Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, mumrikk1 said:

I teksten med bilstol virker det nesten som om hun har kjøpt setet selv, men det er vell ikke helt overbevisende😅 Valgte det pga gode priser...

Det står jo også paid partnership with mimmisno.. så er jo ikke tvil om at dette er spons/delvis spons. Tipper det er grunnen til at hun går mot sine tidligere uttalelser og kjøper/skaffer seg nytt 🤭

Hun sa jo i starten at de skulle fokusere på miljøet og skaffe mye brukt. Ble vel litt vanskelig å holde fast ved det når gratis produkter blir aktuelt! Er ikke lite spons hun har fått heller.. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lileep skrev (40 minutter siden):

Det står jo også paid partnership with mimmisno.. så er jo ikke tvil om at dette er spons/delvis spons. Tipper det er grunnen til at hun går mot sine tidligere uttalelser og kjøper/skaffer seg nytt 🤭

Hun sa jo i starten at de skulle fokusere på miljøet og skaffe mye brukt. Ble vel litt vanskelig å holde fast ved det når gratis produkter blir aktuelt! Er ikke lite spons hun har fått heller.. 

skikkelig dobbeltmoralsk😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun at hun skulle kjøpe ALT brukt? Om ikke - så er det vel ikke dobbeltmoralsk?🤷🏻‍♀️
 

Jeg hadde aldri kjøpt bilstol brukt, hvert fall ikke babysete. Så skjønner at de ombestemte seg på akkurat det. De har jo hele rommet fullt av klær og div møbler til barnet som er kjøpt brukt. Da blir det for dumt å klage de gangene hun kjøper noe nytt/inngår samarbeid. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Birdo said:

Sa hun at hun skulle kjøpe ALT brukt? Om ikke - så er det vel ikke dobbeltmoralsk?🤷🏻‍♀️
 

Jeg hadde aldri kjøpt bilstol brukt, hvert fall ikke babysete. Så skjønner at de ombestemte seg på akkurat det. De har jo hele rommet fullt av klær og div møbler til barnet som er kjøpt brukt. Da blir det for dumt å klage de gangene hun kjøper noe nytt/inngår samarbeid. 

Hun sa vel det meste.. og hvis hun har kjøpt en del brukt er jo det supert, men å ta imot så mye spons som hun gjør så sitter hun på enorme mengder klær og utstyr tilslutt! Og da blir det overflod og sannynligvis blir ting lite brukt som feks klær, fordi man har ørten andre plagg som må brukes før de er for små. Da kan man jo diskutere om det er bra for miljøet, som hun var/er så veldig opptatt?

Ang bilsetet så er jeg helt enig i at det bør kjøpes nytt. Det er ikke poenget. Poenget er at hun forsvarte kjøpet av brukt så innmari, at det ikke var dumt, farlig osv. For så bytte til nytt med en gang noen står å gir det til deg, og skjuler det bak at noen tipset om å ikke kjøpe brukt..

Endret av Lileep
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (12 timer siden):

Og igjen er Dragen kjøpt og betalt! 
 For 13 uker siden la hun ut oppdatering på om ting som var kjøpt på Finn/andre steder, deriblant bilstol! Hun fikk en kommentar på det å kjøpe setet brukt men kontret tilbake at setet kun var brukt en gang og kjøpt av noen hun kjenner! Idag dukka det jaggu opp en sponsa bilstol... Når hun skjønner «hvor mye hun kan tjene på det barnet» så vedder jeg en finger på at den ungen kommer til å eksponeres mye mer enn hun forespeiler nå 😶

Jeh reagerte på akkurat det samme. Dem som skulle ha fokus på å kjøpe alt brukt til babyen, og nå får hun altmulig sponset... det blir for dumt. Vi som følger henne skjønner jo da at aøøe disse sponsede innleggene ikke blir ekte/hennes personlige mening..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på story på insta at de har snakket sammen om dette med eksponering av barn på sosiale medier. Det gjorde meg glad at de tenker over det 😊 Viktig å være bevisst på når man har en slik jobb. Sikkert lett å falle for fristelsen til å bruke bilder av barna i promotering av ditt og datt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pantoten skrev (2 minutter siden):

Så på story på insta at de har snakket sammen om dette med eksponering av barn på sosiale medier. Det gjorde meg glad at de tenker over det 😊 Viktig å være bevisst på når man har en slik jobb. Sikkert lett å falle for fristelsen til å bruke bilder av barna i promotering av ditt og datt.

Når hun etterhvert får sponsorer som ønsker at hun skal feks bise babyen i ting som sponsorene har gitt henne, da blir hun lett å eksponere babyen.. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (2 minutter siden):

Så på story på insta at de har snakket sammen om dette med eksponering av barn på sosiale medier. Det gjorde meg glad at de tenker over det 😊 Viktig å være bevisst på når man har en slik jobb. Sikkert lett å falle for fristelsen til å bruke bilder av barna i promotering av ditt og datt.

Bare se på CBE og mannen..når sjekken blir stor nok går moralen til bunns...Money talks!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (3 timer siden):

Det ble poengtert at hun går tilbake på det hun sier først med en gang spons kommer inn i bildet! Ble ikke nevnt noe negativt her om at hun hadde kjøpt brukt. Det ble dog nevnt/tipset om på IG at brukt bilsete ikke alltid er det beste valget. Det er ikke ensbetydende med at det er galt! Det er det du som velger å tolke det som 😉

 

Hun fikk jo negativ kommentar pp brukt , skjønner ikke hvorfor dere gidder å følge jeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Sa hun at hun skulle kjøpe ALT brukt? Om ikke - så er det vel ikke dobbeltmoralsk?🤷🏻‍♀️
 

Jeg hadde aldri kjøpt bilstol brukt, hvert fall ikke babysete. Så skjønner at de ombestemte seg på akkurat det. De har jo hele rommet fullt av klær og div møbler til barnet som er kjøpt brukt. Da blir det for dumt å klage de gangene hun kjøper noe nytt/inngår samarbeid. 

Ikke sant

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (32 minutter siden):

Så på story på insta at de har snakket sammen om dette med eksponering av barn på sosiale medier. Det gjorde meg glad at de tenker over det 😊 Viktig å være bevisst på når man har en slik jobb. Sikkert lett å falle for fristelsen til å bruke bilder av barna i promotering av ditt og datt.

Jeg reagerte mest på at Mads hadde bestemt seg, men Helene var usikker. Er ikke dette noe man må bli enige om? Eller skal Mads skjerme og Helene dele?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (27 minutter siden):

Jeg reagerte mest på at Mads hadde bestemt seg, men Helene var usikker. Er ikke dette noe man må bli enige om? Eller skal Mads skjerme og Helene dele?

Jeg reagerte også på dette. Når man får barn, så bør man bli enige om alt til barnet. Også dette å eksponere barnet på nettet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prover91 skrev (1 minutt siden):

Jeg reagerte også på dette. Når man får barn, så bør man bli enige om alt til barnet. Også dette å eksponere barnet på nettet.

Selv om jeg syns Helene fortjener kritikken hun får er det vel spesielt å mene at foreldre skal bli enige om ALT til barnet? Jeg har aldri møtt et par som er enige om alt? 
 

Hvor hyklersk er det av meg å bruke rabattkoden hennes forresten? Er akkurat det setet vi skal kjøpe, og med rabattkode på tilbudspris ble det jo ganske billig... :sjenert: det er vel bedre med dobbeltmoral enn ingen moral, eller? :fnise:  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sugar&Spice skrev (9 minutter siden):

Selv om jeg syns Helene fortjener kritikken hun får er det vel spesielt å mene at foreldre skal bli enige om ALT til barnet? Jeg har aldri møtt et par som er enige om alt? 
 

Hvor hyklersk er det av meg å bruke rabattkoden hennes forresten? Er akkurat det setet vi skal kjøpe, og med rabattkode på tilbudspris ble det jo ganske billig... :sjenert: det er vel bedre med dobbeltmoral enn ingen moral, eller? :fnise:  

Jeg tenker ikke at man må være enige om alt. Men, når Helene har en bedriftskonto som når ut til så mange vil det være rart om de ikke er enige. Hvis min mann hadde eksponert vårt eventuelle barn for 25 000-30 000 mennesker og jeg ikke var enig ville jo det skapt enorme krangler tenker jeg. 

Trenger du det så bruk rabattkoden, tror Helene også trenger litt ekstra inntekt når baby kommer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (6 minutter siden):

Jeg tenker ikke at man må være enige om alt. Men, når Helene har en bedriftskonto som når ut til så mange vil det være rart om de ikke er enige. Hvis min mann hadde eksponert vårt eventuelle barn for 25 000-30 000 mennesker og jeg ikke var enig ville jo det skapt enorme krangler tenker jeg. 

Trenger du det så bruk rabattkoden, tror Helene også trenger litt ekstra inntekt når baby kommer. 

Nå er det jo ikke det samme å bli enige om ALT og å bli enige om DETTE... 

jeg hadde blitt like forbanna om samboeren min eksponerte barnet vårt for så mange, det jeg kommenterte var det at de må være enige om alt, som prover91 påstod. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (1 time siden):

Jeg reagerte mest på at Mads hadde bestemt seg, men Helene var usikker. Er ikke dette noe man må bli enige om? Eller skal Mads skjerme og Helene dele?

Hun var vel usikker på hennes første plan med å kanskje vise noen bilder fra hun er helt baby, eller om de ikke skulle vise noen som helst bilder..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (13 minutter siden):

Hun var vel usikker på hennes første plan med å kanskje vise noen bilder fra hun er helt baby, eller om de ikke skulle vise noen som helst bilder..

Jeg synes det er vanskelig å skjønne hva hun mente med storyene helt. Derfor jeg ikke forstår hvorfor hun deler dette før de selv har funnet det ut sammen. Det fremstår jo som de er uenige 🤷🏼‍♀️

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at hun begynner å tvile på at hun i k k e vil eksponere og begynner å forberede følgerne på det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Personlig synes jeg det er forfriskende med en influencer som faktisk tar til seg tilbakemeldinger. Hun fikk tilbakemeldinger på at det å kjøpe bilstol brukt ikke var så lurt. Og valgte å høre på det. Skjønner godt at man som førstegangs velger å gjøre det. 

Står i skarp kontrast til en del andre, ingen nevnt ingen glemt, som aldri tar til seg tilbakemeldinger. 

Innlegget er merket korrekt også, så å ta henne på dette virker litt som å lete med lupe etter feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (42 minutter siden):

Personlig synes jeg det er forfriskende med en influencer som faktisk tar til seg tilbakemeldinger.

Nå er ikke HD noen bedre på tilbakemeldinger enn andre influencere. Det er veldig enkelt å gjøre det når det er snakk om sponsede produkter. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...