Cappuccino Skrevet 7. april 2021 #5981 Del Skrevet 7. april 2021 Sozzen skrev (21 minutter siden): Er det noe gale i å være usikker?? Hvem har sagt at det er galt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. april 2021 #5982 Del Skrevet 7. april 2021 2 hours ago, Prover91 said: Og på youtuben hennes prater hun om at hun er redd for å endre personlighet når hun blir mamma, da hun har flere veninnner som har gjort det da dem ble mødre... Tenk å si noe sånt. Disse veninnene blir nok sikkert ikke lengre hennes veninner etter å ha sett YouTuben hennes. Men jeg tenker også at man skal forandre seg når man har blitt mor, og for helene sin del, håper jeg det skjer. Jeg håper for hennes del at hun bruker feil ord. De fleste endrer ikke personlighet, men man endrer det som opptar hverdagen, tanker og snakk. Jeg ble mamma først av min gjeng, og merka jo at jeg følte meg på utsiden og sklei over til andre mammaer. For det blir jo til at praten går om noe helt annet enn før. Det går seg til, og er de gode venner så står de der fortsatt når den værste babysnakken er over.. og helst biter i seg babysnakk og er der som venninne uansett! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipset Skrevet 7. april 2021 #5983 Del Skrevet 7. april 2021 Hva er greia med kommodene? Hoarder-tendenser 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 7. april 2021 #5984 Del Skrevet 7. april 2021 slipset skrev (25 minutter siden): Hva er greia med kommodene? Hoarder-tendenser 🙈 Mannen selger de. Ser ikke noe galt i det overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 7. april 2021 #5985 Del Skrevet 7. april 2021 Jeg synes ikke mine venner eller jeg endret oss da vi ble mødre. Snakket ikke om barna da vi var med vennene uten barn, synes vi er de samme vi alltid har vært (men blitt eldre og mer modne enn vi var i femteklassen såklart) 😊 Noen vil nok ønske å fokusere mer på barna og være mer med andre med samme tanker, mens andre helst vil "slippe" fokuset på barn når man er med venninnene. Begge deler er like greit og like normalt tenker jeg. Blir vel sånn som man ønsker selv, så tror ikke Helene trenger å bekymre seg for det 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. april 2021 #5986 Del Skrevet 7. april 2021 20 minutter siden, Lin11 said: Mannen selger de. Ser ikke noe galt i det overhodet. Ja jeg forstår ikke hvorfor hun er så negativ til det? Det er jo en fin hobby han har fått seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. april 2021 #5987 Del Skrevet 7. april 2021 *Stjerne*støv* skrev (4 minutter siden): Ja jeg forstår ikke hvorfor hun er så negativ til det? Det er jo en fin hobby han har fått seg Har hun sagt at hun er negativ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. april 2021 #5988 Del Skrevet 7. april 2021 Just now, Birdo said: Har hun sagt at hun er negativ? Hun fremstår nå veldig negativ hver gang hun viser kommoder .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 7. april 2021 #5989 Del Skrevet 7. april 2021 *Stjerne*støv* skrev (40 minutter siden): Hun fremstår nå veldig negativ hver gang hun viser kommoder .. Forstår litt at hun er negativ til det nå. Alle kommodene står vel lagret på det fremtidige barnerommet og det må være litt stressende 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. april 2021 #5990 Del Skrevet 7. april 2021 *Stjerne*støv* skrev (2 timer siden): Hun fremstår nå veldig negativ hver gang hun viser kommoder .. Men man kan jo ikke komme inn her å klage over noe man bare antar at hun gjør/mener? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. april 2021 #5991 Del Skrevet 7. april 2021 4 minutter siden, Birdo said: Men man kan jo ikke komme inn her å klage over noe man bare antar at hun gjør/mener? Jeg antar ikke, det er inntrykket jeg får gjennom måten hun formilder 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. april 2021 #5992 Del Skrevet 7. april 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og latterliggjøring. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. april 2021 #5993 Del Skrevet 7. april 2021 Fantastisk reklame for twentyfour. "Buksa er kjempefin, passer til og med gravidmagen hjerteHjerte" før neste innlegg på story sier at INGEN bukser er behagelige og hun ikke får på seg noen bukser.... 🤪 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 7. april 2021 #5994 Del Skrevet 7. april 2021 *Stjerne*støv* skrev (3 timer siden): Hun fremstår nå veldig negativ hver gang hun viser kommoder .. Fremstår hun ikke negativ når det kommer til alt bortsett fra reklamer hvor hun kan tjene penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 7. april 2021 #5995 Del Skrevet 7. april 2021 33 minutter siden, Supero said: Fremstår hun ikke negativ når det kommer til alt bortsett fra reklamer hvor hun kan tjene penger? Du sier noe der.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 7. april 2021 #5996 Del Skrevet 7. april 2021 Summeer skrev (1 time siden): Fantastisk reklame for twentyfour. "Buksa er kjempefin, passer til og med gravidmagen hjerteHjerte" før neste innlegg på story sier at INGEN bukser er behagelige og hun ikke får på seg noen bukser.... 🤪 Hva! Antyder du at influencere ikke er troverdige og objektive, men mer eller mindre villige til å sage av seg en arm så lenge de kan tjene penger på det? 😉 Jeg har alvorlige problemer med å ta noe som helst som kommer fra influencere for god fisk. Alt de får sponset eller betalt for å reklamere for er «verdens beste», helt til neste samarbeidspartner blar opp - da er det deres produkt som er «verdens beste». Ofte har de lite kunnskapsbasert grunnlag for å kunne mene noe om det de anbefaler, og jeg har inntrykk av at de heller ikke tester mye av de de anbefaler over tid, noe som er vesentlig både for hudpleie, trenings-/friluftsklær, -utstyr og -sko. Jeg håper at de fleste etterhvert gjennomskuer «venninnerollen» influencerne inntar, og skjønner at de er like lite troverdige som produsentens egen reklame for produktet/tjenesten sin. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. april 2021 #5997 Del Skrevet 7. april 2021 35 minutter siden, Tripptrapp1 said: Hva! Antyder du at influencere ikke er troverdige og objektive, men mer eller mindre villige til å sage av seg en arm så lenge de kan tjene penger på det? 😉 Jeg har alvorlige problemer med å ta noe som helst som kommer fra influencere for god fisk. Alt de får sponset eller betalt for å reklamere for er «verdens beste», helt til neste samarbeidspartner blar opp - da er det deres produkt som er «verdens beste». Ofte har de lite kunnskapsbasert grunnlag for å kunne mene noe om det de anbefaler, og jeg har inntrykk av at de heller ikke tester mye av de de anbefaler over tid, noe som er vesentlig både for hudpleie, trenings-/friluftsklær, -utstyr og -sko. Jeg håper at de fleste etterhvert gjennomskuer «venninnerollen» influencerne inntar, og skjønner at de er like lite troverdige som produsentens egen reklame for produktet/tjenesten sin. Jeg reagerte på at hun reklamerte for barnevogn beregnet for babyer fra 7-8 måneder, samt at hun tidligere promoterte at de skulle finne mest mulig brukt for å tenke miljø.. hun svarte; «Hallo det er bare ei vogn og drikkeflasker, og man kan fint ha en mening om vogna selv om man ikke har barn» Joa, ser den. Men så dukket det jammen meg opp enda mer gratis stæsj, ikke bare litt heller.. potte til å drive dotrening blant annet! Da er man jammen desperat etter å reklamere og få gratis asså! Dobbeltmoralen kommer frem atter engang! Miljøet er ikke så viktig når man kan få hauger av ting gratis 🤣 Hvor troverdig den reklamen er får være opptil enhver, men jeg blir virkelig ikke inspirert til å kjøpe tingene når en som aldri har hatt barn reklamerer så varmt for den 🤣 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 7. april 2021 #5998 Del Skrevet 7. april 2021 Lileep skrev (2 minutter siden): Jeg reagerte på at hun reklamerte for barnevogn beregnet for babyer fra 7-8 måneder, samt at hun tidligere promoterte at de skulle finne mest mulig brukt for å tenke miljø.. hun svarte; «Hallo det er bare ei vogn og drikkeflasker, og man kan fint ha en mening om vogna selv om man ikke har barn» Joa, ser den. Men så dukket det jammen meg opp enda mer gratis stæsj, ikke bare litt heller.. potte til å drive dotrening blant annet! Da er man jammen desperat etter å reklamere og få gratis asså! Dobbeltmoralen kommer frem atter engang! Miljøet er ikke så viktig når man kan få hauger av ting gratis 🤣 Hvor troverdig den reklamen er får være opptil enhver, men jeg blir virkelig ikke inspirert til å kjøpe tingene når en som aldri har hatt barn reklamerer så varmt for den 🤣 Enig med deg. Jeg syns generelt at det er litt uforståelig at influencere er villige til å selge sin egen integritet og troverdighet på den måten de gjør, jeg. Personlig har jeg såpass med respekt både for meg selv og andre at jeg aldri kunne stått inne for å anbefale noe som jeg (a) ikke har noen som helst kunnskap eller erfaring for å kunne bedømme, eller (b) noe jeg har kunnskap eller erfaring til å bedømme, men egentlig ikke er så fornøyd med. Evt både a og b. Dette gjelder ikke bare HD, altså, dette er en godt etablert ukultur for hele bransjen. Gi meg én influencer med integriteten intakt! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supero Skrevet 7. april 2021 #5999 Del Skrevet 7. april 2021 (endret) Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Enig med deg. Jeg syns generelt at det er litt uforståelig at influencere er villige til å selge sin egen integritet og troverdighet på den måten de gjør, jeg. Personlig har jeg såpass med respekt både for meg selv og andre at jeg aldri kunne stått inne for å anbefale noe som jeg (a) ikke har noen som helst kunnskap eller erfaring for å kunne bedømme, eller (b) noe jeg har kunnskap eller erfaring til å bedømme, men egentlig ikke er så fornøyd med. Evt både a og b. Dette gjelder ikke bare HD, altså, dette er en godt etablert ukultur for hele bransjen. Gi meg én influencer med integriteten intakt! Camilla Lorentzen. Hun lot seg blant annet ikke kjøpe opp av useriøse Famme, noe mange influencere gjør. Hun viste integritet i den sammenheng blant annet. Endret 7. april 2021 av Supero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 7. april 2021 #6000 Del Skrevet 7. april 2021 Med Helene så er alt hun reklamerer for seriøst det beste hun har prøvd. For eksempel denne MCT-olja til Myrevolution som seriøst var den beste MCT-olja. Jeg lurte på hvorfor den var så mye billigere enn andre typer, og når jeg sjekket nærmere så har den mindre av C8 som skal være den beste for forbrenninga. Så jeg lurer på hvilket belegg hun har for å si at det er den beste. Kanskje for lommeboka hennes, spesielt hvis følgerne benytter rabattkoden hennes. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå