Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Disser hun virkelig de som sier overvekt ikke er bra for helsa? 

For hennes grunn for å ta slankeoperasjon var jo ikke for å bli tynn men for å få bedre helse? 

Altså, tror hun må få orden på historiene sine og hva hun forteller andre og hva hun har sagt på insta før. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte høre gjennom snappen, og det var utvilsomt et stort fokus på slanking og vekt.

Ellers går hele snappen i samme tralten som på Instagram-

"Folk sier, alle mener, jeg fikk høre, blablabla, men drit i hva alle andre sier".

Selv tok hun ikke slankeoperasjon for å bli slank, men av helsemessige årsaker. Samtidig var det vanskelig å være gravid og se magen vokse, når hun alltid har ønsket seg flat mage. Kombinert med tidligere begeistring over synlig kragebein, blir det et litt tvetydig budskap i kroppspositivisme-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cappuccino skrev (4 minutter siden):

Hvor gjør hun det? 

Hvis det er gjestesnap hos Flere Fasonger det er snakk om, så gjør hun ikke det. Hun sier derimot at hun er lei av at folk forteller henne at overvekt er skadelig for helsa. Og det er jo forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (12 minutter siden):

Hvis det er gjestesnap hos Flere Fasonger det er snakk om, så gjør hun ikke det. Hun sier derimot at hun er lei av at folk forteller henne at overvekt er skadelig for helsa. Og det er jo forståelig.

Var det jeg også tenkte. Hun sier jo at det er et faktum at det er helseskadelig å være overvektig. Men det betyr jo ikke at man ønsker kommentarer fra Gud og enhver mann om at man er overvektig. De som er overvektig er nok klar over faren ved det, de er klar over at de er det. Jeg er enig i at det ikke hjelper å fatshame noen. Det hadde vært fint hvis man kunne føle at man er like mye verd som andre uansett vekt. Det betyr ikke at man forherliger overvekt, eller ikke skjønner at det ikke er bra for helsa å være overvektig. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Cappuccino skrev (3 timer siden):

Var det jeg også tenkte. Hun sier jo at det er et faktum at det er helseskadelig å være overvektig. Men det betyr jo ikke at man ønsker kommentarer fra Gud og enhver mann om at man er overvektig. De som er overvektig er nok klar over faren ved det, de er klar over at de er det. Jeg er enig i at det ikke hjelper å fatshame noen. Det hadde vært fint hvis man kunne føle at man er like mye verd som andre uansett vekt. Det betyr ikke at man forherliger overvekt, eller ikke skjønner at det ikke er bra for helsa å være overvektig. 

Jeg er enig med deg. Det er mye stigma og fordommer mot overvektige, å få kommentarer på kropp og vekt er helt unødvendig hvis man er i den situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den snappen i dag på «Flere fasonger» … Snakk om å snakke på inn og ut pust 😳 Måtte ta pause jeg i snappene hennes 🙈 Men hører noe der hun har endret mening om kropp& helse , være overvektig & sunn gjennom tiden 

Endret av Fredrikstad71mod
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smatt, smatt. Det et helt normalt at en baby bare vil ligge på mammaen sin HD. Trenger ikke å filme det hver eneste gang. Smatt, smatt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luckie skrev (13 minutter siden):

Smatt, smatt. Det et helt normalt at en baby bare vil ligge på mammaen sin HD. Trenger ikke å filme det hver eneste gang. Smatt, smatt. 

Hadde vært litt «klasse» og kneppe igjen i de 2 øverste knappene på den hvite og sorte toppen hu hele tiden bruker 😅 At hu har brøst  ser vi jo da å 😳

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (4 timer siden):

Hadde vært litt «klasse» og kneppe igjen i de 2 øverste knappene på den hvite og sorte toppen hu hele tiden bruker 😅 At hu har brøst  ser vi jo da å 😳

Jeg nevnte for henne for noen mnd.siden at det vel ikke var nødvendig å vise seg frem sånn. Ble blokka😁

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (8 timer siden):

Lite klasse å spore der. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (9 timer siden):

Jeg nevnte for henne for noen mnd.siden at det vel ikke var nødvendig å vise seg frem sånn. Ble blokka😁

Ja det var det med å ta imot andres meninger som den du skrev som igrunn ikke er stygg . Da mener hun det er kritikk og hets så blir en blokka 😳 Er liksom ikke noe rom for andres meninger om de ikke er ros/sympati/positiveting for henne 🤭

Endret av Fredrikstad71mod
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrikstad71mod skrev (4 timer siden):

Ja det var det med å ta imot andres meninger som den du skrev som igrunn ikke er stygg . Da mener hun det er kritikk og hets så blir en blokka 😳 Er liksom ikke noe rom for andres meninger om de ikke er ros/sympati/positiveting for henne 🤭

Men hvorfor skal hun i det hele tatt ta i mot slike kommentarer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad71mod skrev (18 timer siden):

Og hvorfor skal folk bry seg? Redd for pupper? Er bare for latterlig å bry seg om slike ting🤦‍♀️🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (8 timer siden):

Men hvorfor skal hun i det hele tatt ta i mot slike kommentarer? 

Nei, si det. :vetikke:

VILL gjetting dette, men kan det muligens ha noe med å gjøre at EKSPONERER "jentene sine" (ja, jeg dessverre at det er det hun kaller de, :nocomment: ) OFFENTLIG? -HVER dag, over snart ett tiår på stort sett alle sosiale medieplattformer hvis går å oppdrive?

Ta meg selv som ekempel; JEG har aldri opplevd kommentarer på min diett, brystene mine, gravidmagen, ammingen, mitt barns miljøfientlige leker og latterlig mange uetiske klesplagg, mine hunders morsjonsvaner (og forsikringer) og BMI, min egen BMI, min klesstil, og ei heller på min til tider usedvanlige egosentriske fremtoning, negative innstilling, og veldig slitsomme klaging. INGEN plager meg dette! Tenke seg til. 

Endret av Perle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (2 timer siden):

Nei, si det. :vetikke:

VILL gjetting dette, men kan det muligens ha noe med å gjøre at EKSPONERER "jentene sine" (ja, jeg dessverre at det er det hun kaller de, :nocomment: ) OFFENTLIG? -HVER dag, over snart ett tiår på stort sett alle sosiale medieplattformer hvis går å oppdrive?

Ta meg selv som ekempel; JEG har aldri opplevd kommentarer på min diett, brystene mine, gravidmagen, ammingen, mitt barns miljøfientlige leker og latterlig mange uetiske klesplagg, mine hunders morsjonsvaner (og forsikringer) og BMI, min egen BMI, min klesstil, og ei heller på min til tider usedvanlige egosentriske fremtoning, negative innstilling, og veldig slitsomme klaging. INGEN plager meg dette! Tenke seg til. 

Slutt med den moraliseringen da. Vilt fremmede mennesker ber om å kneppe igjen skjorten. Da er det på tide å blokkere og kanskje be dem reise hjem til 1952. 
For en gjeng med pripne folk det er her inne til tider. Det er nesten ikke grenser for hva som kan sjokkere og få øyne til å blø.

Du skriver blant annet at ingen kritiserer deg for negativ innstilling og veldig slitsom klaging…. Her får du din første. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Infinity skrev (3 timer siden):

Slutt med den moraliseringen da. Vilt fremmede mennesker ber om å kneppe igjen skjorten. Da er det på tide å blokkere og kanskje be dem reise hjem til 1952. 
For en gjeng med pripne folk det er her inne til tider. Det er nesten ikke grenser for hva som kan sjokkere og få øyne til å blø.

Du skriver blant annet at ingen kritiserer deg for negativ innstilling og veldig slitsom klaging…. Her får du din første. 

Ja! Det er faktisk utrolig lite som skal til for å provosere folk her inne. Ingen som har rett til å be henne kneppe igjen. Alle kvinner har pupper, så fatter ikke at folk fortsatt blir provosert av det i 2021🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, BK89 said:

Og hvorfor skal folk bry seg? Redd for pupper? Er bare for latterlig å bry seg om slike ting🤦‍♀️🤦‍♀️

HD sier at hun vet det blir mye pupp i bilde om dagen, at hun glemmer seg! Hun har fått mye tilbakemeldinger på det og velger å ta dette opp på SoMe. Da er hun klar over det, men gjør absolutt ingen ting med det. Er vel det som irriterer folk. Hun hører ikke på følgerene sine..

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (43 minutter siden):

HD sier at hun vet det blir mye pupp i bilde om dagen, at hun glemmer seg! Hun har fått mye tilbakemeldinger på det og velger å ta dette opp på SoMe. Da er hun klar over det, men gjør absolutt ingen ting med det. Er vel det som irriterer folk. Hun hører ikke på følgerene sine..

Men hvorfor skal hun høre på dem? Hun har pupper, som alle kvinner har. Så hvorfor i alle dager bry seg?! Og hun ammer og har puppene ute masse hver eneste dag for å mate ungen sin, så hvis hun glemmer seg så er det virkelig ikke farlig. Hun trenger ikke å høre på hva noen andre sier. Det er bare pupper og kløft. Slapp av🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Endret av BK89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Fredrikstad71mod said:

Igrunn ikke er stygg? Igrunnen var det faktisk en kjip kommentar. Den var ikke godt ment. Skjønner godt at sånne blir blokka. 

53 minutter siden, Lileep said:

Hvorfor skal hun gjøre noe med det da? De som ikke liker det kan jo slutte å følge? Jeg har aldri brydd meg eller lagt merke til det, er bare her det hauses sånn opp. "Å gidameg, litt puppehud, dette må vi si ifra om" 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...