mumrikk1 Skrevet 31. mars 2022 #11941 Skrevet 31. mars 2022 Dagens story: Jeg er skikkelig missfornøyd med kroppen min og magen, men jeg er virkelig komfortabel i egen kropp! Yes, det var en fortrolig tale i dagens story✌🏼 21 2
Beatbox Skrevet 31. mars 2022 #11942 Skrevet 31. mars 2022 mumrikk1 skrev (1 minutt siden): Dagens story: Jeg er skikkelig missfornøyd med kroppen min og magen, men jeg er virkelig komfortabel i egen kropp! Yes, det var en fortrolig tale i dagens story✌🏼 Hører hun selv hva hun sier??? 7
Sally-Go-Round Skrevet 31. mars 2022 #11943 Skrevet 31. mars 2022 Alt dette pratet om kropp. HD er ikke fornøyd med fasongen, hun føler seg oppblåst, har for mye vann i kroppen. Alt dette bidrar jo til at andre lurer på om de skal være fornøyd med egen kropp. 12
Sally-Go-Round Skrevet 31. mars 2022 #11945 Skrevet 31. mars 2022 Sydenkupp skrev (Akkurat nå): Hoi, det var mye bryn. Jeg synes hun har fine bryn 😊 3
Lileep Skrevet 31. mars 2022 #11946 Skrevet 31. mars 2022 Starte på dagen; er så misfornøyd/utilpass med kroppen idag så orka ikke filme øvelser for å vise dere idag.. Få timer etterpå; reklame i treningstopp. Var visst ikke så ukomfortabel lenger, for nå var det penger inne i bildet! 15 1
Gjest Finlay Skrevet 31. mars 2022 #11947 Skrevet 31. mars 2022 Sally-Go-Round skrev (20 minutter siden): Alt dette pratet om kropp. HD er ikke fornøyd med fasongen, hun føler seg oppblåst, har for mye vann i kroppen. Alt dette bidrar jo til at andre lurer på om de skal være fornøyd med egen kropp. Ja, det begynner å bli langt mellom de kroppspositive postene. Før var jo budskapet at man skal akseptere seg selv og kroppen som den er, og heller fokusere på helse og trivsel. Nå er det veldig mye snakk om "ikke komfortabel", og at magen åpenbart ikke er som hun skulle ønske. Sikkert veldig mange som kjenner seg igjen, men oppløftende kan det vel knapt sies å være, og ikke særlig inspirerende heller. Håper hun finner igjen glede i bevegelse, uten å kun fokusere på kropp.
Gjest Kattedama Skrevet 31. mars 2022 #11948 Skrevet 31. mars 2022 platypus skrev (6 timer siden): Umerket reklame både for hudpleiemerke og treningstøy i story nå🙈 Hvor vanskelig kan det være, egentlig? Hun har merket noen av storyene med reklame for hudpleie, men ikke alle. Ikke lett å huske å merke reklame når man har 3 jobber si 🙃
Cappuccino Skrevet 31. mars 2022 #11949 Skrevet 31. mars 2022 Synes noe av det verste med alle disse kroppspostene er at hun selv syns hun har blitt bedre og kommet langt. Jeg synes det har vært mye negativt kropps-, trenings- og kostholdsfokus i det siste, så utad synes jeg det er lite bedring å spore. 12
Lileep Skrevet 31. mars 2022 #11950 Skrevet 31. mars 2022 (endret) Synker veldig lavt når hun legger ut bilde av en tilbakemelding hun har fått! Henge ut folk på den måten med navn er ikke greit, uansett hvor ufin hun mener tilbakemeldingen er! edit; la til noen ord Endret 31. mars 2022 av Lileep 16
Elisiaflisa Skrevet 31. mars 2022 #11951 Skrevet 31. mars 2022 Lileep skrev (2 minutter siden): Synker veldig lavt når hun legger ut bilde av en tilbakemelding hun har fått! Henge ut folk på den måten er ikke greit, uansett hvor ufin hun mener tilbakemeldingen er! Og enda lavere når hun «glemmer» å fjerne fullt navn i første posten……….. 🙄 11
Lileep Skrevet 31. mars 2022 #11953 Skrevet 31. mars 2022 4 minutter siden, Hvasierdu said: Hva hadde personen skrevet? 1
Gjest Kattedama Skrevet 31. mars 2022 #11954 Skrevet 31. mars 2022 Hvis denne meldingen er reell så skjønner jeg godt at hun legger den ut. Det var en frekk og unødvendig kommentar. Når det er sagt så er hun jaggu ikke sann selv. Her driver hun å selger inn følelser rundt kropp andre kan relatere seg til (leirbål og gjenkjennelsesfaktoren) i et umerket (!) treningsinnlegg fra Bara. Hvor frekk kan man bli? I tillegg så mener jo dette hypo...treningen at man kan bli kvitt «magen» gjennom denne treningen. Så når kommer den reklame snutten??
Lileep Skrevet 31. mars 2022 #11955 Skrevet 31. mars 2022 (endret) 3 minutter siden, Lill said: Hvis denne meldingen er reell så skjønner jeg godt at hun legger den ut. Det var en frekk og unødvendig kommentar. Når det er sagt så er hun jaggu ikke sann selv. Her driver hun å selger inn følelser rundt kropp andre kan relatere seg til (leirbål og gjenkjennelsesfaktoren) i et umerket (!) treningsinnlegg fra Bara. Hvor frekk kan man bli? I tillegg så mener jo dette hypo...treningen at man kan bli kvitt «magen» gjennom denne treningen. Så når kommer den reklame snutten?? Jeg reagerer ikke på at hun la ut meldingen i seg selv, jeg reagerer på at hun la ut meldingen med fullt navn til vedkommende som sendte den. Klart hun skal få legge ut hva hun vil, men hun har ingen rett til å henge ut personer offentlig med navn uansett hvor ufin kommentaren var! Endret 31. mars 2022 av Lileep 11
Gjest Albbas Skrevet 31. mars 2022 #11956 Skrevet 31. mars 2022 20 minutter siden, Lileep said: Jeg reagerer ikke på at hun la ut meldingen i seg selv, jeg reagerer på at hun la ut meldingen med fullt navn til vedkommende som sendte den. Klart hun skal få legge ut hva hun vil, men hun har ingen rett til å henge ut personer offentlig med navn uansett hvor ufin kommentaren var! Har hun ikke rett til det? Sikker? Jeg lurer oppriktig altså. Jeg syns det er helt greit å henge ut folk med fullt navn for det de velger å skrive på nettet. Eneste måten å håndtere netthets på, folk får faen meg stå for det de sier på verdensveven. Mobbere trenger ikke bli skjermet. Noen ting er jo litt i grenseland, men dette var ikke det. Det ble skrevet for å være slem.
Lileep Skrevet 31. mars 2022 #11957 Skrevet 31. mars 2022 Just now, Albbas said: Har hun ikke rett til det? Sikker? Jeg lurer oppriktig altså. Jeg syns det er helt greit å henge ut folk med fullt navn for det de velger å skrive på nettet. Eneste måten å håndtere netthets på, folk får faen meg stå for det de sier på verdensveven. Mobbere trenger ikke bli skjermet. Noen ting er jo litt i grenseland, men dette var ikke det. Det ble skrevet for å være slem. Min mening er at når man driver bedrift, så synker man ikke så lavt! Hun bør fremstå mer profesjonell. Og nei jeg syns ingen har rett til å henge ut andre på den måten. Jeg er helt enig i at kommentaren var stygg, unødvendig og barnslig. Men jeg syns reaksjonen til HD er like unødvendig og barnslig.. 10
*blueberry* Skrevet 31. mars 2022 #11958 Skrevet 31. mars 2022 (endret) Albbas skrev (10 minutter siden): Har hun ikke rett til det? Sikker? Jeg lurer oppriktig altså. Jeg syns det er helt greit å henge ut folk med fullt navn for det de velger å skrive på nettet. Eneste måten å håndtere netthets på, folk får faen meg stå for det de sier på verdensveven. Mobbere trenger ikke bli skjermet. Noen ting er jo litt i grenseland, men dette var ikke det. Det ble skrevet for å være slem. Det er litt gråsone det der, spesielt mtp at det er sendt på dm og ikke publisert offentlig. Jeg synes vedkommendes navn burde blitt sladdet når bedriften velger å publisere det offentlig. Allikevel støtter jeg 100% å vise frem hvor slemme noen kan være. Hvis man som bedrift sladder navn fremstår man bedre, og man får samtidig understreket et poeng og får støtte. Ved å ikke sladde navn vil det ofte fremstå mer hevngjerrig. Jeg tenker det går på hvor profesjonell man ønsker å fremstå. Jeg rakk ikke se kommentaren på HDs profil, (jeg så den her), den er nå slettet og erstattet av en liten forsvarstale. En noe unødvendig en synes jeg, helt innafor å reagere på sånne uttalelser. Endret 31. mars 2022 av *blueberry* 6
Gjest Albbas Skrevet 31. mars 2022 #11959 Skrevet 31. mars 2022 3 minutter siden, *blueberry* said: Det er litt gråsone det der, spesielt mtp at det er sendt på dm og ikke publisert offentlig. Jeg synes vedkommendes navn burde blitt sladdet når bedriften velger å publisere det offentlig. Allikevel støtter jeg 100% å vise frem hvor slemme noen kan være. Hvis man som bedrift sladder navn fremstår man bedre, og man får samtidig understreket et poeng og får støtte. Ved å ikke sladde navn vil det ofte fremstå mer hevngjerrig. Jeg tenker det går på hvor profesjonell man ønsker å fremstå. Jeg rakk ikke se kommentaren på HDs profil, jeg så den her, den er nå slettet og erstattet av en liten forsvarstale. En noe unødvendig en synes jeg, helt innafor å reagere på sånne uttalelser. Men ved å sladde blir ikke vedkommende stilt til ansvar for sine uttalelser. Da kan man like gjerne la være å dele, for sånne hetsere gir da vel f i at teksten deles. De vet jo at de farer med dritt! Men hva er det som tilsier at en DM sendt til et menneske du ikke kjenner, er privat og ikke noe mottaker har rett til å dele? Hvorfor tar vi det for gitt at sendere av slike meldinger har rett på å bli beskyttet mot seg selv? Mulig jeg er kynisk, men jeg mener folk som slenger dritt må stilles til ansvar og dette er den mest effektive måten å gjøre det på. HD driver en ganske personlig konto, og det er åpenbart at hun ikke har noe mål om å fremstå som profesjonell.
Dråpe Skrevet 31. mars 2022 #11960 Skrevet 31. mars 2022 Man trenger kanskje ikke å sende DM, men jeg forstår at folk har behov for å kalle en spade for en spade i blant. Man blir veldig metta på den alternative virkeligheten mange av de såkalte influenserne lever i på nettet. Får assosiasjoner til "Keiserens nye klær" - og noen ganger er det befriende at noen faktisk bidrar til en realitetssjekk. 12 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå