Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #421 Del Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, Infinity skrev: @Miranda16 Skal overvektige mennesker holde seg vekke fra SoMe ? Seriøst??? Skjønner du ikke hva jeg har skrevet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. august 2019 #422 Del Skrevet 6. august 2019 10 minutter siden, Miranda16 skrev: Noen mener at plus size influensere glorifiserer fedme og kan bli en hvilepute for å ikke endre livsstil. At svært mange av dem sier at man kan være sunn og svært overvektig. Det er ikke fagfolk enig i. Tess Holliday mener hun er sunn og frisk.https://www.instagram.com/tessholliday/?hl=nb I følge Sunt Vett Plakaten skal man feks ikke oppgi antall kg vektnedgang. Dette har HD konsekvent oppgitt flere ganger før og etter operasjon. Hun sa selv at hun har fått masse spørsmål gjeldene dietter i forbindelse med den. At hun oppgir at hun er en str 38 er også unødvendig selv om de fleste vet at det er hun ikke Nå legger ikke HD ut halvnakne bilder kun i forbindelse med Change. Det har tatt helt av siden operasjonen. Da snakker vi blogg, IG, Snapchat Men hvordan kan HD beskyldes for å glorifisere fedme, når hun hovedsakelig blogger om et ønske om å gå ned i vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 6. august 2019 #423 Del Skrevet 6. august 2019 9 minutter siden, Miranda16 skrev: Noen mener at plus size influensere glorifiserer fedme og kan bli en hvilepute for å ikke endre livsstil. At svært mange av dem sier at man kan være sunn og svært overvektig. Det er ikke fagfolk enig i. Tess Holliday mener hun er sunn og frisk.https://www.instagram.com/tessholliday/?hl=nb I følge Sunt Vett Plakaten skal man feks ikke oppgi antall kg vektnedgang. Dette har HD konsekvent oppgitt flere ganger før og etter operasjon. Hun sa selv at hun har fått masse spørsmål gjeldene dietter i forbindelse med den. At hun oppgir at hun er en str 38 er også unødvendig selv om de fleste vet at det er hun ikke Nå legger ikke HD ut halvnakne bilder kun i forbindelse med Change. Det har tatt helt av siden operasjonen. Da snakker vi blogg, IG, Snapchat Men hun trener jo og fronter trening? Synes du selv at det å oppgi vekt/vektnedgang når en er plus size OG har gjennomgått slankeoperasjon er helt sammenlignbart med når tynne mennesker med «idealkropp» gjør det? Jeg vet at hun på linje med andre legger ut mye/alt for mye halvnakne bilder, jeg poengterte bare som brukeren du siterte at hun faktisk er ambassadør for undertøy, og at det faktisk er ett av få tilfeller det er naturlig å dele slike bilder. Jeg er ellers ikke fan av det uansett vekt og fasong - men i HD tilfelle går det ikke på bekostning av noen mtp f.eks villedende markedsføring. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 6. august 2019 #424 Del Skrevet 6. august 2019 Premisset for argumentasjonen rundt "hvilepute" mht vektnedgang er at selvforakt er en nødvendig forutsetning for å endre livsstil. Det er et høyst diskutabelt utgangspunkt. Min overbevisning er at selvforakt aldri har gjort noe konstruktivt for noen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. august 2019 #425 Del Skrevet 6. august 2019 Det er da vitterlig forskjell på en blogger/påvirker som er normalvektig og går på kur/forteller hvor mange kilo ned hen har gått ned og til en blogger som HD som hadde ganske så mange kilo å miste før hun var innafor BMI-grensa. Enig i at antall kilo ikke er viktig å oppgi, selv om mange sikkert spør, bildene taler for seg. At et slankepress oppstår blant normalvektige pga HD tror jeg ikke det spøtt på. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. august 2019 #426 Del Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Seriøst??? Skjønner du ikke hva jeg har skrevet? Nei, du går i sirkel. Du svarer heller ikke på spørsmål angående hvorfor overvektige ikke skal kunne posere på lik linje som tynne på bilder, derfor spør jeg, og kan gjerne gjenta, skal overvektige holde seg vekke fra SoMe ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #427 Del Skrevet 6. august 2019 2 minutter siden, CecilieX skrev: Men hvordan kan HD beskyldes for å glorifisere fedme, når hun hovedsakelig blogger om et ønske om å gå ned i vekt? Sorry det var veldig upresist. Snakket generelt. Det sagt, jeg synes at HD overall fronter en sunn livstil i some. Imponert over driven til treningen. Det skal hun virkelig ha! Hun trenger dog ikke snakke om hvor mange kg hun går ned og hvilke klesstørrelser hun nå bruker. Hun er linket til "Sunn Fornuft Plakaten" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #428 Del Skrevet 6. august 2019 5 minutter siden, korallrev skrev: Men hun trener jo og fronter trening? Synes du selv at det å oppgi vekt/vektnedgang når en er plus size OG har gjennomgått slankeoperasjon er helt sammenlignbart med når tynne mennesker med «idealkropp» gjør det? Jeg vet at hun på linje med andre legger ut mye/alt for mye halvnakne bilder, jeg poengterte bare som brukeren du siterte at hun faktisk er ambassadør for undertøy, og at det faktisk er ett av få tilfeller det er naturlig å dele slike bilder. Jeg er ellers ikke fan av det uansett vekt og fasong - men i HD tilfelle går det ikke på bekostning av noen mtp f.eks villedende markedsføring. Så "Sunn Fornuft Plakaten" gjelder ikke overvektige? Ærlig talt! HD har undertegnet. Både før og etter en operasjon medfører mye og et rask vekttap som kan trigge noen. Den unnskyldningen at hun gjør PR for Change er en bitteliten del av de bildene hun legger ut 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #429 Del Skrevet 6. august 2019 5 minutter siden, Infinity skrev: Nei, du går i sirkel. Du svarer heller ikke på spørsmål angående hvorfor overvektige ikke skal kunne posere på lik linje som tynne på bilder, derfor spør jeg, og kan gjerne gjenta, skal overvektige holde seg vekke fra SoMe ? Jeg har sagt 1000 ganger at det spiller ikke noe rolle om man er str 36 eller 48. Som influencer har man et ansvar uavhengig av vekt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. august 2019 #430 Del Skrevet 6. august 2019 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Sorry det var veldig upresist. Snakket generelt. Det sagt, jeg synes at HD overall fronter en sunn livstil i some. Imponert over driven til treningen. Det skal hun virkelig ha! Hun trenger dog ikke snakke om hvor mange kg hun går ned og hvilke klesstørrelser hun nå bruker. Hun er linket til "Sunn Fornuft Plakaten" Sunn fornuft handler om å bevisstgjøre influencere på påvirkningen de har. Det handler om hvilke idealer som skapes. https://www.medier24.no/artikler/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/362781 Tenker du virkelig at bloggingen til HD påvirker negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 6. august 2019 #431 Del Skrevet 6. august 2019 7 minutter siden, Miranda16 skrev: Sorry det var veldig upresist. Snakket generelt. Det sagt, jeg synes at HD overall fronter en sunn livstil i some. Imponert over driven til treningen. Det skal hun virkelig ha! Hun trenger dog ikke snakke om hvor mange kg hun går ned og hvilke klesstørrelser hun nå bruker. Hun er linket til "Sunn Fornuft Plakaten" Har hun fortalt spesifkk hvor mye hun har gått ned? Og når det gjelder trening så er hun PT så trening er en del av livet hennes utenfor SoMe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. august 2019 #432 Del Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Jeg har sagt 1000 ganger at det spiller ikke noe rolle om man er str 36 eller 48. Som influencer har man et ansvar uavhengig av vekt Men du har jo ytret 1000 ganger at hun ikke kan posere på bilder siden hun er overvektig ? ( Ja, jeg overdriver litt jeg også. ) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #433 Del Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, CecilieX skrev: Sunn fornuft handler om å bevisstgjøre influencere på påvirkningen de har. Det handler om hvilke idealer som skapes. https://www.medier24.no/artikler/lanserer-sunn-fornuft-plakaten-kvinneguiden-og-bloggere-pa-lag-mot-spiseforstyrrelser/362781 Tenker du virkelig at bloggingen til HD påvirker negativt? At influencere poster bilder av seg halvnakne i alle some kanaler er negativt ja. Spiller ikke om du er en str 38-48. Du mener at det ikke sender feil signaler til følgere? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #434 Del Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, Infinity skrev: Men du har jo ytret 1000 ganger at hun ikke kan posere på bilder siden hun er overvektig ? ( Ja, jeg overdriver litt jeg også. ) Det har jeg aldri sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. august 2019 #435 Del Skrevet 6. august 2019 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Det har jeg aldri sagt Det var jo argumentet ditt at da så hun tynnere ut, og ikke minst at du syntes at hun var den farligste influenseren. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. august 2019 #436 Del Skrevet 6. august 2019 Men kjære all verden, idealet er jo å være veldig slank med definerte muskler på utvalgte steder og store bryster og stor, veltrent rumpe. Ganske uoppnåelig for de fleste, samt ganske langt unna det HD viser. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. august 2019 #437 Del Skrevet 6. august 2019 7 minutter siden, Infinity skrev: Det var jo argumentet ditt at da så hun tynnere ut, og ikke minst at du syntes at hun var den farligste influenseren. Har da aldri sagt noe om dette! Slutt å beskyld meg for slike ting! Hold orden på de du referer til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelseskladden Skrevet 6. august 2019 #438 Del Skrevet 6. august 2019 4 timer siden, Vipser skrev: Det er nok mest posering og ikke retusjering. Klarer ikke å la være å legge merke til denne poseringen nå, og synes jeg begynner å se «helheten», som Drage selv etterspør i nederste bilde. https://imgur.com/gallery/dOAbLjW Akkurat denne måten å posere på har jeg plutselig bitt meg merke i også. At hun legger hånda lenger frem på magen slik at det ser ut som midjen er smalere. Jeg syns det er så rart, for jeg har fulgt henne lenge og syns hun strålte mer selvtillit når hun var større faktisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 6. august 2019 #439 Del Skrevet 6. august 2019 6 minutter siden, Miranda16 skrev: Har da aldri sagt noe om dette! Slutt å beskyld meg for slike ting! Hold orden på de du referer til Helt alvorlig. Det er jo akkurat det du har sagt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. august 2019 #440 Del Skrevet 6. august 2019 21 minutter siden, Miranda16 skrev: At influencere poster bilder av seg halvnakne i alle some kanaler er negativt ja. Spiller ikke om du er en str 38-48. Du mener at det ikke sender feil signaler til følgere? Nei. Jeg tror ikke at en «halvnaken» overvektig blogger vil påvirke leserne negativt. Hvilke feil signaler tenker du at hun sender? Vi er jo allerede enige om at hun ikke glorifiserer fedme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå