Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
55 minutter siden, mumrikk1 said:

Ja det hadde hun. Det tar faktisk noen dager før den virker😅 Syntes det er rart hun velger å dra ut for å spise med venner nå som hun er syk også, det er faktisk smittsomt😰 Egoistisk..

Hun er ikke regnet som smittsom lenger pga antibiotika. Og hun er da langtfra egoistisk bare fordi hun velger å være sosial når formen tillater det. Skal man mure seg inne syns du, når man er oppegående, ikke smittsom og kun vondt i halsen?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Albbas
Skrevet
16 hours ago, *blueberry* said:

Vi skal ikke spekulere i HDs sykdom og intensjonene til hennes lege. 

12 hours ago, Dundun said:

Jeg tenker at det er viktig for henne å få frem at hun er akkurat syk nok til å ikke dra på det treningssenteret hun absolutt skulle på den dagen hun dessverre våknet syk, nå et det 10 dager med antibiotika så selv om kroppen mest sannsynlig hadde leget seg selv på 2/3 dager har hun nå en gyldig unnskyldning i 10 dager. Og da har vi vel bikket 14 dager med ketoregimet så da ryker hun vel på en smell det igjen og da blir hun i så dårlig humør av alt sukkeret hun må ha at hun ikke orker trene allikevel. Mulig hun henter seg inn etter påske engang... 

Dette er ikke rettet som kritikk mot @*blueberry*, for jeg er helt enig. Men her er det altså en haug av folk som plusser på et innlegg som også i høy grad er spekulasjon i noens helse og spiseforstyrrelse. Dette er spekulasjon i sykdom dette også!

Er enkelte av dere helt blinde mot deres egne uttalelser? Eller mener dere virkelig at det bare er greit å spekulere og snakke ned noen på den måten? 

Skrevet
Albbas skrev (59 minutter siden):

Dette er ikke rettet som kritikk mot @*blueberry*, for jeg er helt enig. Men her er det altså en haug av folk som plusser på et innlegg som også i høy grad er spekulasjon i noens helse og spiseforstyrrelse. Dette er spekulasjon i sykdom dette også!

Er enkelte av dere helt blinde mot deres egne uttalelser? Eller mener dere virkelig at det bare er greit å spekulere og snakke ned noen på den måten? 

Jeg vil bare si at jeg ikke har plusset på dette innlegget.

Jeg står for alle mine uttalelser, og i de tilfeller jeg har omtalt HDs spiseforstyrrelse har det vært i sammenheng med hennes promotering av keto kosthold og spons om FUS rettet mot sårbar målgruppe. Det er basert på ting hun selv har delt og valg å tjene penger på. 

• Liker 5
Skrevet

Har ikke HD samarbeid med Meah.design? Det kommer på ingen måte frem i det siste innlegget. 

• Liker 8
Gjest tullerikke
Skrevet
Sally-Go-Round skrev (9 minutter siden):

Har ikke HD samarbeid med Meah.design? Det kommer på ingen måte frem i det siste innlegget. 

Det kommer nok fram etter hvert. Hun «glemmer» det hver gang, men kommer visst plutselig på det igjen🙄 

Skrevet
6 minutter siden, tullerikke said:

Det kommer nok fram etter hvert. Hun «glemmer» det hver gang, men kommer visst plutselig på det igjen🙄 

Hvis jeg ikke er helt blind, så er innlegget om at det er oppretta samarbeid med disse fjernet? Mulig det dermed ikke er reklame og derfor ikke merket?

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet
Lileep skrev (11 minutter siden):

Hvis jeg ikke er helt blind, så er innlegget om at det er oppretta samarbeid med disse fjernet? Mulig det dermed ikke er reklame og derfor ikke merket?

Hun presenteres i hvert fall som deres nye ambassadør for en måned siden.

9B9CFE96-669A-4873-9AD6-FDB8764C6E47.jpeg

Skrevet
2 minutter siden, Finlay said:

Hun presenteres i hvert fall som deres nye ambassadør for en måned siden.

9B9CFE96-669A-4873-9AD6-FDB8764C6E47.jpeg

Ja jeg så det, men hun hadde da et innlegg selv også? Mye mulig det kun var på story eller noe. Men hvis hun fortsatt er det så burde det jo absolutt merkes, og ikke bare slenge på en merking når første følger evt kommenterer det

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet

Hver gang man kommer inn i tråden og pirker litt i HVA det er som diskuteres, kommer påstandene om at hun er en bedrift. 
Jeg sliter med å se at kritikken nå handler om kritikkverdige sider ved bedriften. Bedrifter går ikke til legen ei heller får bedrifter utskrevet antibiotika. Det er heller ikke slik at bedrifter har mer eller mindre motivasjon for trening. Nå er det bare slarv om HD, hvor man akker og ojer seg over henne, ikke de bedriftsmessige tingene men om henne som person. 
Det sammensuriumet av kritikk på person og bedrift gjør at det blir veldig lett å avfeie kritikken som personfokusert og slarvete. 
Hvis man virkelig tenker at kritikken skal tas på alvor så gjør man lurt i å vurdere hva som kritiseres. Da går det troll i ord på påstanden om at kritikken handler om at man misliker HD og at alt handler om å finne feil ved henne. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, CecilieX said:

Hver gang man kommer inn i tråden og pirker litt i HVA det er som diskuteres, kommer påstandene om at hun er en bedrift. 
Jeg sliter med å se at kritikken nå handler om kritikkverdige sider ved bedriften. Bedrifter går ikke til legen ei heller får bedrifter utskrevet antibiotika. Det er heller ikke slik at bedrifter har mer eller mindre motivasjon for trening. Nå er det bare slarv om HD, hvor man akker og ojer seg over henne, ikke de bedriftsmessige tingene men om henne som person. 
Det sammensuriumet av kritikk på person og bedrift gjør at det blir veldig lett å avfeie kritikken som personfokusert og slarvete. 
Hvis man virkelig tenker at kritikken skal tas på alvor så gjør man lurt i å vurdere hva som kritiseres. Da går det troll i ord på påstanden om at kritikken handler om at man misliker HD og at alt handler om å finne feil ved henne. 

Du har helt rett. Nå er det bikka over til å gå på person. Men flere prøver, inkl meg selv, å gi beskjed om sykdom/lege/medisin ikke skal være et tema. Nettopp fordi det går på henne som person og ikke bedrift. Videre ang å finne unnskyldninger for å ikke trene osv, så sier jeg meg skyldig i å svare på dette tidligere i tråden og dermed bidra til å gå mer på henne som person! Jeg tar det til meg og skal være flinkere til å tenke gjennom hva jeg faktisk kommenterer :) 

Endret av Lileep
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest tullerikke
Skrevet
CecilieX skrev (15 minutter siden):

Jeg kritiserer det hun legger ut. Og manglende troverdighet. 

Gjest CecilieX
Skrevet
Lileep skrev (45 minutter siden):

Du har helt rett. Nå er det bikka over til å gå på person. Men flere prøver, inkl meg selv, å gi beskjed om sykdom/lege/medisin ikke skal være et tema. Nettopp fordi det går på henne som person og ikke bedrift. Videre ang å finne unnskyldninger for å ikke trene osv, så sier jeg meg skyldig i å svare på dette tidligere i tråden og dermed bidra til å gå mer på henne som person! Jeg tar det til meg og skal være flinkere til å tenke gjennom hva jeg faktisk kommenterer :) 

Topp!

Skrevet
tullerikke skrev (6 timer siden):

Hvis det ikke skulle mer til enn en penicillin før hun ble bedre, så hadde hun nok klart seg uten. Hatt halsbetennelse flere ganger uten at det har vært snakk om å få penicillin mot det. Alt for å slippe trening og riktig kosthold.

Kostholdet kan vel gå bra? Når målet er flat mage og synlige kragebein osv, så er trening uansett gram og kosthold kg. Hun ville ikke ha appelsinjuice, så det tyder jo på keto. Jeg tviler på at hun hadde gått ut osv om hun slet med kostholdet og. 

Skrevet
Albbas skrev (4 timer siden):

👏 lurer virkelig på det samme

• Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet
tullerikke skrev (7 timer siden):

Hvis det ikke skulle mer til enn en penicillin før hun ble bedre, så hadde hun nok klart seg uten. Hatt halsbetennelse flere ganger uten at det har vært snakk om å få penicillin mot det. Alt for å slippe trening og riktig kosthold.

tullerikke skrev (6 timer siden):

Antibiotika hindrer smitte. 

tullerikke skrev (5 timer siden):

Hva er det med fingrene hennes? Leddgikt?

tullerikke skrev (2 timer siden):

Jeg kritiserer det hun legger ut. Og manglende troverdighet. 

Troverdighet i forhold til hva? La ved innlegg fra deg så kan du jo vurdere selv. Må gjerne pirke i livet til en ukjent person, men ikke fremstill det som noe annet enn det er. 

Gjest tullerikke
Skrevet
CecilieX skrev (8 minutter siden):

Troverdighet i forhold til hva? La ved innlegg fra deg så kan du jo vurdere selv. Må gjerne pirke i livet til en ukjent person, men ikke fremstill det som noe annet enn det er. 

«Antibiotika hindrer smitte» var et svar til en annen som mente det var så fælt at hun skulle være sosial i dag pga smitte. Antibiotika hindrer smitte, så hva er problemet ditt her egentlig? 

Gjest CecilieX
Skrevet
tullerikke skrev (9 minutter siden):

«Antibiotika hindrer smitte» var et svar til en annen som mente det var så fælt at hun skulle være sosial i dag pga smitte. Antibiotika hindrer smitte, så hva er problemet ditt her egentlig? 

Problemet mitt er at det forsøpler debatten når det som omtales blir for personfokusert ref innlegget du svarte på. 

Gjest tullerikke
Skrevet
CecilieX skrev (Akkurat nå):

Problemet mitt er at det forsøpler debatten når det som omtales blir for personfokusert ref innlegget du svarte på. 

«Antibiotika hindrer smitte» forsøpler debatten faktisk😂 Ja ja. 

Gjest CecilieX
Skrevet
tullerikke skrev (9 minutter siden):

«Antibiotika hindrer smitte» forsøpler debatten faktisk😂 Ja ja. 

Du kan jo ta en titt på resten. Leddgikt-spekulasjonen feks. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...