Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Du svarer på et innlegg hvor jeg roser henne for å endelig være litt positiv etter masse unødvendig klaging. Leter du etter negativitet? Å klage på kulden nå er vel helt normalt, tror alle rundt meg har nevnt det den siste måneden 🙄

Nei det er syting og klaging, rett og slett. Om man ikke tåler litt høst etter en så lang og fin sommer, bør man prøve å jobbe litt med seg selv. Da mener jeg folk generelt, ikke bare henne. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Nei det er syting og klaging, rett og slett. Om man ikke tåler litt høst etter en så lang og fin sommer, bør man prøve å jobbe litt med seg selv. Da mener jeg folk generelt, ikke bare henne. 

Akkurat der holder jeg med Drage. Takler ikke høst eller vinter og skulle gjerne ha hatt sommer hele året, men må jo gjøre det beste ut av det. Om noen år, da velger jeg å flytte for en periode der palmene suses, vannet bruser og solen skinner :)

Det er ikke alle som elsker norsk klima samme hvor flott sommer vi har i de få ukene det er snakk om.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (9 timer siden):

Det blir for dumt å lete etter sånne småting å kritisere for. Ingen som ikke tåler høst bare fordi man synes det er kaldt 🤦🏻‍♀️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (57 minutter siden):

Det blir for dumt å lete etter sånne småting å kritisere for. Ingen som ikke tåler høst bare fordi man synes det er kaldt 🤦🏻‍♀️

Når man har klaget på varmen hele sommeren i tillegg, jo da tenker jeg at man har vanskelig for å bli fornøyd. Skulle ikke sagt noe om hun bare hadde klaget på enten det ene eller andre. Jeg leter ikke etter noe å kritisere, jeg bare synes det blir litt negativt å klage uansett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (2 timer siden):

Akkurat der holder jeg med Drage. Takler ikke høst eller vinter og skulle gjerne ha hatt sommer hele året, men må jo gjøre det beste ut av det. Om noen år, da velger jeg å flytte for en periode der palmene suses, vannet bruser og solen skinner :)

Det er ikke alle som elsker norsk klima samme hvor flott sommer vi har i de få ukene det er snakk om.

Men de som klager på kulden, de setter vell som regel pris varmen og sommeren, slik som du gjør🙂 Varmen var jo også feil (selv om hun er litt unnskyldt pga svangerskap og baby). 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan da ikke klage på kulda nå!? Det er jo 13 varmegrader. :laugh: Bare å glede seg til sytinga når det blir minusgader og holkeføre. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun finner noe negativt i alt hun der. Veldig fint med anmerom men de kunne jo hengt opp noe på veggene??? Å selvfølgelig bilde av amming. Må vise seg frem vettu. 😩 Bilde nr 1 hadde holdt. Ammerom på senteret . Helt supert.  Men må da fader meg syte der inne og. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at hun har så negativt fokus. Det hjelper jo ikke akkurat på fødselsdepresjon. Det henger sikkert sammen, men virker å være litt HD sin måte å være på (også før). Håper hun får hjelp til å skifte fokus. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hebi said:

Hun finner noe negativt i alt hun der. Veldig fint med anmerom men de kunne jo hengt opp noe på veggene??? Å selvfølgelig bilde av amming. Må vise seg frem vettu. 😩 Bilde nr 1 hadde holdt. Ammerom på senteret . Helt supert.  Men må da fader meg syte der inne og. 

Jeg fatter ikke hvorfor hun dytter på med disse ammebildene omtrent hver bidige dag. Ja, det er helt normalt å amme, men herregud så mange bilder hun poster av det! Så lite inspirerende for tiden, kun syt, lettkledde bilder og pupp.. hun har mista helt taket på å være en inspirerende blogger/influecer!  

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (2 timer siden):

Så lite inspirerende for tiden, kun syt, lettkledde bilder og pupp.. hun har mista helt taket på å være en inspirerende blogger/influecer!  

👏🏼👏🏼

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (På 27.9.2021 den 15.31):

dette med rom henger antakelig sammen med at det er et salig kaos av kommoder og rot. Ikke et prinsesserom. 

Du hadde rett. De fant ut de hadde behov å bruke barnerommet til andre ting, så de har heller hengt opp bilder og satt noen roser ved stellebenken. Var litt morsomt da at en følger har lært henne såpass godt å kjenne😂 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD har visst glemt ordet annonse i det siste innlegget. Hun viser frem og skriver om vognpose hun har fått. Rart hvordan det alltid er det ordet som uteblir. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (2 timer siden):

Ute på tur, men bruker ikke de fantastiske turklærne og turskoene. 

De rosa turklærne solgte hu på snap 🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det influenseres tidsregning vi er vitne til nå? HD sier at hun får hjelp i slutten av oktober, og at det er 8 uker etter at hun søkte hjelp hos legen. Var ikke hun hos lege om dette i slutten av september? I så fall er det 4-5 ukers ventetid. Og selv om det er lenge, er det bra hun i det hele tatt får hjelp. Alt for mange blir avvist.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HD sier at hun har fått ventetid på to måneder for å få hjelp, og i siste story at «folk som prøver å ta selvmord må vente 8 uker på hjelp.» Jeg håper ikke at hun snakker om seg selv og at hun er så syk ❤️. Jeg håper hun får hjelpen hun trenger snart, og det er sant at den psykiatriske helsetjenesten må få et løft her i landet. 

Edit: vil legge til at det er koselig med et innlegg ute i naturen uten eksponering av barn ☺️ Mer av det 🙌🏻

Endret av *blueberry*
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Hva f? Det er ikke din private dagbok HD! Når du snakker ned et tilbud kan du faktisk skremme noen vekk fra å prøve tilbudet. Tenk litt over den råde tråden på dine sosiale medier HD, den er gjennomsyret av negativitet. Greit nok at det er dine subjektive meninger men tenk for søren igjennom hva du deler! Eller er cash i kassa viktigere enn integritet og moral? At man ikke merker to påfølgende annonser på IG for å tuske til seg et eller annet viser at man trenger ikke å lure på hva som er styrende på denne kontoen. Forkastelig måte å tjene penger på. 

796A271F-ACBC-409D-B37C-F971F49354F7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...