Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Disse kjolegreiene begynner virkelig å bli latterlig. Hvor mange hundre kjoler har hun tenkt å skaffe seg?

Og nei, det er ikke normalt å leie lokale for å feire ettårsdag - særlig når man ikke har råd til det.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og i kjent HDstil så er det først skjult reklame for kjoler maskert som spørsmål til følgerne (hvilken kjole skal hun ha). Når valget er tatt så kommer alle kjolene i annonseinnlegg. Fy fader hun er sleip

Endret av Lileep
  • Liker 17
Skrevet
Fabiola skrev (1 time siden):

Disse kjolegreiene begynner virkelig å bli latterlig. Hvor mange hundre kjoler har hun tenkt å skaffe seg?

Og nei, det er ikke normalt å leie lokale for å feire ettårsdag - særlig når man ikke har råd til det.

Som sagt helt normalt om man ikke har plass hjemme, hva er problemet med leid lokale egentlig. Merkelig ting å henge seg opp i

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hun hadde vel blitt kritisert like mye om det enten var sukkerfritt eller med sukker. Jeg for min del håper at alle koset seg med vanlige kaker!

Endret av cerruti
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Hun hadde vel blitt kritisert like mye om det enten var sukkerfritt eller med sukker. Jeg for min del håper at alle koset seg med vanlige kaker!

Så sant, så sant.

Gjest Kattedama
Skrevet
Lileep skrev (5 timer siden):

Og i kjent HDstil så er det først skjult reklame for kjoler maskert som spørsmål til følgerne (hvilken kjole skal hun ha). Når valget er tatt så kommer alle kjolene i annonseinnlegg. Fy fader hun er sleip

Sleip ja. Skjønner ikke at folk blir inspirert eller tar HD på alvor. Hun har ikke kredibilitet overhodet. 

AE06CE79-2C89-4B8B-B1F6-DA91CF5B6386.png

3A5BB9C4-83B0-4CD6-864E-B99557021DB3.jpeg

Skrevet
Lill :) skrev (13 timer siden):

Så hva tror du? Hadde det vært uten sukker hadde det garantert blitt skrevet om. Kart og terreng stemmer ikke overens på den kanalen der. Hever pekefinger mot CBE som bruker barn i reklame, men viser frem eget barn hver eneste dag på hennes kommersielle kanaler. I tillegg bruker barnets bursdag for å vise frem umerket reklame for en av de x antall unødvendige innkjøpte kjolene. Dobbeltmoralsk og Harry. 

Jeg tror det samme som deg, men poenget var jo at det blir usaklig her om vi skal basere det på hva vi tror. Men som ei annen sier her håper jeg de kosa seg med ei vanlig kake, hun burde bare stått for det på lik linje som når hun skal skryte av null sukker.

• Liker 1
Gjest Finlay
Skrevet
cerruti skrev (10 timer siden):

Kaker er kaker, og man kan kose seg like mye med dem om de er sukkerfrie😊Sukkerfrie kaker er like vanlige som med sukker.

Mengden det bittelille barnet fikk servert var det som slo meg! Man trenger ikke legge 2-3 store kakestykker på asjetten til en ettåring, når det meste blir most mellom hendene, eller havner i gulvet. Nei til sløsing med kake!😄

Uansett, de fikk sikkert en fin feiring!

Skrevet

For ordens skyld, siden jeg startet denne debatten: Jeg reagerer ikke på sukker-mengden i det hele tatt, men at HD er så bastant i måten hun ordlegger seg på. Det er bare det jeg ville ha frem, at jeg savner litt ydmykhet. 

• Liker 12
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

Gjest Finlay
Skrevet

Jøss.

HD har kommet fram til at: "Vi har selv ansvaret for å lage oss en god dag. Hun velger å se løsninger - ikke problemer, og ha fokus på det positive!"

Ikke heeelt sånn jeg oppfatter henne, men lykke til😂

Skrevet

«Problemer med maten om dagen.» Nylig skrev hun at hun ikke får i seg noe. Hvorfor ikke bare holde dette for seg selv? 

• Liker 9
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Jøss.

HD har kommet fram til at: "Vi har selv ansvaret for å lage oss en god dag. Hun velger å se løsninger - ikke problemer, og ha fokus på det positive!"

Men hun må allikevel lage en story om matproblemer osv. For hadde nesten vært for ille å ikke få med noe grums. 

• Liker 9
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Jøss.

Samme her, fremstår i andre enden av skalaen spør du meg. Er jo stort sett bare «sutreinnlegg» om livet som har endret seg med baby, kropp som har endret seg med baby, lite egentid, ikke ork å ta tak i spiseforstyrrelsen, ikke få i seg mat, anstrengt forhold til mat….Ja, HVOR er fokus på det positive…?Istedenfor å feks skrive at hun ikke får i seg mat, for deretter anstrengt forhold til mat, så kan hun heller skrive om HVA som er utfordrende for henne mtp mat om hun skal dele denne «reisen» hun har promotert at hun skal gjøre…Jeg er en av dem som ønsker følge reisen, eneste jeg får i fleisen er kjoler…

• Liker 19
Gjest Finlay
Skrevet
panzerpølsa skrev (8 minutter siden):

Men hun må allikevel lage en story om matproblemer osv. For hadde nesten vært for ille å ikke få med noe grums. 

"Problemer med mat, men det hjelper ikke å gi opp."

Synd (og rimelig selvmotsigende) at hun nettopp ga opp ROS da, som faktisk kunne ha hjulpet henne med dette.

Skrevet
Finlay skrev (4 timer siden):

Jøss.

Og hvordan hadde HD reagert dersom noen hadde sagt at hun selv hadde ansvaret for å lage seg en god dag når hun slet som mest.....det vet vi.....Verdensmester i å snakke med to el flere tunger 🙄

• Liker 7
Skrevet
Finlay skrev (5 timer siden):

Jøss.

Hun har da helt rett i at man selv har ansvaret for å lage seg en god dag, men det betyr da ikke at man får det til hver dag.

Gjest Finlay
Skrevet
Orly skrev (9 minutter siden):

Hun har da helt rett i at man selv har ansvaret for å lage seg en god dag, men det betyr da ikke at man får det til hver dag.

For all del.

Men at nettopp HD beskriver seg som den som "ser løsninger og ikke problemer, den som tenker positivt og ikke stresser med det man ikke kan gjøre noe med" - vel, det er vel omtrent så langt unna sannheten man kan komme, ut fra bildet hun ellers gir i SoMe.

Det blir litt komisk bare:laugh:

Skrevet
Finlay skrev (18 minutter siden):

For all del.

Men at nettopp HD beskriver seg som den som "ser løsninger og ikke problemer, den som tenker positivt og ikke stresser med det man ikke kan gjøre noe med" - vel, det er vel omtrent så langt unna sannheten man kan komme, ut fra bildet hun ellers gir i SoMe.

Det blir litt komisk bare:laugh:

Vel det står i dag velger jeg å lage meg en god dag,rett skal være rett da. 

Skrevet

Velger å se det positive….

Alt er jo negativt:

* Endring i livet etter barn

-kropp

-egentid

-trening

-mat

Tilogmed i bursdagshilsenen til ungens ettårsdag skriver hun: "Selv om det er slitsomt så er lyspunktene…."

Altså, var det viktig å få med at det er slitsomt? Er det en stas hilsen å få (jada, ungen leser det ikke…nå)

Man skriver jo ikke det på bursdagshilsner til partner/venner.

"Gratulerer med dagen, å være vennen din er litt slitsomt, men vi har det gøy og🫣"

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...