Finnwife Skrevet 25. mars 2022 #11841 Skrevet 25. mars 2022 Orker ikke at hun skal bruke treningssenteret til selfies med og delvis uten klær 😑 av alle senter i hele Østfold.. nytter ikke å klage over hvor svak man er, når den korte tiden man faktisk bruker på senteret brukes på SoMe... 10 2 1
Lileep Skrevet 25. mars 2022 #11842 Skrevet 25. mars 2022 1 minutt siden, Finnwife said: Orker ikke at hun skal bruke treningssenteret til selfies med og delvis uten klær 😑 av alle senter i hele Østfold.. nytter ikke å klage over hvor svak man er, når den korte tiden man faktisk bruker på senteret brukes på SoMe... viktig å få skvist inn litt reklame på morrakvisten 😂 4 1
Gjest tullerikke Skrevet 25. mars 2022 #11843 Skrevet 25. mars 2022 Stod hun opp kvart på 6 for å trene og er ikke ferdig før nå😳 Hvor treg er hun egentlig.
*blueberry* Skrevet 25. mars 2022 #11844 Skrevet 25. mars 2022 tullerikke skrev (57 minutter siden): Stod hun opp kvart på 6 for å trene og er ikke ferdig før nå😳 Hvor treg er hun egentlig. Kanskje nettet ikke var det beste. Da hender det story ikke dukker opp før noen timer senere. 🤷🏼♀️
Lileep Skrevet 25. mars 2022 #11845 Skrevet 25. mars 2022 1 hour ago, tullerikke said: Stod hun opp kvart på 6 for å trene og er ikke ferdig før nå😳 Hvor treg er hun egentlig. Sannsynligvis er ikke bildet postet i sanntid.. sier seg jo litt selv at hun ikke har vært å trent i 6 timer 🙈
*blueberry* Skrevet 25. mars 2022 #11846 Skrevet 25. mars 2022 Jeg kan skjønne at HD har satt seg altfor høye krav tidligere når hun nå ikke synes at 5 øvelser er bra nok. 5 øvelser på treningssenter kan jo fint ta 45-60 minutter og det er da absolutt en fin treningsøkt. Det er ikke nødvendig å drive i timesvis, spesielt ikke når man ikke har trent på lenge. 2-3 dager i uka er også et mer realistisk mål nå i starten, jeg håper hun klarer å synes det er bra nok og ikke faller av. 4
Gjest Finlay Skrevet 25. mars 2022 #11847 Skrevet 25. mars 2022 *blueberry* skrev (40 minutter siden): Jeg kan skjønne at HD har satt seg altfor høye krav tidligere når hun nå ikke synes at 5 øvelser er bra nok. 5 øvelser på treningssenter kan jo fint ta 45-60 minutter og det er da absolutt en fin treningsøkt. Det er ikke nødvendig å drive i timesvis, spesielt ikke når man ikke har trent på lenge. 2-3 dager i uka er også et mer realistisk mål nå i starten, jeg håper hun klarer å synes det er bra nok og ikke faller av. Kanskje lurt å ikke ta seg vann over hodet. Etter at de flyttet har de vel dessuten fine turforhold rett i nærheten? Tur med barn i meis skal ikke undervurderes, og er flott for både kropp, sinn og barn. Velger man kupert område, og gir gass, så er det også fin trening. Best av alt - man kan ta barnet med, og det er gratis😊
Lileep Skrevet 25. mars 2022 #11848 Skrevet 25. mars 2022 56 minutter siden, *blueberry* said: Jeg kan skjønne at HD har satt seg altfor høye krav tidligere når hun nå ikke synes at 5 øvelser er bra nok. 5 øvelser på treningssenter kan jo fint ta 45-60 minutter og det er da absolutt en fin treningsøkt. Det er ikke nødvendig å drive i timesvis, spesielt ikke når man ikke har trent på lenge. 2-3 dager i uka er også et mer realistisk mål nå i starten, jeg håper hun klarer å synes det er bra nok og ikke faller av. Når jeg trener med min PT, så kan det være kun 4 øvelser.. men fy søren for en økt det er selv med så få øvelser! Så å være misfornøyde med antall øvelser bør hun slutte med! Alt er bedre enn å droppe treningen. Og man må ikke gjennom 10 øvelser for at økta skal være god 2 1
Gjest tullerikke Skrevet 25. mars 2022 #11849 Skrevet 25. mars 2022 Lileep skrev (2 timer siden): Sannsynligvis er ikke bildet postet i sanntid.. sier seg jo litt selv at hun ikke har vært å trent i 6 timer 🙈 Hun skriver at hun må opp enda tidligere for å rekke å gjennomføre økta. De fleste klarer vel det på en time.
Finnwife Skrevet 25. mars 2022 #11850 Skrevet 25. mars 2022 3 minutter siden, tullerikke said: Hun skriver at hun må opp enda tidligere for å rekke å gjennomføre økta. De fleste klarer vel det på en time. Hun har jo valgt treningssenter som er lengt mulig unna nye bostedet også da 🙄 1
*blueberry* Skrevet 25. mars 2022 #11851 Skrevet 25. mars 2022 Lileep skrev (1 time siden): Når jeg trener med min PT, så kan det være kun 4 øvelser.. men fy søren for en økt det er selv med så få øvelser! Så å være misfornøyde med antall øvelser bør hun slutte med! Alt er bedre enn å droppe treningen. Og man må ikke gjennom 10 øvelser for at økta skal være god Akkurat dette jeg sikter til. Hun må jo ha helt urealistiske mål til vanlig, ikke rart man faller av da. 4
Gjest tullerikke Skrevet 25. mars 2022 #11852 Skrevet 25. mars 2022 Alt hun føler hun må påpeke som ingen vet noe om hvis hun ikke sier noe. Snakk om å lage problemer ut av absolutt ingenting.
mumrikk1 Skrevet 25. mars 2022 #11853 Skrevet 25. mars 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Alt hun føler hun må påpeke som ingen vet noe om hvis hun ikke sier noe. Snakk om å lage problemer ut av absolutt ingenting. Tenkte det samme😂 Og å fjerne hår på hufsa, tror hun andre har interesse av å vite det?😅 Og i tillegg forsvarer hun seg. La vær å si noe i det hele tatt.. 19 6
cerruti Skrevet 25. mars 2022 #11854 Skrevet 25. mars 2022 Og slitsom den stemme-imitering av hva kritikerne sier. 14 1
*blueberry* Skrevet 25. mars 2022 #11855 Skrevet 25. mars 2022 Man må ikke dele absolutt alt. Hva får følgerne ut av sånn informasjon? Og hvorfor forsikre seg på akkurat dette? Er det virkelig noen som blir krenket av at noen tar en brazilian wax? 🤷🏼♀️ Kunne til dels forstått delingen om det var reklame, men det var det jo ikke. 10 1
Gjest tullerikke Skrevet 25. mars 2022 #11856 Skrevet 25. mars 2022 mumrikk1 skrev (37 minutter siden): Tenkte det samme😂 Og å fjerne hår på hufsa, tror hun andre har interesse av å vite det?😅 Og i tillegg forsvarer hun seg. La vær å si noe i det hele tatt.. Helt tydelig at hun vil at folk skal vite at hun har ribba høne mellom beina.
Lileep Skrevet 25. mars 2022 #11857 Skrevet 25. mars 2022 Vel, det var jo etterlengtet å ha med hverdagslige ting.. da falt det vel helt naturlig for henne å dele til resten av Norge at hun har voksa, etterfulgt av video der hun lager mat 🙈 tydelig forskjell på hva som går under hverdagslige ting som samtidig er interessant å dele 9 1
Gjest Finlay Skrevet 26. mars 2022 #11858 Skrevet 26. mars 2022 Lileep skrev (På 24.3.2022 den 18.18): Applaus for å faktisk innrømme at hun ikke har hatt peiling på hva ting inneholder av det hun drikker.. men.. ja det er et men her, å skylde på at ting ikke har gått rett vei pga kaffen blir litt tynn. Alle oppegående mennesker vet at kaffe latte karamel osv er sukkerbomber. Og når hun drikker en sånn til dagen så kan hun ikke forvente å rase ned.. så det bør virkelig ikke være en overraskelse eller en ting å dytte skylden på 👍 Litt av utfordringen med keto og lchf er jo at man MÅ være 100% konsekvent. (Hvis vektnedgang er målet.) For straks man kombinerer karbohydrater (i dette tilfellet fiende nr 1 - sukker) med den svært fettrike kosten, så risikerer man ikke bare at at vekten står stille, men at man faktisk legger på seg.
Lileep Skrevet 26. mars 2022 #11859 Skrevet 26. mars 2022 47 minutter siden, Finlay said: Litt av utfordringen med keto og lchf er jo at man MÅ være 100% konsekvent. (Hvis vektnedgang er målet.) For straks man kombinerer karbohydrater (i dette tilfellet fiende nr 1 - sukker) med den svært fettrike kosten, så risikerer man ikke bare at at vekten står stille, men at man faktisk legger på seg. Ja, og da burde jo hun ihvertfall ikke spille overrasket. Hun sa jo at hun var klar over innholdet, men ikke mengden. Da blir det enda dummere å skylde på kaffen, når hun i teorien burde være veldig klar over det, uavhengig av mengden. Sukker er sukker, og hvis det ødelegger så mye så hjelper det jo ikke om det er 1G eller 23g. Er det jeg ikke skjønner, hun som har stålkontroll på kosthold/hvordan kosthold fungerer, gjør en sånn ting og spiller overrasket. 4
Laia Skrevet 26. mars 2022 #11860 Skrevet 26. mars 2022 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Ja, og da burde jo hun ihvertfall ikke spille overrasket. Hun sa jo at hun var klar over innholdet, men ikke mengden. Da blir det enda dummere å skylde på kaffen, når hun i teorien burde være veldig klar over det, uavhengig av mengden. Sukker er sukker, og hvis det ødelegger så mye så hjelper det jo ikke om det er 1G eller 23g. Er det jeg ikke skjønner, hun som har stålkontroll på kosthold/hvordan kosthold fungerer, gjør en sånn ting og spiller overrasket. Synes også det er merkelig at hun har tilføyet denne sukkerholdige kaffen i et ellers så utrolig strengt/rigid kostholdsopplegg, der til og med grønnsaker som vokser under jorden var fy-fy (de «farlige» og triggende» karbohydratene 🤔). Endret 26. mars 2022 av Laia 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå