Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Gjest Finlay
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (1 minutt siden):

De 2 siste innleggene på insta har hun tatt bort synligheten av antall likerklikk … kansje fått med seg at det har blitt nevnt en del her i tråden at hun får mere likes på poster der hun er i undertøy og kløft 😅

HD er veldig klar over akkurat dette fra før:

https://www.helenedrage.no/2019/04/07/nakenhet-pa-sosiale-medier/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Finlay skrev (3 minutter siden):

Kunne sikkert vært nyttig for mange om HD tok opp dette, nå når hun skal i gang med styrketrening tre ganger i uka, kombinert med keto.

Om hun mener kostholdet gir tilstrekkelig energi, evt tips til hva man kan fylle på med under trening, hva er lurt å spise etter trening, merkbare forskjeller i prestasjon keto vs kaloriunderskudd osv.

Hun har jo erfaring og kunnskap rundt dette.

Erfaring kanskje, men disse PT/ kosthold kursene gir ikke akkurat kunnskap om keto og trening. PT/ kosthold kursene holder seg til nasjonale anbefalinger og lite kunnskap utover det man kan enkelt lese seg til selv.

Keto og styrketreningen er det foreløpig ikke nok forskning på, men per dags dato så viser det at det kan være effektivt for vektnedgang, men evt forhindre muskelvekst/ styrke. Det lille av forskning som er kom etter HD var ferdig med sitt PT/ kosthold kurs. 

Skrevet

Sikkert en diger brannfakkel dette, men jeg lurer på baktanken med siste reklameinnlegg. Det reklameres for klær, og frister med info som at plaggene finnes i flere fasonger, størrelser og kan brukes med forskjellige plagg. Da lurer jeg på hvorfor hun viser frem klærne ved å sitte sammensunket forran speilet? Får da virkelig ikke inntrykk av fasong, størrelse eller hvordan den matcher type bukse. Jeg irritere meg litt over det for jeg syns den ene toppen er nydelig, men vil gjerne se den på henne skikkelig (jeg har samme utfordringer som henne mtp klær). Å se på toppen på hjemmesiden til butikken er ikke vits, for der illustreres den på modeller som er slanke osv. 

• Liker 12
Gjest tullerikke
Skrevet
Linebekk skrev (1 time siden):

tja, har hun noen gang kommet i gang med treningen? :)  

Nei.

Gjest Kattedama
Skrevet

Gratulererer med å merke reklame så ræva HD. Sykt at man bryter reglene gang på gang. 

14593253-6103-4364-ACD9-5ED3998E6783.jpeg

678CE6B0-9E38-4DFC-9E60-1E0D36A4A3DF.jpeg

Skrevet
8 minutter siden, Lill :) said:

Gratulererer med å merke reklame så ræva HD. Sykt at man bryter reglene gang på gang. 

14593253-6103-4364-ACD9-5ED3998E6783.jpeg

678CE6B0-9E38-4DFC-9E60-1E0D36A4A3DF.jpeg

Ja var strategisk plassert den logoen der gitt! 

• Liker 8
Gjest tullerikke
Skrevet

I dag: ikke så komfortabel i egen kropp

2 dager siden: komfortabel i egen kropp

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Sol, admin.

Skrevet
Lileep skrev (18 timer siden):

Sikkert en diger brannfakkel dette, men jeg lurer på baktanken med siste reklameinnlegg. Det reklameres for klær, og frister med info som at plaggene finnes i flere fasonger, størrelser og kan brukes med forskjellige plagg. Da lurer jeg på hvorfor hun viser frem klærne ved å sitte sammensunket forran speilet? Får da virkelig ikke inntrykk av fasong, størrelse eller hvordan den matcher type bukse. Jeg irritere meg litt over det for jeg syns den ene toppen er nydelig, men vil gjerne se den på henne skikkelig (jeg har samme utfordringer som henne mtp klær). Å se på toppen på hjemmesiden til butikken er ikke vits, for der illustreres den på modeller som er slanke osv. 

Tenkte faktisk det samme. Litt rart å ha 3 nesten like bilder i en merkelig positur stedet for å vise fram klærne, når det er et annonseinnlegg. 

Er heller ikke så fan av at BH-kanten vises på flere av  plaggene hun legger ut. Får inntrykk av at hun da har valgt feil størrelse, eller passform. 

• Liker 13
Skrevet
Cappuccino skrev (4 timer siden):

Tenkte faktisk det samme. Litt rart å ha 3 nesten like bilder i en merkelig positur stedet for å vise fram klærne, når det er et annonseinnlegg. 

Er heller ikke så fan av at BH-kanten vises på flere av  plaggene hun legger ut. Får inntrykk av at hun da har valgt feil størrelse, eller passform. 

Min tanke er nok at hun har bestilt klærne i en str el 2 mindre derav denne sittende poseringen . Hun har som mange av «oss» andre vansker å se str sin i speilet og hun har jo sagt at hu har gått opp i vekt/endret fasong . Dog har hun da gått opp mere enn hun trodde kansje …. Og brått fra komfortabel i egen kropp til ikke det 😅

• Liker 6
Skrevet

Igjen pågår det snikreklame dager i forveien.. tidligere postet hun på story om å prøve ut babycall med video.. idag kom reklameinnlegget! Fader at det ikke går an å gi bøter til henne pga dette! Er jo helt klart bevisst gjort, og hun gjør det hele tiden. 

• Liker 17
Gjest Kattedama
Skrevet
Lileep skrev (54 minutter siden):

Igjen pågår det snikreklame dager i forveien.. tidligere postet hun på story om å prøve ut babycall med video.. idag kom reklameinnlegget! Fader at det ikke går an å gi bøter til henne pga dette! Er jo helt klart bevisst gjort, og hun gjør det hele tiden. 

Du har rett. På Lørdag var det «prøve ut», i dag er det reklame for samarbeidspartner Mimmis.no. Skikkelig shady!

8590C482-92DB-4BD1-8914-8444E3F0032D.png

4386E29A-129D-4C41-AB5B-D2BC44E64CA1.jpeg

Skrevet

Det verste med snik-reklamene hennes er jo at hun tidligere har gått knallhardt ut mot andre "influensere" og kritisert de for feilmerking og regelbrudd ved reklame, og samtidig proklamert at hun selv etterstreber å gjøre alt riktig. 

Plutselig ikke så viktig...

• Liker 21
  • Nyttig 8
Gjest Finlay
Skrevet
Dråpe skrev (6 timer siden):

Det verste med snik-reklamene hennes er jo at hun tidligere har gått knallhardt ut mot andre "influensere" og kritisert de for feilmerking og regelbrudd ved reklame, og samtidig proklamert at hun selv etterstreber å gjøre alt riktig. 

Plutselig ikke så viktig...

Hun har vel bare "bommet" litt...

-Derfor er det ekstra viktig at man kommuniserer klart og tydelig hva som er reklame og hva som ikke er det. At man i det minste gjør et forsøk på å sette seg inn i reglene og merker riktig etter beste evne. Som dere vet er dette et tema som virkelig engasjerer meg. Det er ikke fordi jeg gjør alt riktig selv, jeg kan fremdeles bomme jeg også, men jeg synes det er viktig. For meg går det rett og slett på troverdigheten min ovenfor dere som følger meg.

https://www.helenedrage.no/2018/08/31/det-skjer-ting-i-bloggverden/

Skrevet
1 minutt siden, Finlay said:

Hun har vel bare "bommet" litt...

-Derfor er det ekstra viktig at man kommuniserer klart og tydelig hva som er reklame og hva som ikke er det. At man i det minste gjør et forsøk på å sette seg inn i reglene og merker riktig etter beste evne. Som dere vet er dette et tema som virkelig engasjerer meg. Det er ikke fordi jeg gjør alt riktig selv, jeg kan fremdeles bomme jeg også, men jeg synes det er viktig. For meg går det rett og slett på troverdigheten min ovenfor dere som følger meg.

https://www.helenedrage.no/2018/08/31/det-skjer-ting-i-bloggverden/

Den troverdigheten hennes eksisterer ikke lenger.. hun har rett og slett «bomma» for mye over lang tid! Og det er ingen tegn til at hun skal stoppe å «bomme» så mye

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor hun bruker graviditeten som en "unnskyldning". 

Hun sa at hun totalt i graviditeten gikk opp 9 kg, som igjen forsvant etter fødsel. 

Så har hun innrømmet hun i høst at hun gikk opp 9 kg ca. 

Det er ikke graviditeten helene, det er overspising, lite aktivitet og mye usunn mat som er grunnen. Slutt med den "fraskrivingen". 

Ser også på bilder fra i fjor sommer at hun såg mye tynnere ut. 

Lei av at hun hele tiden skal skylde på alt og andre  og ikke ta noe ansvar . 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Der var kommentaren ang snikreklame på reklameinnlegget sletta. Barnslig oppførsel! Kunne i det minste gitt et svar, og være voksen nok til å la kritikk stå.

• Liker 11
Gjest tullerikke
Skrevet

Magen hennes har alltid vært der, selv når hun var slankere. Den kommer ikke til å bli borte av slanking heller. Og hun får virkelig aldri bestemt seg for om hun ønsker flat mage eller ikke. 

Skrevet
1 minutt siden, tullerikke said:

Magen hennes har alltid vært der, selv når hun var slankere. Den kommer ikke til å bli borte av slanking heller. Og hun får virkelig aldri bestemt seg for om hun ønsker flat mage eller ikke. 

Det går fint an å redusere mage ganske så mye, men stram flat mage er nok ikke mulig pga huden. Men å få en tilnærmet flat mage er ikke umulig. Men det kreves vanvittig mye arbeid, og sannsynligvis har hun innsett at det er for stort krav akkurat nå. Og det er bra. For fokusere burde være på helt andre ting 👍

• Liker 6
Skrevet

Umerket reklame både for hudpleiemerke og treningstøy i story nå🙈 Hvor vanskelig kan det være, egentlig? Hun har merket noen av storyene med reklame for hudpleie, men ikke alle. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...