*blueberry* Skrevet 10. januar 2022 #10441 Del Skrevet 10. januar 2022 Birdo skrev (39 minutter siden): Dette har hun opplyst om veldig mange ganger.. Dessuten er det faktisk litt opp til følgerne å sjekke opp litt selv også, vi er vel kommet såpass langt at vi skjønner at influensere ikke kan stoles på?😅 Hvis du ser i kommentarfeltet hennes på flere innlegg er det tydelig at de fleste ikke har kommet såpass langt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 10. januar 2022 #10442 Del Skrevet 10. januar 2022 Et det en ting hun ikke kan så er det å lage reels 🙈🙈🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 10. januar 2022 #10443 Del Skrevet 10. januar 2022 (endret) Hun har delt lite mat og oppskrifter de siste dagene. Har hun falt av ketoregimet siden "livet skjer" ? Endret 10. januar 2022 av Hvasierdu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 10. januar 2022 #10444 Del Skrevet 10. januar 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Hvis du ser i kommentarfeltet hennes på flere innlegg er det tydelig at de fleste ikke har kommet såpass langt. Mener å huske at fikk et spørsmål om Keto og hva det gjør med melken. Svaret var vel at det visste hun ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 10. januar 2022 #10445 Del Skrevet 10. januar 2022 Hvasierdu skrev (13 minutter siden): Hun delt lite mat og oppskrifter de siste dagene. Har hun falt av ketoregimet siden "livet skjer" ? Hun delte senest i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 10. januar 2022 #10446 Del Skrevet 10. januar 2022 Spekeskinke og aioli i går og osteruller med skinke og kremost i dag. I kjent stil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 10. januar 2022 #10447 Del Skrevet 10. januar 2022 Umerket reklame i post med bleiekake. Får se hvor lang tid det går før hun leser her nå da til det blir merket.. den er nemlig merket i story fordi «noen» har spurt om jakken som tilfeldigvis var sponset… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 10. januar 2022 #10448 Del Skrevet 10. januar 2022 lillehammeren skrev (9 timer siden): Jeg blir så pinlig berørt på Helenes vegne over det ekstreme behovet hun har for å konstant vise pupper på insta. Vi vet at du ammer, Helene. Vi vet at du har pupper- vi har det alle sammen. Du trenger ikke legge dine ut på nett hver eneste dag, det er ingen som syns det er interessant. Lill skrev (8 timer siden): Det anbefales ikke å amme når man er på Keto. Så enten er HD på delvis keto uten å opplyse om det, eller ikke Keto. Eller så bryr man seg ikke om anbefalingene. Siden dette er en mammakonto med følgere som sikkert ammer, bør det ikke opplyses om at det frarådes å amme på Keto? Mener hun skrev at hun ikke anbefalte å fullamme på keto.. Noe med at melk Jan forsvinne. Ser ut til at hun bare «glemmer» at keto også påvirker hva som er i melken. Amming påvirker forbrenningen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 11. januar 2022 #10449 Del Skrevet 11. januar 2022 Hebi skrev (11 timer siden): Et det en ting hun ikke kan så er det å lage reels 🙈🙈🙈 Synes den siste er skrekkelig. Hun virker nærmest rasende der hun sitter med barnet. Selv om hun skriver at livet er bra, og hun har slått seg til ro. Sinte øyne og hardt smil. Hun har nemlig barn hun. Vet ikke helt hva hun vil fram til, annet enn enda en gang formidle hvor krevende hun synes det er å ha barn. Og det har vi fått med oss nå. Skulle ønske hun lot disse aggressive rantene med barnet være, det er så trist å se. Mulig det skal være ironisk,morsomt? Men det er ikke det hun formidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 11. januar 2022 #10450 Del Skrevet 11. januar 2022 Finlay skrev (1 time siden): Synes den siste er skrekkelig. Hun virker nærmest rasende der hun sitter med barnet. Selv om hun skriver at livet er bra, og hun har slått seg til ro. Sinte øyne og hardt smil. Hun har nemlig barn hun. Vet ikke helt hva hun vil fram til, annet enn enda en gang formidle hvor krevende hun synes det er å ha barn. Og det har vi fått med oss nå. Skulle ønske hun lot disse aggressive rantene med barnet være, det er så trist å se. Mulig det skal være ironisk,morsomt? Men det er ikke det hun formidler. Enig. Og spedbarnsfasen er jo ikke nødvendigvis den mest krevende heller.... Krevende absolutt, men det kan strengt tatt ikke måle seg med skolebarn som krever oppfølging på et helt annet nivå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 11. januar 2022 #10451 Del Skrevet 11. januar 2022 *teller ned til første innlegg om at Helene sikkert ikke ville fått COVID-19 om hun ikke spiste keto* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2022 #10452 Del Skrevet 11. januar 2022 7 minutter siden, Bobleplasten said: *teller ned til første innlegg om at Helene sikkert ikke ville fått COVID-19 om hun ikke spiste keto* Hun ville ikke fått korona hvis hun spiste karbohydrater… Neida 😛 kosthold har fint lite med smitte å gjøre så får satse på folk lar den ligge 👍 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 11. januar 2022 #10453 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) Lileep skrev (43 minutter siden): Hun ville ikke fått korona hvis hun spiste karbohydrater… Neida 😛 kosthold har fint lite med smitte å gjøre så får satse på folk lar den ligge 👍 Eller ikke svarer på avsporinger og tøyse innlegg. Rapporteringsknappen er gull. Må si at HD er effektivt, viser frem positive testet dandert fint opp ved siden av Keto maten sin (fra hennes hefte) uten at det merkes som reklame. Endret 11. januar 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobleplasten Skrevet 11. januar 2022 #10454 Del Skrevet 11. januar 2022 Lileep skrev (41 minutter siden): Hun ville ikke fått korona hvis hun spiste karbohydrater… Neida 😛 kosthold har fint lite med smitte å gjøre så får satse på folk lar den ligge 👍 Kommentaren min var bare egentlig en litt sleivete follow-up av at hun ble anklaget for å ha falt av lasset ETTER at hun hadde postet i storyen sin at hun var syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. januar 2022 #10455 Del Skrevet 11. januar 2022 Kjedelig med covid-19 på starten av det nye året. God bedring HD. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2022 #10456 Del Skrevet 11. januar 2022 (endret) 1 hour ago, Bobleplasten said: Kommentaren min var bare egentlig en litt sleivete follow-up av at hun ble anklaget for å ha falt av lasset ETTER at hun hadde postet i storyen sin at hun var syk. Jeg prøvde bare å være litt morsom. Men ser at det kanskje slo litt feil ut og egentlig var unødvendig. Beklager ☺️ Endret 11. januar 2022 av Lileep 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 11. januar 2022 #10457 Del Skrevet 11. januar 2022 Hun har garantert falt av keto kjøret. Det er det samme hver gang, etter en ukes tid skjer det hva som helst som da blir en unnskylding for å spise godteri igjen. Men hun kommer til å fortsette å dele ketobilder i noen uker til, før hun en dag innrømmer at alt er dritt og hun pga omstendighetene binger sukker igjen fordi hun er avhengig og sidestiller seg med en narkoman med stoffer. Syntes det er trist når hun ligger på sofaen og tar bilde av seg selv og skriver at hun har dårlig samvittighet for at Mats på gjøre alt. Han gjør jo alltid alt, tilogmed med skulder ut av ledd må han gjøre alt fordi hun nå da er syk. Mats må være verdens mest tålmodige mann! Og jeg håper HD innser snart at ekstremdiett ikke er veien å gå!! Hun skulle fulgt med på kurset på sykehuset da hun slankeopererte seg!! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2022 #10458 Del Skrevet 11. januar 2022 3 minutter siden, monstergospel said: Hun har garantert falt av keto kjøret. Det er det samme hver gang, etter en ukes tid skjer det hva som helst som da blir en unnskylding for å spise godteri igjen. Men hun kommer til å fortsette å dele ketobilder i noen uker til, før hun en dag innrømmer at alt er dritt og hun pga omstendighetene binger sukker igjen fordi hun er avhengig og sidestiller seg med en narkoman med stoffer. Syntes det er trist når hun ligger på sofaen og tar bilde av seg selv og skriver at hun har dårlig samvittighet for at Mats på gjøre alt. Han gjør jo alltid alt, tilogmed med skulder ut av ledd må han gjøre alt fordi hun nå da er syk. Mats må være verdens mest tålmodige mann! Og jeg håper HD innser snart at ekstremdiett ikke er veien å gå!! Hun skulle fulgt med på kurset på sykehuset da hun slankeopererte seg!! Jeg er kanskje rar, men det hadde søren meg aldri falt meg inn å få mannen til å gjøre alt i huset osv bare fordi jeg var sjuk. Jeg har har alltid deltatt med noe, uansett hvor dårlig jeg har vært. Mest pga samvittigheten min, at jeg ikke vil la mannen stå for alt! Og som du også nevner, han gjør jo omtrent alt hele tiden, selv når hun er frisk som en fisk! Ang kostholdet så tror jeg du treffer på alle punktet. Hun har stoppet helt opp med all promoteringen av FUs og ketomat, gått over til noe helt annet å promotere. Håper selvsagt jeg tar feil! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 11. januar 2022 #10459 Del Skrevet 11. januar 2022 Mannen har skadet skulderen men siden Helene er litt snufs så må han gjøre alt. Som vanlig🙈 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. januar 2022 #10460 Del Skrevet 11. januar 2022 Lileep skrev (Akkurat nå): Jeg er kanskje rar, men det hadde søren meg aldri falt meg inn å få mannen til å gjøre alt i huset osv bare fordi jeg var sjuk. Jeg har har alltid deltatt med noe, uansett hvor dårlig jeg har vært. Mest pga samvittigheten min, at jeg ikke vil la mannen stå for alt! Og som du også nevner, han gjør jo omtrent alt hele tiden, selv når hun er frisk som en fisk! Ang kostholdet så tror jeg du treffer på alle punktet. Hun har stoppet helt opp med all promoteringen av FUs og ketomat, gått over til noe helt annet å promotere. Håper selvsagt jeg tar feil! Jeg tror nok hun klarer å holde seg til FUS en god periode til. Hun meldte seg jo inn i klubben for ikke lenge siden. Jeg tror at etter hvert dabber det nok av og jeg håper hun da har skaffet seg verktøy nok til å ikke gå på en psykisk smell. Dårlig samvittighet og mat burde ikke være assosiert med hverandre og det er nok her hun har mye å jobbe med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå