**Marshmallow** Skrevet 23. juni 2022 #13081 Skrevet 23. juni 2022 5 minutter siden, Hvasierdu said: Hun sier hun er så løsningsorientert, og at det er en av hennes beste egenskaper. Trening: hun vil, men får det ikke til. Kommer stadig med unnskyldninger. Men føler hun skylder på at tiden ikke strekker til. Rydding: aldri ryddet noe særlig tidligere men nå er det viktig å "unnskylde" det med at hun er med barnet. Og at ingen sitter på gamlehjemmet og angrer på at de ikke ryddet. NEI, ingen angrer på at de ryddet heller..... Eie bolig: lage fokus på at de ikke kan få hjelp av foreldre. Og heller ikke innse at det er prioriteringene deres det er noe i veien med... Økonomi: sier de lever under fattigdomsgrensen og har lite penger. Pengene gikk allikevel til 2 liter pepsi hver dag, frisør, voksing, bryn, negler og mye sminke... Sier at A4 livet er hennes største frykt. Spisingen: ikke leve på diett er det beste, leve uten sukker er det beste. Keto er det beste..... hun sier hun ikke lager mat. Kanskje på tide å begynne da.... så får du bedre rutiner også, og ser at det er sånn resten av verden gjør det!!!!! Aldri før sett et mennekser som har så lite selvinnsikt og fraskriver seg alt ansvar. 100% at det ikke blir trening når barnehagen begynner heller, da kommer alle sykdommene som alle barn går gjennom ved barnehage start. jeg gjentar meg selv men, hvorfor er det alt eller ingenting ? Trilleturer, tur med hunden eller rolig gå tur på møllen hun reklamerte er mye bedre enn ingenting! Hun hadde fått mer resultater med hverdagsaktivitet enn det hun gjør på treningssenter .. 10 2
Gjest Kattedama Skrevet 23. juni 2022 #13082 Skrevet 23. juni 2022 Hvasierdu skrev (4 timer siden): Hvorfor legge ut bilde av babyen i utgangspunktet ???? Hun som snakker så mye om dette med eksponering! Og de bildene hun legger ut er sladdet... ingen som har NOEN interesse av å se et menneske med en emoij i ansiktet.... Hun er noe av det mest harry man kan tenke seg. Her bruker hun altså barnets bursdag til umerket reklame for en kjole fra Ellos?? Hvor kynisk kan man bli?
Beatbox Skrevet 24. juni 2022 #13084 Skrevet 24. juni 2022 Hvasierdu skrev (31 minutter siden): Kløft er tøft Når man ikke har annet å by på... 9
Gjest Kattedama Skrevet 24. juni 2022 #13085 Skrevet 24. juni 2022 (endret) Slettet Endret 24. juni 2022 av Lill :)
Bingo Bongo Skrevet 24. juni 2022 #13086 Skrevet 24. juni 2022 Det enorme kjole-fokuset må jo delvis være for å skape reaksjoner her inne, i håp om å tiltrekke seg trafikk til kanalene sine. Det er etterhvert så hinsides mange kjolekjøp at jeg nekter å tro at dette er seriøst. Fullstendig kokko. 17 1
Beatbox Skrevet 24. juni 2022 #13087 Skrevet 24. juni 2022 Bingo Bongo skrev (50 minutter siden): Det enorme kjole-fokuset må jo delvis være for å skape reaksjoner her inne, i håp om å tiltrekke seg trafikk til kanalene sine. Det er etterhvert så hinsides mange kjolekjøp at jeg nekter å tro at dette er seriøst. Fullstendig kokko. Kjoleshopping for å skyve unna tankene rundt mat ..... 3
Bingo Bongo Skrevet 24. juni 2022 #13088 Skrevet 24. juni 2022 Beatbox skrev (1 time siden): Kjoleshopping for å skyve unna tankene rundt mat ..... Ja det også. Tror det må være en kombinasjon. 5
Caroline1986 Skrevet 26. juni 2022 #13089 Skrevet 26. juni 2022 Er det vanlig å leie lokale til feiring av ettårsdag? 1
*blueberry* Skrevet 26. juni 2022 #13090 Skrevet 26. juni 2022 Caroline1986 skrev (31 minutter siden): Er det vanlig å leie lokale til feiring av ettårsdag? Jeg håper virkelig ikke det. Er det ikke nok press på småbarnsmødre. 4
Sally-Go-Round Skrevet 26. juni 2022 #13091 Skrevet 26. juni 2022 HD som rekte pekefinger til oss som tidlig introduserer sukker til den lille. Sa at hun selv skulle vente til det ble uungåelig. Hva gjorde hun på ett-åringens bursdag? Serverte kake til frokost. Hva gjør hun i dag? Inviterer til kake-fest. Og hva skrev hun til oss? At hun mente ikke å belære, men ville bare at vi skulle være opplyst ❤️❤️❤️ 16 10
h/k Skrevet 26. juni 2022 #13092 Skrevet 26. juni 2022 Caroline1986 skrev (1 time siden): Er det vanlig å leie lokale til feiring av ettårsdag? Har hun ikke er veldig stor familie? Kan skjønne det er vanskelig å få plass til alle.
mumrikk1 Skrevet 26. juni 2022 #13093 Skrevet 26. juni 2022 Sally-Go-Round skrev (44 minutter siden): HD som rekte pekefinger til oss som tidlig introduserer sukker til den lille. Sa at hun selv skulle vente til det ble uungåelig. Hva gjorde hun på ett-åringens bursdag? Serverte kake til frokost. Hva gjør hun i dag? Inviterer til kake-fest. Og hva skrev hun til oss? At hun mente ikke å belære, men ville bare at vi skulle være opplyst ❤️❤️❤️ Hun glemmer selv hva hun mener og sier så jeg er ikke overrasket😅 ny umerket reel… 5
arnoyb Skrevet 26. juni 2022 #13094 Skrevet 26. juni 2022 Sally-Go-Round skrev (49 minutter siden): HD som rekte pekefinger til oss som tidlig introduserer sukker til den lille. Sa at hun selv skulle vente til det ble uungåelig. Hva gjorde hun på ett-åringens bursdag? Serverte kake til frokost. Hva gjør hun i dag? Inviterer til kake-fest. Og hva skrev hun til oss? At hun mente ikke å belære, men ville bare at vi skulle være opplyst ❤️❤️❤️ Har hun lagt ut at det var sukker i den? Veldig mange som skal ha stor fancy greie til ettårsdagen å er sååå nøye på at det er uten sukker.
Summeer Skrevet 26. juni 2022 #13095 Skrevet 26. juni 2022 (endret) arnoyb skrev (31 minutter siden): Har hun lagt ut at det var sukker i den? Veldig mange som skal ha stor fancy greie til ettårsdagen å er sååå nøye på at det er uten sukker. Den familien der spiser sukker, ikke mye rawcake med dadler som søtning der tipper jeg.... Og det er HELT GREIT! et sunt og balansert kosthold har plass til at man koser seg med kake på familiefeiringer!!! Endret 26. juni 2022 av Summeer 7 4
arnoyb Skrevet 26. juni 2022 #13096 Skrevet 26. juni 2022 Summeer skrev (2 minutter siden): Den familien der spiser sukker, ikke mye rawcake med dadler som søtning der tipper jeg.... Og det er HELT GREIT! et sunt og balansert kosthold har plass til at man koser seg med kake på familiefeiringer!!! Jeg spurte ikke hva du tipper, det kan jeg gjøre selv. Men når man legger ut at hun går imot det hun har sakt ang sukker så bør man vite at det er tilfelle, ellers er man jo like håpløs selv. 3
Sozzen Skrevet 26. juni 2022 #13097 Skrevet 26. juni 2022 Caroline1986 skrev (3 timer siden): Er det vanlig å leie lokale til feiring av ettårsdag? Aner ikke men folk gjør nå som de vil. Man kan ikke leve livet og tavalg basert på at noen kan føle press, bli krenket, lei seg osv. Noen vil leie lokale, noen har bursdagsfeiringen hjemme og noen feirer ikke bursdager. Alt er like greit 😊 4
Orly Skrevet 26. juni 2022 #13098 Skrevet 26. juni 2022 Caroline1986 skrev (3 timer siden): Er det vanlig å leie lokale til feiring av ettårsdag? Har man ikke plass hjemme så r det helt vanlig å leie lokale ja 3
Gjest Kattedama Skrevet 26. juni 2022 #13099 Skrevet 26. juni 2022 arnoyb skrev (19 minutter siden): Jeg spurte ikke hva du tipper, det kan jeg gjøre selv. Men når man legger ut at hun går imot det hun har sakt ang sukker så bør man vite at det er tilfelle, ellers er man jo like håpløs selv. Så hva tror du? Hadde det vært uten sukker hadde det garantert blitt skrevet om. Kart og terreng stemmer ikke overens på den kanalen der. Hever pekefinger mot CBE som bruker barn i reklame, men viser frem eget barn hver eneste dag på hennes kommersielle kanaler. I tillegg bruker barnets bursdag for å vise frem umerket reklame for en av de x antall unødvendige innkjøpte kjolene. Dobbeltmoralsk og Harry.
Sally-Go-Round Skrevet 26. juni 2022 #13100 Skrevet 26. juni 2022 arnoyb skrev (1 time siden): Har hun lagt ut at det var sukker i den? Veldig mange som skal ha stor fancy greie til ettårsdagen å er sååå nøye på at det er uten sukker. Hun viste på Story produkter fra Dr Oetker, regner med det er sukker i dem. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå