Rosasko Skrevet 5. august 2020 #4421 Del Skrevet 5. august 2020 58 minutter siden, Sydenkupp skrev: Hun burde vurdere en str større i treningstights. Den som ligger på onsta story nå er omtrent h it i stoffet siden den er strukket så mye. Ser jo undertøyet gjennom 😝 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 5. august 2020 #4422 Del Skrevet 5. august 2020 Og nå tar har hun seg plutselig råd til tatovering (sleeve), som koster tusenvis av kroner... Wow... Prioritering🤐 la hun noen gang ut dokumentasjon på at overskuddet fra spleisen ble brukt til veldedige formål? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 5. august 2020 #4423 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) 6 minutter siden, Hyaluronica skrev: Og nå tar har hun seg plutselig råd til tatovering (sleeve), som koster tusenvis av kroner... Wow... Prioritering🤐 la hun noen gang ut dokumentasjon på at overskuddet fra spleisen ble brukt til veldedige formål? Gi nå faen i å dra opp den spleisen ved hver eneste mulige anledning, det får denne tråden til å fremstå mer useriøs enn den er i utgangspunktet. Misforstå meg rett, gjeldende debatt angående klesstørrelser er en grei og fair diskusjon (og jeg er veldig enig i at det er latterlig av henne å henge ut Vero Moda fordi hun selv ikke klarer å bruke riktig klesstørrelse), men dama må da få lov til å bruke penger selv om hun en gang i tiden har opprettet en spleis!!! Endret 5. august 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 5. august 2020 #4424 Del Skrevet 5. august 2020 Fint det treningstøyet hun viser til på story nå men hvorfor er tøyet på baksiden av tøyet så «grått» kontra foran ? Er det dette som viser til feil str eller er det faktisk lyset ? Jeg høres kansje kritisk ut men er ikke sånn meningen for jeg synes hu er flott jeg men har vel hengt meg litt opp i de str hun bruker som hun sier er for små til faktisk str 😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 5. august 2020 #4425 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) 10 timer siden, Fredrikstad71mod skrev: Fint det treningstøyet hun viser til på story nå men hvorfor er tøyet på baksiden av tøyet så «grått» kontra foran ? Er det dette som viser til feil str eller er det faktisk lyset ? Jeg høres kansje kritisk ut men er ikke sånn meningen for jeg synes hu er flott jeg men har vel hengt meg litt opp i de str hun bruker som hun sier er for små til faktisk str 😅 Den er for liten, trykket blir dratt ut der stoffet er strammest. Når trykket dras ut sånn synes også den hvite grunnfargen gjennom og trykket på tightsen ser grå og blass ut. Hvis du ser på bara sine andre modeller som bruker en mer passe størrelse ser tightsen mye mørkere ut. Endret 6. august 2020 av Summeer 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 5. august 2020 #4426 Del Skrevet 5. august 2020 1 time siden, Hyaluronica skrev: Og nå tar har hun seg plutselig råd til tatovering (sleeve), som koster tusenvis av kroner... Wow... Prioritering🤐 la hun noen gang ut dokumentasjon på at overskuddet fra spleisen ble brukt til veldedige formål? Ikke sant... også hadde hun visst tenkt å handle for flere tusen hos vero moda om størrelsene hadde vært store nok.. ikke mye planer om en buffer der i gården. HDs forbruk er kvalmende! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. august 2020 #4427 Del Skrevet 5. august 2020 2 hours ago, Fredrikstad71mod said: Det at man kan si man er en str mindre eller 2 er jo lett på omslagskjoler som HD bruker mye fra ellos feks . Man kan justere mye da . Kjøpte selv en kjole hun ga reklame for på insta i str 44 men satt fast men fint på meg og hun reklamerte for en str mindre .... og jeg er høyere enn henne å sett henne i RL like før kjole kjøpet 🙈 Blitt litt forvirra selv av hva hun sier hun har brukt av str før oprasjon til nå ... var xl da og er igrunn xl nå og 😅 Bare for å forvirre mer, så sier hun at hun før brukte M i enkelte bukser på Vera Moda.. veier 140+ og bruker M i bukser, går ned 40kg og bruker xl.. tror aldri hun kommer til å lande på en størrelse, vil nok aldri innrømme realiteten! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 5. august 2020 #4428 Del Skrevet 5. august 2020 1 time siden, Lileep skrev: Bare for å forvirre mer, så sier hun at hun før brukte M i enkelte bukser på Vera Moda.. veier 140+ og bruker M i bukser, går ned 40kg og bruker xl.. tror aldri hun kommer til å lande på en størrelse, vil nok aldri innrømme realiteten! Det er veldig synd at hun presser seg inn i for små klær og kanskje pyntet på hvilken størrelse hun brukte før og evt bruker nå når hun er ambassadør for ulike klesbutikker. Det gjør det veldig vanskelig for følgere å vite hvordan feks tightsen ser ut, hvordan den skal sitte og også hvilken størrelse de selv bør kjøpe. Hva slags valg hun gjør som privatperson for så være, men når hun skal være reklameplakat bør klærne være i en passe størrelse for best representasjon. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 6. august 2020 #4429 Del Skrevet 6. august 2020 9 hours ago, Jaymie said: Det er veldig synd at hun presser seg inn i for små klær og kanskje pyntet på hvilken størrelse hun brukte før og evt bruker nå når hun er ambassadør for ulike klesbutikker. Det gjør det veldig vanskelig for følgere å vite hvordan feks tightsen ser ut, hvordan den skal sitte og også hvilken størrelse de selv bør kjøpe. Hva slags valg hun gjør som privatperson for så være, men når hun skal være reklameplakat bør klærne være i en passe størrelse for best representasjon. Helt enig! Jeg skjønner ikke hvorfor hun må inn i M og L, når hun tydelig ikke passer de. Å si at man bruker M i en bukse betyr ikke at man er tynn og klærne sitter bra på. Sånn som de Bara treningsbuksene, skvise seg inn i en gitt størrelse og resultatet er en helt grå bakside og gjennomsiktig. Er jo ikke god reklame for Bara en plass! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. august 2020 #4430 Del Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, Lileep skrev: Helt enig! Jeg skjønner ikke hvorfor hun må inn i M og L, når hun tydelig ikke passer de. Å si at man bruker M i en bukse betyr ikke at man er tynn og klærne sitter bra på. Sånn som de Bara treningsbuksene, skvise seg inn i en gitt størrelse og resultatet er en helt grå bakside og gjennomsiktig. Er jo ikke god reklame for Bara en plass! For mange som har vært jojo slankere så er det nok noe kognitiv dissonans ute og går. Så lenge man får på seg samme størrelse som før (uansett hvordan den sitter på) så trenger man kanskje ikke føle på nedturen ved at man har gått opp igjen 🤷🏼♀️. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sozzenn Skrevet 6. august 2020 #4431 Del Skrevet 6. august 2020 13 timer siden, Hyaluronica skrev: Og nå tar har hun seg plutselig råd til tatovering (sleeve), som koster tusenvis av kroner... Wow... Prioritering🤐 la hun noen gang ut dokumentasjon på at overskuddet fra spleisen ble brukt til veldedige formål? Skal den damen aldri få lov å bruke penger igjen uten at noen sutrer?? Jeg hadde selv ute en spleis sn gang fordi jeg akkurat da hadde mistet mye inntekt. Noen mnd senere var økonomien normal igjen og da hadde jeg råd til å bruke litt penger og legge av til sparing.. Godt mulig det er slik for Helene også. Får være grenser for hvor mye det skal brukes imot noen at de ba om hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. august 2020 #4432 Del Skrevet 6. august 2020 1 time siden, Jaymie skrev: For mange som har vært jojo slankere så er det nok noe kognitiv dissonans ute og går. Så lenge man får på seg samme størrelse som før (uansett hvordan den sitter på) så trenger man kanskje ikke føle på nedturen ved at man har gått opp igjen 🤷🏼♀️. Det må være vondt og ubehagelig med for små klær, eller? Fatter ikke greia! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. august 2020 #4433 Del Skrevet 6. august 2020 8 minutter siden, miss summers skrev: Det må være vondt og ubehagelig med for små klær, eller? Fatter ikke greia! Aner ikke jeg, du får spørre de som gjør det 😊. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 6. august 2020 #4434 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Sider når har hun tatovering på rumpa? Ref. story. Har sett den rumpa mange ganger og ikke en eneste tatovering. Om hun mener den på korsryggen så må noen informere henne om at korsryggen ikke er rumpa. Endret 6. august 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. august 2020 #4435 Del Skrevet 6. august 2020 24 minutter siden, Lirah skrev: Sider når har hun tatovering på rumpa? Ref. story. Har sett den rumpa mange ganger og ikke en eneste tatovering. Om hun mener den på korsryggen så må noen informere henne om at korsryggen ikke er rumpa. Den storyen var bare så ufattelig dum.. hvem prøver hun å overbevise? Seg selv? Tightsen blir dratt om den er for liten! Få seg klær i rett størrelse, det hjelper! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 6. august 2020 #4436 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) 3 minutter siden, miss summers skrev: Den storyen var bare så ufattelig dum.. hvem prøver hun å overbevise? Seg selv? Tightsen blir dratt om den er for liten! Få seg klær i rett størrelse, det hjelper! Jeg kan skrive under på det. For 15 kg siden var ingen av mine tights gjennomsiktige. Alle er i størrelse L. Nå er de gjennomsiktige, og for at en tights ikke skal være gjennomsiktig, må den helst være i XXL (altså, på min kropp). Alle tightser er gjennomsiktige i for liten størrelse. Endret 6. august 2020 av Lirah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 6. august 2020 #4437 Del Skrevet 6. august 2020 4 minutter siden, Lirah skrev: Jeg kan skrive under på det. For 15 kg siden var ingen av mine tights gjennomsiktige. Alle er i størrelse L. Nå er de gjennomsiktige, og for at en tights ikke skal være gjennomsiktig, må den helst være i XXL (altså, på min kropp). Alle tightser er gjennomsiktige i for liten størrelse. For meg og! Og jeg bruker small. Så dette handler ikke om vekt, bare rett størrelse! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 6. august 2020 #4438 Del Skrevet 6. august 2020 10 minutter siden, Lirah skrev: Jeg kan skrive under på det. For 15 kg siden var ingen av mine tights gjennomsiktige. Alle er i størrelse L. Nå er de gjennomsiktige, og for at en tights ikke skal være gjennomsiktig, må den helst være i XXL (altså, på min kropp). Alle tightser er gjennomsiktige i for liten størrelse. Takk for at du illustrerer poenget som HD åpenbart ikke tar: du kommer inn i tigtsene i str L selv om de er 2 størrelser for små til å se ut som de skal. Det betyr ikke at du får på deg L i alle klær, det betyr bare at det er enklere å komme seg oppi for små plagg med mye strech. Hun har mye mage/løs hud på magen som er hovedårsaken til at hun ikke fikk på seg dongeriskjørtet på Vero Moda, hun fikk igjen alle knappene utenom den over magen. Jeg kommer meg opp i strechjeans som er 2 str mindre enn de jeg pleier å bruke, men det ser jo ikke bra ut. Pølseskinn selv om jeg ikke er stor. Den str jeg bruker i disse jeansene er en størrelse større en min vanlige størrelse fordi de sitter penest i den størrelsen siden ingenting blir skvist. Magen min er ikke stor, men den er mye mer synlig i en bukse som er for liten fordi det blir en bulk på magen når buksen strammer for mye i livet. Jeg ser slankere ut i en størrelse større. Jeg gir blanke faen i hva som står på lappen, jeg er opptatt av at plagget skal sitte pent på kroppen. Ingen andre vet uansett hvilken størrelse jeg bruker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 6. august 2020 #4439 Del Skrevet 6. august 2020 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. august 2020 #4440 Del Skrevet 6. august 2020 1 minutt siden, FotbaIlflua skrev: Takk for at du illustrerer poenget som HD åpenbart ikke tar: du kommer inn i tigtsene i str L selv om de er 2 størrelser for små til å se ut som de skal. Det betyr ikke at du får på deg L i alle klær, det betyr bare at det er enklere å komme seg oppi for små plagg med mye strech. Hun har mye mage/løs hud på magen som er hovedårsaken til at hun ikke fikk på seg dongeriskjørtet på Vero Moda, hun fikk igjen alle knappene utenom den over magen. Jeg kommer meg opp i strechjeans som er 2 str mindre enn de jeg pleier å bruke, men det ser jo ikke bra ut. Pølseskinn selv om jeg ikke er stor. Den str jeg bruker i disse jeansene er en størrelse større en min vanlige størrelse fordi de sitter penest i den størrelsen siden ingenting blir skvist. Magen min er ikke stor, men den er mye mer synlig i en bukse som er for liten fordi det blir en bulk på magen når buksen strammer for mye i livet. Jeg ser slankere ut i en størrelse større. Jeg gir blanke faen i hva som står på lappen, jeg er opptatt av at plagget skal sitte pent på kroppen. Ingen andre vet uansett hvilken størrelse jeg bruker. Nettopp! Og slik Bara-tightsene sitter på Helene, tenker jeg at disse ikke passer meg (med mye rompe/lår). Regner med de vil se blasse/ekstremt strukket ut. Ikke kjempegod reklame kanskje? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå