Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ryuk skrev (1 time siden):

Jeg er vanligvis en av de som forsvarer Helene og hennes væremåte, men jeg må si at jeg er enig i at hun er blitt fryktelig negativ den siste tiden. Jeg vil jo tro at hun ikke har det så greit mtp at hun snakker med jordmor om kaos i hodet. Jeg skulle ønske hun ville legge bort sosiale medier og fokusere på seg, mannen og helsen sin for en periode slik at hun kanskje får en litt lettere start når baby kommer ut. Jeg heier virkelig på Helene, så jeg håper hun får den oppfølgingen hun trenger fremover slik at hun ikke møter helt veggen. 

Gjør hun ikke det nå så får hun nok en knekk når babyen kommer og søvn utgår..😒

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mumrikk1 skrev (8 timer siden):

Før har hun reklamert for disse bryna, kanskje hun håper på spons om det ikke er det nå? Da smisker hun hvertfall veldig åpenbart😅

Hvordan kan det være mulig å være så frekk mot følgerne sine forresten? Hun fikk kommentar på at hun går god for produkter hun ikke engang har prøvd, og svarer tilbake på den frekkeste måten at hun hadde da tross alt venner og familie som har prøvd de. Hva så Helene? Selvom du liker en kjole fra Ellos eller en kopp fra Twistshake er det vell ikke sikkert at naboen gjør det? For å kunne anbefale og gå god for ett produkt må man TESTE det selv! Det er så lite fortrolig...

Hekt enig med deg angående samarbeidet med twistshake.

Ser hun allerede reklamerer for name it også. Merkelig at hun kan gå god for de ettersom hun aldri har prøvd klærne på. Vi endte opp med å kjøpe klær stort sett fra Lindex (og gjør det fortsatt), da de hadde bedre passform og ikke strammer rundt magen sånn som mange av klærne fra nameit gjør, opplever mye fra name it som veldig stramt og ettersittende. Bodyene er trange i armene og buksene har så stram strikk rundt magen😫 

• Liker 12
Skrevet
Icedcoffee skrev (8 minutter siden):

Ser hun allerede reklamerer for name it også. Merkelig at hun kan gå god for de ettersom hun aldri har prøvd klærne på. Vi endte opp med å kjøpe klær stort sett fra Lindex (og gjør det fortsatt), da de hadde bedre passform og ikke strammer rundt magen sånn som mange av klærne fra nameit gjør, opplever mye fra name it som veldig stramt og ettersittende. Bodyene er trange i armene og buksene har så stram strikk rundt magen😫 

Hun reklamerer for Name it fordi moren hennes er butikksjef der, ikke så rart hun får ting da. 

• Liker 4
Skrevet

Og vi kjøpte lite nameit fordi barna brukte ull mer eller mindre utelukkende, og nameit sin har dårlig kvalitet.... fleecedressene hadde trykknapper som spratt opp hele tiden, så der endte opp med at vi kjøpte fra molo istedetfor.... hun har reklamert for feks plastdings å putte våtservietter i. Hva i all verden skal man med det? Det er forbruksvare som kommer innpakket, og hjemme bør man vaske med sånne tørre man bare fukter med vann...  sånne ting reagerer man på dersom man har/har hatt baby, mens de som ikke har fått enda ikke har erfart at det siste man gidder å bruke tid på er å stappe våtservietter ned i en annen innpakning for å matche et grellt  fleeceteppe 😆

• Liker 12
Skrevet
Enilorak93 skrev (1 time siden):

Hun reklamerer for Name it fordi moren hennes er butikksjef der, ikke så rart hun får ting da. 

Jaha? Er det virkelig lov å sponse datra på firmaet sin regning? 

• Liker 1
Skrevet
Hebi skrev (2 minutter siden):

Sett at mor eier butikken, så kan hun sponse hvem hun vil. Hvordan det er om hun bare drifter den for andre eller for kjeden, kommer an på hvor mye frihet hun har som butikksjef jf kontrakt. En kan dog spørre seg om en mamma velger å sponse datteren ut i fra at hun objektivt er den beste ambassadøren, eller på grunn av at hun er familie.

Det er uansett ikke lovstridig å sponse slektninger, men heldig i forhold til troverdighet er det absolutt ikke. For min del slår det negativt ut for begge bedrifter. 

• Liker 10
Skrevet
Icedcoffee skrev (3 timer siden):

Mens for oss var name it best 

• Liker 4
Skrevet
Hebi skrev (1 time siden):

Ja

Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Just my point. Man må ha testet det først før man kan si om man synes det er bra! Som med bodyer til babyen;  Noen liker båthals, noen liker knapping i halsen, noen liker omslagsbody. Mannen HATET omslagsbody, 5-6 små trykknapper pr body×2 babyer blir mye pirk. Vi gikk for båthals. Mens andre har rolige babyer som trenger å ligger litt mer stille, og da er omslagsbody det de foretrekker. Men så lenge man ikke har erfaring så har man null troverdighet på hva man trenger og som fungerer!

• Liker 10
Skrevet

Flott tatovering da, selv om det ikke var dit man så først😆

• Liker 5
Skrevet

..noen ganger kan man bare holde kjeft..sier hun idag...

Det gjelder oss alle..deg inkludert Helene Drage!!

• Liker 16
Skrevet
Orly skrev (37 minutter siden):

Men det visste du vel ikke før du hadde prøvd det på babyen? 
som en annen skrev lenger opp; barn er ulike, derfor må man finne hva som passer deg best😊

• Liker 5
Skrevet

Var så mye som familie og venner anbefalte når jeg skulle ha min første, så kom babyen og mye av det passet ikke oss i det hele tatt, og når det gjaldt flasker og tutekopper så var det mange slag som babyen ikke ville drikke av. Så alt sånne ting burde Helene vente med og se hva hennes baby foretrekker. Men det kommer med erfaring, noe Helene kommer til å merke å. 

• Liker 7
Skrevet
Caroline1986 skrev (1 time siden):

Flott tatovering da, selv om det ikke var dit man så først😆

Det der var altså så pinlig. Hun kunne like så godt stått der uten morgenkåpe i baris... Helene, gjør deg selv en tjeneste og ta en pause fra SoMe.

• Liker 17
Skrevet
lillehammeren skrev (45 minutter siden):

Det der var altså så pinlig. Hun kunne like så godt stått der uten morgenkåpe i baris... Helene, gjør deg selv en tjeneste og ta en pause fra SoMe.

hu viste jo ikke hele tatoveringen en gang 😂 men sånne bilder er ikke noe nytt, hu gikk vel lei av å bare vise baby magen 😅

• Liker 10
Skrevet
Finlay skrev (8 timer siden):

Hvis du tenker kun på sleeve, så er det muligens årsaken.

(Hvis man er bypass-operert er risikoen for tarmslyng betydelig økt, og man MÅ være oppmerksom på det. Det er viktig å understreke!  https://www.nrk.no/trondelag/leger-trodde-magesmerter-skyldtes-gallestein_-marte-og-sonnen-holdt-pa-a-do-1.15104414)

Er fortsatt ikke tarmslyngfare som gir ekstra oppfølging under svangerskapet🙄

Alle GBP-opererte har økt risiko for tarmslyng, har ingenting med graviditet å gjøre. 

Ingen blir tatt inn til ekstra kontroller for å se om den gravide har tarmslyng, det kan liksom ikke oppdages før det er et faktum. Og da har man SMERTER, for tarmslyng er utrolig vondt!

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, lillehammeren said:

Teksten under er også pinlig! Er hun virkelig så krenket? Eller fant hun ikke noe bedre å skrive under «gi meg opperksomhet» bildet?

jeg klarer ikke bestemme meg hva jeg tror 😅

• Liker 12
Skrevet
*Stjerne*støv* skrev (Akkurat nå):

Teksten under er også pinlig! Er hun virkelig så krenket? Eller fant hun ikke noe bedre å skrive under «gi meg opperksomhet» bildet?

jeg klarer ikke bestemme meg hva jeg tror 😅

Hon? Kränkt? Ja, alltid, typ. Antigen primär eller sekundär. 

• Liker 10
Skrevet
18 minutter siden, Hei2016 said:

Hon? Kränkt? Ja, alltid, typ. Antigen primär eller sekundär. 

Hun må være utrolig slitsom å være rundt hvis hun er 100% seriøs. Jeg håper for hennes del at hun tror slike samtaler holder henne relevant så hun spyr ut det ene og det andre 😅

Hvis hun er krenket nå, hvordan blir det etter baby er født? Hun kommer til å føle seg truffen av alt mamma politiet kommenterer..  

• Liker 10
Skrevet

Nå var det vel snakk om at den tatoveringa ville bli ødelagt OM hun skulle ta bukplastikk etter slankeoperasjon, da dei snitter fra puppene og helt ned om hun skulle hatt t-snitt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...