Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, oakakman skrev:

Er det bare meg som synes hun var irriterende på kanelbollens dag?
Måtte legge ut en ig story med "rekk opp hånden dere som ikke har spist kanelbolle idag", senere så la hun ut 
"men såklart det er helt ok om du har spist kanelboller idag" hun måtte bare slenge det ut der og klappe seg selv på skuldra, synes det bare var så teit. Nå som hun har komt seg ned en hel del kilo så virker hun som den Fkjærringa som er bedre enn alle andre og som har svarene på alt, men når hun var kjempe stor så var det mer sånn bodypositivism, spis hva du vil, du er bra nok osv. 

Nja, jeg tror også det er vanskelig for noen å se at hun lykkes, og dermed hevde at hun forandrer seg og oppfører seg dritt. En type misunnelse vil jeg kalle det.

Det var nok mye snakk om kanelboller på sosiale media når det var kanelbollens dag, og jeg så flere som nevnte at de ikke har spist kanelbolle på denne dagen. Akkurat som på biff og mannedagen var det menn som var grinete fordi de fikk verken biff eller lillemann sugd. 

5 timer siden, Rosasko skrev:

Alle hadde nok regnet med at hun ble slik. Sist gang hun gikk ned mye i vekt var hun skikkelig bitch mot andre overvektige faktisk.

Jeg vil si at hun på generell basis er frekk mot de fleste, men kan ikke se at hun har vært bitch mot andre overvektige de siste månedene? Kanskje hun var det sist, men kanskje hun har lært også? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse undertøysbilder i story, selvfølgelig umerket reklame for Change. Er det så vanskelig å slenge på litt merking?

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, Jaymie skrev:

Masse undertøysbilder i story, selvfølgelig umerket reklame for Change. Er det så vanskelig å slenge på litt merking?

Hun gjør det jo bare for å provosere, det skjønner jo alle. Så det beste er bare å overse Truse-Guri rett og slett. 

• Liker 11
Skrevet

Bare send inn klage folkens. Jeg sendte inn min andre klage i dag. Få dem på saken. Be dem følge med på story, for det er der hun driter seg ut alle gangene. Greit nok at hun sikkert gjør det med vilje, håper det får konsekvenser snart. 

Skrevet
4 minutter siden, Lirah skrev:

Bare send inn klage folkens. Jeg sendte inn min andre klage i dag. Få dem på saken. Be dem følge med på story, for det er der hun driter seg ut alle gangene. Greit nok at hun sikkert gjør det med vilje, håper det får konsekvenser snart. 

Jeg sender også inn alt jeg kommer over som ikke er tydelig eller riktig merket. 

• Liker 6
Skrevet

Man kan også ta kontakt med de firmaene hu stadig dropper å merke, og si hva man mener. Jeg for min del, vil aldri handle noe hun promoterer. 

• Liker 15
Skrevet
10 timer siden, panzerpølsa skrev:

Man kan også ta kontakt med de firmaene hu stadig dropper å merke, og si hva man mener. Jeg for min del, vil aldri handle noe hun promoterer. 

Dårlig business for de firmaene som har en avtale med ei som aldri merker de da. 

• Liker 4
Gjest Bobleplasten
Skrevet
22 timer siden, Rosasko skrev:

Alle hadde nok regnet med at hun ble slik. Sist gang hun gikk ned mye i vekt var hun skikkelig bitch mot andre overvektige faktisk.

Er dette tilbake igjen til den ene kommentaren på en blogg om at hun synes hun selv ikke var pen som overvektig? Fra 2011?

Alle gangene dette kommer opp så er det denne ene kommentaren det dras tilbake til. Er det denne det er snakk om denne gang også: Gratulerer med å ikke ha hatt noe som helst personlig utvikling de siste NI årene i alle fall.

Skrevet
1 time siden, Bobleplasten skrev:

Er dette tilbake igjen til den ene kommentaren på en blogg om at hun synes hun selv ikke var pen som overvektig? Fra 2011?

Alle gangene dette kommer opp så er det denne ene kommentaren det dras tilbake til. Er det denne det er snakk om denne gang også: Gratulerer med å ikke ha hatt noe som helst personlig utvikling de siste NI årene i alle fall.

Det blir unødvendig å dra opp så gamle ting. Folk utvikler seg jo, men jeg ser samme tendensen til ovenfra og ned holdning nå som den hun hadde første året etter operasjonen da hun raste ned i vekt også (før hun gikk opp igjen pga medisiner). Flott at hun virker å ha bedre selvtillit, men svarene hennes på Instagram er lite profesjonelle og alt tolkes i verste mening. 

• Liker 15
Skrevet
På 20.11.2020 den 10.59, Jaymie skrev:

Det blir unødvendig å dra opp så gamle ting. Folk utvikler seg jo, men jeg ser samme tendensen til ovenfra og ned holdning nå som den hun hadde første året etter operasjonen da hun raste ned i vekt også (før hun gikk opp igjen pga medisiner). Flott at hun virker å ha bedre selvtillit, men svarene hennes på Instagram er lite profesjonelle og alt tolkes i verste mening. 

Det kan virke slik, men det er åpenbart at ikke alt står så bra til med selvtilliten med tanke på hvordan hun responderer på spørsmål og kritikk. Hun blir jo usikker på alt hun gjør og står aldri for noe. 

Skrevet
11 minutter siden, Lirah skrev:

Det kan virke slik, men det er åpenbart at ikke alt står så bra til med selvtilliten med tanke på hvordan hun responderer på spørsmål og kritikk. Hun blir jo usikker på alt hun gjør og står aldri for noe. 

Jeg tror heller ikke at bedre selvtillit er grunnen, heller deg motsatte. Det er så kjente mønster, hver gang hun er i en vanskelig periode, er det mye kropp, umerket reklame, mye krasse svar og ekstremt mye selfies dag ut og dag inn. Det virker som hun må eksponere seg noe helt ekstremt for å fikse på dårlig humør/dager. Og alt som ikke er ros og skryt, blir svart på med hån og krasse tilbakemeldinger. Hun hadde hatt mulighet til å komme med så mye bra innhold, om hun bare var ærlig. Fortalt om hvorfor og hvordan, i stedet for å kamuflere alt i at det er så fint og flott. Og denne kroppsfikseringen gjør henne ingen tjenester. Hun virker sykelig opptatt av alt med kropp og utseende, men nekter for at det er tilfelle. Alt er helse. Men det rimer ikke. 

• Liker 19
Skrevet
49 minutter siden, Lirah skrev:

Jeg er egentlig enig i dette, men siden hun selv sier at hun har fått det så mye bedre så velger jeg å gå utifra det. Men mange som lykkes i noe får en slags falsk selvtillit i en liten tid og kan fremstå litt ovenfra og ned og jeg tror hun er der akkurat nå. 

Skrevet
1 time siden, Jaymie skrev:

Jeg er egentlig enig i dette, men siden hun selv sier at hun har fått det så mye bedre så velger jeg å gå utifra det. Men mange som lykkes i noe får en slags falsk selvtillit i en liten tid og kan fremstå litt ovenfra og ned og jeg tror hun er der akkurat nå. 

Klart hun har det med 50 kg mindre! Samtidig tror jeg problemet er at hun «bare er normal» og ikke utmerker seg på den ene eller andre måten. 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, cerruti skrev:

Klart hun har det med 50 kg mindre! Samtidig tror jeg problemet er at hun «bare er normal» og ikke utmerker seg på den ene eller andre måten. 

Jeg er egentlig ikke så glad i å spekulere i andres mentale helse, jeg reagerer mest på hennes manglende evne til å holde seg profesjonell i kommunikasjon med sine følgere, dårlig håndtering av konstruktiv kritikk, vanskelig for å se andre perspektiver (ang samarbeid f.eks.) og det å unngå lovverket med vilje (merking bl.a.). 

• Liker 15
Skrevet

Jeg vet nå med meg selv at det psykiske som har ført til overvekten ikke fikses av å gå ned i vekt. Det er vanligvis ikke noe magisk som skjer med den psykiske helsa når vekta har normalisert seg. Uten at jeg spekulerer i Helenes psykiske helse, jeg vet jo ikke hvorfor hun ble overvektig i utgangspunktet, og om hun sliter med noe nå.

Det er vel vanlig at folk ikke er smørblide hele tida, men ettersom hun har en semiprofesjonell konto og helt sikkert ønsker seg flere følgere (og ikke miste eksisterende), burde hun kanskje tenke litt mer over hvordan hun fremstår.

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Nikea skrev:

Jeg vet nå med meg selv at det psykiske som har ført til overvekten ikke fikses av å gå ned i vekt. Det er vanligvis ikke noe magisk som skjer med den psykiske helsa når vekta har normalisert seg. Uten at jeg spekulerer i Helenes psykiske helse, jeg vet jo ikke hvorfor hun ble overvektig i utgangspunktet, og om hun sliter med noe nå.

Det er vel vanlig at folk ikke er smørblide hele tida, men ettersom hun har en semiprofesjonell konto og helt sikkert ønsker seg flere følgere (og ikke miste eksisterende), burde hun kanskje tenke litt mer over hvordan hun fremstår.

Hun har vel snakket om at hun har hatt et problematisk forhold til mat i form av tørstespising og overspising, mener jeg å huske. 

Hun har iallfall ikke så mange følgere nå. Ja der står over 20k men de fleste er kjøpt. Det er jo knapt tusen følgere som liker bildene hennes, så det sier sitt. Det står "tusenvis av andre" likes på bildet med kragebein, mens andre bildene står det bare "og andre". 

Skrevet
1 minutt siden, Lirah skrev:

Hun har vel snakket om at hun har hatt et problematisk forhold til mat i form av tørstespising og overspising, mener jeg å huske. 

Hun har iallfall ikke så mange følgere nå. Ja der står over 20k men de fleste er kjøpt. Det er jo knapt tusen følgere som liker bildene hennes, så det sier sitt. Det står "tusenvis av andre" likes på bildet med kragebein, mens andre bildene står det bare "og andre". 

Det er ikke så uvanlig med dårlig engasjement selv om man har en del følgere da. Helene har mye reklameinnlegg og de får ofte mindre likes. Har du sett typiske kjøpte følgere hos henne eller er dette en antagelse?

Skrevet

Jeg synes hun virker trist jeg. Gliser og strutter på alle bilder, men virker likevel så trist. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...