe jeg har sett noensinne. 12
Jammf Skrevet 13. september 2022 #14432 Skrevet 13. september 2022 Altså søvnig med klær på og deretter fjong og fin og klar for å møte verden i bare bh'n? Hva er det jeg ikke forstår her? 12
Sjooffen Skrevet 13. september 2022 #14433 Skrevet 13. september 2022 Jammf skrev (19 minutter siden): Altså søvnig med klær på og deretter fjong og fin og klar for å møte verden i bare bh'n? Hva er det jeg ikke forstår her? … ice ice baby😅 2 2
Nøkkelost77 Skrevet 13. september 2022 #14434 Skrevet 13. september 2022 (endret) Vanligvis betyr «Get Ready With Me» at man gjør seg ferdig for å takle resten av dagen i det antrekket man avslutter med. Jobb, barnehage, hva som helst. Muligens i Helenes verden at de beste resultatene blir oppnådd når alle får med seg litt kløft og muligens en brystvorte? 🤪 Ærlig talt er hun «all over the place» med å ønske å være mammablogger OG pt OG sexsymbol. Eller, som hun hadde skrivet det selv, «Øl over the plays» Endret 13. september 2022 av Nøkkelost77 7
Birdo Skrevet 13. september 2022 #14435 Skrevet 13. september 2022 Hun må jo slite med nakke/ryggproblemer? Hun bruker jo helt feil bryststøtte, om noe støtte i det hele tatt? 2
Lileep Skrevet 13. september 2022 #14436 Skrevet 13. september 2022 57 minutter siden, Birdo said: Hun må jo slite med nakke/ryggproblemer? Hun bruker jo helt feil bryststøtte, om noe støtte i det hele tatt? Nå reklamerer hun ikke for undertøyet, så er vel best å ikke diskutere dette? ☺️ 4
Perle Skrevet 13. september 2022 #14437 Skrevet 13. september 2022 (endret) Lileep skrev (18 minutter siden): Nå reklamerer hun ikke for undertøyet, så er vel best å ikke diskutere dette? ☺️ Hva med IKKE å legge ut bilde av seg selv i undertøy dersom man ikke vil at dette skal diskuteres? Endret 13. september 2022 av Perle 10 1
Pantoten Skrevet 13. september 2022 #14438 Skrevet 13. september 2022 Lileep skrev (16 minutter siden): Nå reklamerer hun ikke for undertøyet, så er vel best å ikke diskutere dette? ☺️ Er hun ikke ambassadør for Change lenger?
Lileep Skrevet 13. september 2022 #14439 Skrevet 13. september 2022 5 minutter siden, Perle said: Hva med IKKE å legge ut bilde av seg selv i undertøy dersom man ikke vil at dette skal diskuteres? Det er jeg helt enig i 👍 3 minutter siden, Pantoten said: Er hun ikke ambassadør for Change lenger? Det vet jeg ikke, men den nevnte reelen er iallefall ikke en reklame for undertøy. Så da kan en vel droppe å diskutere størrelse/støtte osv? Bare en oppfordring for å holde tråden litt mer saklig ☺️ 1 1
Pantoten Skrevet 13. september 2022 #14440 Skrevet 13. september 2022 Lileep skrev (3 minutter siden): Det er jeg helt enig i 👍 Det vet jeg ikke, men den nevnte reelen er iallefall ikke en reklame for undertøy. Så da kan en vel droppe å diskutere størrelse/støtte osv? Bare en oppfordring for å holde tråden litt mer saklig ☺️ Javisst, enig der. Jeg har ikke kommentert det, jeg lurte bare på om undertøysreklame ikke forekommer lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå